zwanger?? ik weet t niet, durf uit angst niet te testen!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannie1981, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Ik kan je verhaal goed begrijpen. Dit jaar heb ik ook 2 miskramen gehad (en zelf ook uit 1981). De eerste na 12 weken en de tweede na 6,5. Bij de eerste wist ik wel dat het ging komen. Met 10 weken hadden we een echo en toen bleek dat het kindje met 6 weken gestopt was met groeien.
    Ik heb nu al 2 keer het idee gehad weer zwanger te zijn maar toch hou ik mezelf blijkbaar weer voor de gek. Als ik zo je bericht lees zou ik zeggen... testen. Beter zekerheid. En dan gaat het misschien weer mis, dat weet je niet. Een keer meer of minder testen zal daar niets aan veranderen. Ik ben erg benieuw wat er uit je test is gekomen.

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey meis,

Ook ik zal heel hard voor je duimen dat je test positief is en dan deze zwangerschap wel goed zal gaan dan! Ken je verder niet, maar wilde het even kwijt:)

Hou je taai!

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ben erg benieuwd en hoop heel erg voor jullie dat het raak is en goed blijft gaan!

4. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hoi Sannie,

Ik begrijp je heel goed. Heb zelf net een miskraam en curretage achter de rug en ben nu al bang voor een volgende zwangerschap. Een vriendin van me maakte hetzelfde mee. Zij besloten toen om na de miskraam een tijdje te wachten met testen wanneer de ongesteldheid uitbleef en ik denk dat ik dat zelf ook ga doen.
    Natuurlijk is er dan onzekerheid over wel/niet zwanger zijn. Maar ik weet door mijn ervaring dat het 20x per dag je ondergoed controleren nog veel meer onzekerheid met zich meebrengt.

Ik weet ook nu al dat ik bij een volgende zwangerschap heel veel zorgen zal hebben. Door je ervaring is een onbezorgde zwangerschap nu niet meer vanzelfsprekend. Dat is voor omstanders vaak niet zo goed te begrijpen, maar wel voor mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij.

Vraag bij je verloskundige in elk geval om een vroege echo. Zodat je zo snel mogelijk gerustgesteld kunt worden.

Heel veel good luck gewenst!!!

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ach jee wat heb jij veel meegemaakt! Ik zal ook voor je duimen en kom later terug
    om te kijken wat de uitslag was!

Hou je taai!

Dikke knuffel!

6. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ben ook wel benieuwd hoe het nu is? al getest? spannend zeg leef wel met je mee!

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    spannend meis...ben benieuwd of je al getest hebt?

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik hoop dat het goed is gegaan!

9. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ik heb zojuist getest!!!!

en: ZWANGER 2-3 WEKEN gaf de test aan.

JIPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
    Natuurlijk ben ikheel blij,maar het is heel dubbel. ben zo bang dat t weer fout zal gaan.

Hoe ga ik in godsnaam de komende weken doorkomen???

Ga proberen t van mij af te zetten en te genieten. Ik ga wel mijn leidinggevende op t werk heel snel op de hoogte brengen. zij weten hoe moeilijk ik het elke keer had met de miskraam en ben er bij beide miskramen een behoorlijke tijd uitgeweest. dus ik vertel het haar nu gewoon, zodat ze weet wat er speelt.

3 november moeten we in het ziekenhuis zijn, zou ik dan al een echo kunnen krijgen?? volgens de berekening ben ik dan 6,5 week.

liefs sannie

10. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD !!!
    En 3 nov zou je al best een echo kunnen krijgen.
    zou meteen ff bellen als ik jou was.

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Jaaaa Gefeliciteerd meid...probeer toch een beetje te genieten:D

12. Adore

Adore Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... gefeliciteerd :):):)

13. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    o wat super, ik was benieuwd hoe je test is gegaan en lees ik meteen jaaaaaaaaaaa!
    nou helemaal geweldig joh! en GENIETEN!!!

14. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    GEFELICITEERD!! Super de super gaaf dat ie posi is. Wel genieten he.

15. Female

Female Niet meer actief

Gefeliciteerd! Probeer te genieten ;)
    Zou gewoon even bellen en uitleggen, dan zal je toch vast wel een echo krijgen?
    Ben iig blij voor je! :)

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat je zwanger bent!

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    MEISYYYYYYYYYY GEWELDIGGGGG gefeliciteerd...ik ahd al het gevoel dat je zwanger was :D jippieeeee :D

Ik zou bellen voor eerder als het zou kunnen....ik heb ook zonder dat ik miskraam heb gehad voor elkaar gekregen spoed echo te krijgen omdat ik niet lang in onzekerheid wilde zitten en het is zooooo belangrijk voor jou...wie weet ben je wel langer zwanger want je krijgt er 2 gratis he ;)

nou ik hoor graag hoe het allemaal gaat met je :D en hoop je snel te mogen volgen met een positieve test

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heejj..
    Wat super voor je, GEFELICITEERD!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Och lieverd,

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat dit een plakbeebje is!!! Liefs

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bij 4 weken geeft de test 1-2 aan en bij 6 dacht ik 2-3!!

Deel Deze Pagina