Ik kan je verhaal goed begrijpen. Dit jaar heb ik ook 2 miskramen gehad (en zelf ook uit 1981). De eerste na 12 weken en de tweede na 6,5. Bij de eerste wist ik wel dat het ging komen. Met 10 weken hadden we een echo en toen bleek dat het kindje met 6 weken gestopt was met groeien. Ik heb nu al 2 keer het idee gehad weer zwanger te zijn maar toch hou ik mezelf blijkbaar weer voor de gek. Als ik zo je bericht lees zou ik zeggen... testen. Beter zekerheid. En dan gaat het misschien weer mis, dat weet je niet. Een keer meer of minder testen zal daar niets aan veranderen. Ik ben erg benieuw wat er uit je test is gekomen.
Hey meis, Ook ik zal heel hard voor je duimen dat je test positief is en dan deze zwangerschap wel goed zal gaan dan! Ken je verder niet, maar wilde het even kwijt Hou je taai!
Hoi Sannie, Ik begrijp je heel goed. Heb zelf net een miskraam en curretage achter de rug en ben nu al bang voor een volgende zwangerschap. Een vriendin van me maakte hetzelfde mee. Zij besloten toen om na de miskraam een tijdje te wachten met testen wanneer de ongesteldheid uitbleef en ik denk dat ik dat zelf ook ga doen. Natuurlijk is er dan onzekerheid over wel/niet zwanger zijn. Maar ik weet door mijn ervaring dat het 20x per dag je ondergoed controleren nog veel meer onzekerheid met zich meebrengt. Ik weet ook nu al dat ik bij een volgende zwangerschap heel veel zorgen zal hebben. Door je ervaring is een onbezorgde zwangerschap nu niet meer vanzelfsprekend. Dat is voor omstanders vaak niet zo goed te begrijpen, maar wel voor mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij. Vraag bij je verloskundige in elk geval om een vroege echo. Zodat je zo snel mogelijk gerustgesteld kunt worden. Heel veel good luck gewenst!!!
Ach jee wat heb jij veel meegemaakt! Ik zal ook voor je duimen en kom later terug om te kijken wat de uitslag was! Hou je taai! Dikke knuffel!
Dames, ik heb zojuist getest!!!! en: ZWANGER 2-3 WEKEN gaf de test aan. JIPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Natuurlijk ben ikheel blij,maar het is heel dubbel. ben zo bang dat t weer fout zal gaan. Hoe ga ik in godsnaam de komende weken doorkomen??? Ga proberen t van mij af te zetten en te genieten. Ik ga wel mijn leidinggevende op t werk heel snel op de hoogte brengen. zij weten hoe moeilijk ik het elke keer had met de miskraam en ben er bij beide miskramen een behoorlijke tijd uitgeweest. dus ik vertel het haar nu gewoon, zodat ze weet wat er speelt. 3 november moeten we in het ziekenhuis zijn, zou ik dan al een echo kunnen krijgen?? volgens de berekening ben ik dan 6,5 week. liefs sannie
GEFELICITEERD !!! En 3 nov zou je al best een echo kunnen krijgen. zou meteen ff bellen als ik jou was.
o wat super, ik was benieuwd hoe je test is gegaan en lees ik meteen jaaaaaaaaaaa! nou helemaal geweldig joh! en GENIETEN!!!
Gefeliciteerd! Probeer te genieten Zou gewoon even bellen en uitleggen, dan zal je toch vast wel een echo krijgen? Ben iig blij voor je!
MEISYYYYYYYYYY GEWELDIGGGGG gefeliciteerd...ik ahd al het gevoel dat je zwanger was jippieeeee Ik zou bellen voor eerder als het zou kunnen....ik heb ook zonder dat ik miskraam heb gehad voor elkaar gekregen spoed echo te krijgen omdat ik niet lang in onzekerheid wilde zitten en het is zooooo belangrijk voor jou...wie weet ben je wel langer zwanger want je krijgt er 2 gratis he nou ik hoor graag hoe het allemaal gaat met je en hoop je snel te mogen volgen met een positieve test
Och lieverd, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat dit een plakbeebje is!!! Liefs