Wat spannend voor je! Ben erg benieuwd naar de uitslag morgen. Hier wel een positief verhaal: mijn zusje had meerdere bloedingen in het begin van haar zwangerschap, maar is inmiddels 37 weken zwanger. Nooit een reden gevonden voor de bloedingen. Hopelijk is dit bij jou ook het geval. Ik duim voor je!
Hcg was gestegen van 54 vrijdag naar 97 maandag... lichtelijk gestegen dus.... ze zegt dit past bij een prille zwangerschap. Het is weer afwachten... maandag weer bloedprikken. Pffff. Mocht evt langskomen voor een echo, maar ze zegt daar zal nog niks op te zien zijn.
Ik ben trouwens wel bij de verloskundige geweest nog voor een echo.. en gewoon om me verhaal kwijt te kunnen.. Er was nog niks te zien qua vruchtje oid, maar wel verdikt baarmoederslijmvlies, wat een goed teken is.. En mijn hcg pastte er wel bij. Waarschijnlijk nog heel pril zwanger (4 weken). Kan best zijn dat mn ei later gesprongen is, dat de bloeding een innesteling was, en hij dus ook pas later is ingenesteld. Ben hier opzich wel blij mee. Voor het zelfde geld was er wel wat te zien, en dan zou ik denken dat mn hcg voor dat termijn wat ik zou denken dat ik was te laag zou zijn.
Ik denk eerder een latere eisprong De bevruchting vind namelijk altijd een paar uur na de eisprong plaats.
Mijn hcg gestegen van 97 naar 401! Vanmorgen mn laatste predictor gedaan! Teststreep donkerder dan de controlestreep! Ik begin er goed in te geloven