Flinke buik NMV en Suus! Gaat de goede kant op Redden jullie t n beetje met het warme weer? Ik ga vanaf aankomende woensdag starten met zwangerschapszwemmen en wil de zwangerschapsyoga gaan starten. Het wordt tijd voor wat sportieve actie haha Kus
Mooie buiken meiden! Als ik dit zo zei heb ik wel een heel bescheiden buikje, terwijl mijn man hem nu al mega vind Ik heb vreselijk veel last van vocht vasthouden nu. 's avonds geen enkels te zien. Sta nu op +4,9 kilo bij 23+2 dagen. Gaat lekker, maar vind het net als jou ook lastig hoor Tallie. Betreft zwangerschapsgym is hier beetje lastig. manlief werkt onregelmatig en dan moet ik meer dan de helft van de tijd alleen. Misschien een privecursus ofzo.... Verder ben ik al blij dat ik mijn dagen door kom. Heb echt al moeite met normaal de trap oplopen. Dan ben ik helemaal buiten adem en mijn hart gaat vreselijk te keer. VK zei dat dat heel normaal is en niets met conditie te maken heeft. Als ik te veel doe krijg ik ook harde buiken. Denk dat ik het maar gewoon houd op het rondje met de hond.
Gewoon doen wat goed voelt hoor meid!! Ik Ga echt sporten voor mezelf, dus lekker alleen. Vl. Voetbalt 3x iin de week en ik mis t ook... Ben blij als ik weer wat kan gaan doen
Nou vind de hitte helemaal niets.. Ik merk ook dat ik sneller zweet jakkie. leuk zwangerschapsyoga! wou ik ook doen maar budget laat het niet toe.. jammer genoeg
Mooie buikjes dames!! Zwangerschapsgym is al bijna afgelopen bij mij... Haha! Ik heb nog 1 gewone les en de partnerles te gaan. Ik las geloof ik ook dat iemand geen zwangerschapsgym doet omdat de man niet mee kan door wisselende diensten? Hier gaat hij alleen maar mee met de partnerles, bij de andere lessen is hij niet eens welkom... Maar ik vind het heerlijk om actief bezig te zijn! Bij ons is het geboortekaartje al klaar! Binnenkort ontvangen we de enveloppen, zodat we vast adressen erop kunnen zetten... Ik dacht dat ik aardig goed tegen het warme weer kon, maar helaas is dat toch niet helemaal het geval... Dinsdagavond had ik het helemaal gehad, kon niets meer behalve puffen en hijgen van de hitte. Daarnaast slaap ik heel slecht, door de combi slecht slapen en warmte heb ik gisteren ook weer een hele slechte dag gehad incl mijn ontbijt er weer uitgooien... Maar gelukkig wordt het nu weer wat beter qua weer voor me, hoef ik mezelf niet meer op te sluiten in huis! Vandaag hebben we de groeiecho gehad bij de vk. Alles zag er keurig uit, alleen is onze kleine iets kleiner dan gemiddeld. Hij weegt nu 1401 gram en alles wat gemeten werd (hoofd, buik en been) was wat kleiner dan het gemiddelde. Maar daar hoefden we ons niet druk over te maken. Wel wordt hij goed in de gaten gehouden, aangezien hij nu in stuit ligt... Maar er is nog genoeg tijd dat hij kan draaien! Met 36 weken hebben we een liggingsecho, dan weten we zeker of het een 'dwarsligger' is of niet!
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige en bloedprikken - Littlewonder23: 31 juli - 3D Echo - Majtje: 5 aug - Termijnecho - Nmv: 7 aug - Controle verloskundige - SuusD: 8 aug - Controle verloskundige - Lilly156: 9 aug - Glucose intolerantie test - Lilly156: 16 aug - Controle verloskundige - SuusD: 23 aug - Pretecho
Meiden, vraagje. Wat is in godsnaam het verschil tussen een Babydeken en babydekbed? Voor mij is er geen verschil haha maar qua Veiligheid blijkbaar weer wel. Plessers help
Simpel gezegd is een babydekbed te vergelijken met wat je zelf (waarschijnlijk) op bed hebt liggen, waar je een hoes/sloop omheen hebt. Een deken wordt gecombineerd met een lakentje. (Dit had vroeger iedereen, toen was de deken nog van dat kriebelende wol...) Een dekbed is dikker, waardoor deze te warm kan worden. Bovendien kan een baby zich in de loszittende hoes wikkelen, zorgt voor een groter stikgevaar. Er wordt dan ook geadviseerd geen dekbed te nemen voor een leeftijd van een jaar of 2.
