Zwanger, ik voel het!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Trisha89, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Na maanden proberen is t dan zo ver... Ik ben zwanger. Ik voel het. Ik ben nog maar 3 dagen over tijd. Maar ik voel het al ruim een week. Mijn lichaam reageert anders, ik ben snel geïrriteerd, mn borsten zijn wat groter, mijn tepels zijn groter en donkerder, witte pukkeltjes erom heen, een gespannen buik, rommelende darmen, obstipatie, en enorme zin in patat speciaal, buikpijn, en honger.... Mijn gewone eten smaakt me al ruim een week niet meer. Ook heb ik enorm veel last van mijn gewrichten. Ik heb een spier en gewrichts aandoening, en merk nu dat het continu in mn rug schiet, en veel pijn in mn knieën en heupen, waardoor ik slecht kan lopen.

Het is spannend, vooral omdat het tussen mij mijn partner de afgelopen paar maanden niet zo goed ging veel ruzie sinds de miskraam in mei dit jaar. Maar we houden nog even veel van elkaar, en ergens zal het ook wel goed zijn voor ons. Daarbij brengt t zoveel stress mee, weer zwanger zijn na de miskraam vorige keer.
    Ik voelde me vorige keer niet zwanger. De symptomen waren er wel, de tests wezen het uit. Maar mij hoofd en gevoel zei dat het niet zo was. En nu zegt mn hoofd en is zo, en het voelt goed.

Vandaag maar even een test doen, en dan alvast een afspraak maken met de verloskundige, want we moesten extra vroeg vanwege de miskraam.

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Waarom heb je nog geen test gedaan?? :D
    Hoop dat je gevoel gelijk heeft en je een mooie duidelijke test hebt straks!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik hoop dat je echt zwanger bent en dat de test dan ook positief zijn!

4. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oohh hoop het voor je! Succes!

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik hoop ook voor een positieve test voor je.

Kom je hem nog even showen?

6. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Heb je al een test gedaan?

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    eerste test toch je lichaam kan je voor de gek houden...

8. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    en..test inmiddels gedaan?
    Je lichaam kan je inderdaad ook goed voor de gek houden hoor, en zeker als je het heel graag wilt..helaas weet ik dat maar al te goed :s
    Maar hoop voor je dat het deze keer echt raak is.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hopelijk deel je wel hoe je test was? We zijn allemaal nieuwsgierig en begaan!

10. Gister test gedaan, en zoals verwacht, positief :D

Ja, je lichaam kan je voor de gek houden. Maar ik heb zelf de laatste tijd gehad van ik zie t wel wanneer. En ging d'r elke x van uit dat t niet raak was.

Nu komt t moeilijke... T aan niemand vertellen ;)

11. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Gefeliciteerddd!! Super hoor, wat een zelfkennis heb jij zeg! Geniet ervan :)

12. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

14. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Super gefeliciteerd!!
    Ja dat aan niemand vertellen is erg moeilijk hoor. Wij hebben het onze ouders wel gelijk verteld, maar verder niemand. Het is fijn dat je toch even je verhaal kan doen zeg maar.
    Maar ik vind het ook hartstikke moeilijk om tegen de rest mn mond te houden hoor :)
    Succes ermee!!

15. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Gefeliciteerd!

16. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    van harte gefeliciteerd en probeer er van te genieten!
    Ja dat aan niemand vertellen vind ik ook het moelijkste.
    Volgende week kunnen wij het eindelijk delen met de wereld.

gaan het doen met fotootje!!

17. williebb

williebb Actief lid

22 mrt 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

18. Dankje! Heb niet mn mond helemaal kunnen houden, maar familie en vrienden weten nog niks. Alleen een paar kennissen die ik bijna nooit zie maar wel spreek. Gister de verloskundige gebeld, en 16 oktober eerste echo.
    Nu vraag ik t me niet af, gaan mensen te niet zien? Vorige x met 9 weken paste ik al bijna niet meer in mn bh's en viel t echt op. Mijn familie zie ik nooit, maar mn schoon familie paar x per week. Hoe doen jullie dat? Vorige x hebben we gewacht met vertellen tot 6 weken, en toen met 9 weken miskraam. Dus nu willen we echt wachten tot 12 weken.

19. bella013

bella013 Lid

11 sep 2013
    92
    0
    0
    Gefeliciteerd! Geniet ervan :D

20. Oh, deze is echt fantastisch! Ik vind dit echt de meest toffe aankondiging die ik ooit heb gezien!

Deel Deze Pagina