Mijn vriend heb ik gisteren overvallen toen hij thuis kwam. Allebei nog vol ongeloof. Zo'n verrassing dit. Hij vroeg is t echt? Ik zei dat vroeg ik me ook af ik heb het zelfs op een forum gevraagd!
Dank jullie wel! Ik vraag me alleen af hoe lang ik 'officieel' zwanger ben gezien mijn onregelmatige cyclus. 2 augustus 1e menstruatie, 2e op 17 augustus (of dit een echte menstruatie was valt te betwijfelen) en nu volgens clear blue 2 a 3 weken zwanger sinds de bevruchting. Dat klopt wel want ik denk dat mijn ei ergens tussen 8 en 16 september is geweest. Normaal zou je er 2 weken bij optellen bij een cyclus van 28 dagen maar dat gaat bij mij niet op. Enig idee?
Gefeliciteerd!!! Door de clearblue test zou ik dus zeggen 4-5 weken zwanger. Dat wordt bij de echo wel verder vastgesteld. Ik had ook 2-3 weken zwanger met mn test en ben uiteindelijk 4 dagen teruggezet (En uiteindelijk is hij wel geboren precies op de dag die ik zelf uitgerekend had haha)
Gefeliciteerd! Kan niet missen! leuk hè die onverwachte verassingen!! Geniet er van alles wat gaan komen!
Bedankt allemaal! Jullie ook gefeliciteerd (degene die al zwanger zijn) en voor de rest hoop ik snel een positieve test. Dit is een enorme verrassing voor ons. Zo zie je maar. Ik was enorm onzeker en dacht dat ik nog aan het ontpillen was. Het is een wondertje!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Pas goed op jezelf en geniet er maar lekker van. Warme groet,