Ik wist wel het waarom, maar jij kunt het wel heel goed verwoorden! Thnx! @ tallie bij prenatal hebben ze aanbieding met dekens en lakentjes (tenminste vorige week)
Dank je!! In mijn beleving is een deken veel warmer Haha, vandaar mijn verwarring Ik ga eens langzaam rondkijken
In een dekbed blijft lucht zitten dat extra isoleert. Net zoals meerdere laagjes kleren aan doen ipv alleen een dikke trui. Hierdoor is een dekbed uiteindelijk warmer dan een deken... Zo heb ik het tenminste begrepen!
Ben er helemaal uit haha. Wat n gedoe hihi. was trouwens heel de week op zoek naar de juiste kleuren.... trek ik n tas open met gegeven spulletjes, vind ik toch DE perfectie combi Zie foto, die kleuren gaan de hoofdmoot voeren in de kamer, samen met de grijs/witte meubels en de muurschildering Voor het bedtextiel ga ik n dekentje kopen met bijpassen laken EN een dekentje met passende overtrek. Verder 2 of 3 setjes extra van de Zeeman of Wibra als de kleine man ziek is of zo... Heerlijk, zo bezig zijn haha Ik ga weer verder nestelen.... ben alle gekregen spullen aan het categoriseren (zie foto) Dit is alleen nog maar gekregen spul haha, nog niks zelf gekocht. Fijne dag allemaal X
Jeetje wat veel!! Krijgertjes zijn altijd makkelijk, persoonlijk hou ik er niet van. Het ligt er natuurlijk ook aan van wie je het krijgt. Wil lekker alles nieuw en eigen van onze kleine. De tweede moet het er ook mee doen hoor. Zo erg is het dan weer niet! Hier vandaag begonnen aan de babykamer. Nou ja, het oude behang is er af (hoeft maar 1 wand). 15 augustus komt de stucadoor en dan kan de muur behangen worden. Rest sauzen we binnenkort nog even weer. Moeten de rolgordijnen nog ophangen, maar de gordijnen blijven gewoon hangen. Vensterbanken heb ik twee jaar geleden net gedaan en kozijnen zijn kunstof. We zijn dus zo klaar. Onze kast vult al wel lekker met spulletjes. Af en toe even wat kopen, heerlijk! Nog een vraagje, iemand een idee waar je leuke zwangerschaps/voedingsbh's kunt kopen? Kom alleen maar van die foeilelijke of standaard dingen tegen. Mag een zwangere er niet meer sexy uitzien?
Oe geen idee van die bh's Lil! Het is trouwens allemaal nieuw (de kleertjes), van mn onthullingsparty hihi... Lekker hoor dat klussen En vooral dat af en toe shoppen is leuk haha Dinsdag ga ik met mn schoonmoeder Tot snel allemaal! X
Dat kan natuurlijk ook! Veel shopplezier. Heb ik vorige week ook met en gedaan. Hebben vrijdag een bruiloft en sja.. Wilde toch wel wat moois om mijn buikje te showen.
@Lilly, ik heb die zoektocht opgegeven, maar dat is meer doordat ik eigenlijk nergens mijn maat kan vinden in bh's... Ben namelijk van een G-cup naar een I-cup gegaan! Kreeg vandaag nog wel de tip om eens op deze site te kijken: Welkom bij Lingerie voor twee. - Lingerie voor twee
Dank je nmv, zal eens kijken! Kan me voorstellen dat het lastig is met een grote cup. Nu mag ik zelf ook niet klagen (80d voor zwangerschap), maar moet echt nieuwe hebben en wil er gewoon leuk uitzien. Mooie lingerie krijg ik altijd zelfvertrouwen van Ml heeft aangekondigd dat we donderdag even gaan shoppen.. We shall see!