Majtje, zag dat je gisteren de intake hebt gehad? Goed gevoel aan overgehouden? En Tallie, Veel plezier/succes vandaag! Laat je weten hoe de 20 weken echo was?
Hej ladies, Vandeweek inderdaad de intake gehad. pffff wat een info krijg je dan! Voel me meer een zieke dan een gelukkige zwangere. Maar goed: veeg van tafel, en goede gevoel overhouden. Vermoeidheid en misselijkheid moest ik maar gewoon laten komen en aan toegeven als het niet gaat. 5 augustus hebben we de termijnecho..spannend! Afgelopen week het aan de ouders verteld (3setjes want mijn ouders zijn gescheiden). Erg leuk om te vertellen. Dikke tranen natuurlijk. Ik had een foto van de echo in een lijstje gedaan en daarboven: hoi opa en oma.. Van mijn schoonmoeder gisteren zwangerschapsdagboek gehad maar die had ik zelf al gekocht. Dus binnenkort maar eens naar de prenatal om te ruilen. Ik ben nu vooral moe en heel de dag misselijk. Het warme weer werkt echt niet mee. Vooral het vele werken zorgt ervoor dat het alleen maar erger word. Baal verschrikkelijk want ik wil gewoon lekker werken maar trek het maar amper.
Leuk dat ze zo reageerden! Ik zal de volgende afspraak ook even in de lijst zetten zo. En neem je rust, dan kom je die hitte ook wel door...
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige en bloedprikken - Nmv: 26 juli - Groeiecho - Littlewonder23: 31 juli - 3D Echo - Majtje: 5 aug - Termijnecho - SuusD: 8 aug - Controle verloskundige - SuusD: 23 aug - Pretecho
Nmv, wil je voor mij het volgende op de lijst zetten? 9 aug glucose intolerantie test 16 aug controle vk
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige en bloedprikken - Nmv: 26 juli - Groeiecho - Littlewonder23: 31 juli - 3D Echo - Majtje: 5 aug - Termijnecho - SuusD: 8 aug - Controle verloskundige - Lilly156: 9 aug - Glucose intolerantie test - Lilly156: 16 aug - Controle verloskundige - SuusD: 23 aug - Pretecho
meiden hoe gaat het hier? Ik ben druk bezig een website te maken voor de cursussen die ik straks mag geven babymassage en baby yoga zo'n zin in !
Hoihoi! Meiden ben benieuwd naar de buikjes! Zullen we een rondje foto's doen? Ik zal beginnen. Zit nu op +4.5 kilo. Zijn mijn relaxkleren
Niet mijn meest charmante foto, maar zo is mijn dikke buik (29+4) wel goed te zien! Had ik gisteravond gemaakt voor ik ging sporten...
Mooi!! Die van jou moet ook groter zijn. Nog twee dagen en dan mag je de 30 weken afstrepen. Je buik is ook mooi straie vrij, of niet?
Ik ben ook wel stil eigenlijk in elk topic eigenlijk. Hebben jullie al zwangerschapsgym? Hoe gaat het met de geboortekaartjes? Wat een prachtige buiken en striea vrij!! (hoop dat het bij mij ook lekker striea vrij blijft) Dit is mijn buikje 23+2 dagen
Dit is mn 20 + 1 buikie Zit op + 4 kg. Nou moet je weten dat ik onlangs 10 kg was afgevallen dus heel blij ben ik er niet mee. Maaar! Ik pas nog steeds in dezelfde broeken dus het zit vooral bij mn buik jeeeeeeej haha Maar goed, hier is mn buikie! Kus