wowwwwwwwwwwwww gefeliciteerd. eindelijk es weer goed nieuws. dat willen we voortaan horen, hoewel ik me helemaal niet zwanger voel, juist heb ik hoofdpijn die altijd paar dagen voór mijn ongesteldheid heb, dus ik weet bijna zeker dat ik ongesteld word. nog even wachten hier
Gefeliciteerd! Super joh, probeer, hoe moeilijk het ook is toch te genieten! Misschien moet je gewoon al eerder HA of gyn bellen en een afspraak maken..
Op de gebruiksaanwijzing staat dat wanneer de test 2-3 aangeeft, de artsen uitgaan van 4 tot 5 weken. ik heb sowieso 3 november een afspraak staan in t ziekenhuis. t zou mooi zijn als ik dan een echo zou krijgen. liefs sannie
ik zou er wel morgen al voor bellen zodat ze op de hoogte zijn en niet dat het niet kan ivm drukte ofzo. Succes lieverd geniet ervan.
Gefeliciteerd! Helemaal te gek! Ik snap best dat het heel spannend is, hopelijk krijg je snel een echo zodat je het ook kan zien! Slim dat je je leidinggevende inlicht over je zwangerschap, dan weet diegene dat je een beetje wiebelig bent.
Gefeliciteerd meid! Zoals je ziet wordt het je wel door heeeeel veel mensen gegund hier Geniet er van en maak je niet al te druk!
GEFELICITEERD MEID!!!!! En nu proberen om te gaan genieten hoor...Ik neem aan dat ze zeker even een kijkje gaan nemen hoor als je 3 november naar de gynaecoloog moet..Met een beetje geluk zou je dan al wel een kloppend hartje kunnen zien..
hallo dames, hebben jullie ervaring met Mat Care zwangerschaptest ultra. zijn die betrouwbaar? heb met die test een licht posi 2 dagen voór NOD, maar ik geloof het niet, moet ik blij zijn?
Sannie wat super dat je weer zwanger bent! Je kunt zeker om een echo vragen. Als je een miskraam hebt gehad heb je bij een volgende zwangerschap ook recht op een vroege echo. Bij 6-7 weken kan er al een hartje te horen/zien zijn. Je moet er dan overigens wel rekening mee houden dat het dan een inwendige echo wordt. Goed dat je het op je werkt wilt vertellen, dat kan alleen maar helpen.
dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties en felicitaties. ik ben zo bang, dat maakt t voor mij erg moeilijk om te genieten. vandaag heb ik bijvoorbeeld minder tot nauwelijks last van kwaaltjes. terwijl ik heel de week pijnlijke tepels heb gehad en veel plassen. ben nu dus gelijk bang dat het mis is / gaat. zijn kwaaltjes de gehele dag aanwezig of kan dit wisselend zijn? en betekent geen kwaaltjes gelijk wat ernstigs?? ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen. liefs sannie
Kwaaltjes kunnen echt heel wisselend aanwezig zijn meid! Zo een dag alles, zo een dag niks. Van harte gefeliciteerd en laat je niet gek maken!!
lieve Sannie1981, ik had tot 2weken geleden heel last van kwaaltjes, en hoe dichter bij NOD joe minder kwaaltjes, maar heb vandaag voor tweede keer getest, ben ik toch zwanger. bij mijn eerste zwangerschap had ik ook steeds twijfels in het begin, daarom had ik 5 testjes gedaan, en nu voel ik me ook helemaal goed, misschien behoor jij ook tot de groep die helemaal geen nare kwaaltjes heeft, ik zou zeggen geniet er nog van. je weet niet tot eind van zwangerschap hoe je voelt, sommige mensen worden pas misselijk in het einde. ik weet dat het lastig is om te ontspannen maar probeer het gewoon, en neem je rust. liefs SARAHAY
dank je wel voor de geruststellende berichten. misschien ben ik ook wel aan het zeuren, maar ben zo onzeker en vooral bang. ik ben zo iemand die controle wil over mijn eigen lichaam en zwangerschap en dat gaat helaas gewoon niet. zal toch een manier moeten vinden om de komende weken door te komen. tenminste ik hoop echt dat ik nog veel weken te gaan heb. liefs sannie