We hebben erweer een zwangere dame bij Cupcake! Ga der even n berichtje sturen om toe te voegen Succes vandaag he meiden! Lekker rustig aan doen
Ja ik zag het tallie!!! Hier vandaag een bruiloft.... Hebben niet veel keuze maar wel superleuk! Jij ook rustig aan! Lekker veel ijsjes eten... Owh ja heb eerst een maatje groter bh gekocht bij Hema. Heb een meegroei bh gepast bij livera en vond het vreselijk! Ben er nog niet aan toe.
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Nmv: 7 aug - Controle verloskundige - SuusD: 8 aug - Controle verloskundige - Lilly156: 9 aug - Glucose intolerantie test - Lilly156: 16 aug - Controle verloskundige - SuusD: 23 aug - Pretecho
ik wil foto's zien hahaha hier echt veel last van het groeien! ben jij al bzig met geboorteplan nmv nog 2 maanden he ?
@geboorteplan, daar ben ik nog niet aan begonnen. Ik heb al wel wat info opgezocht hierover, maar mijn man vindt het niet nodig om te maken. 'We willen toch niets raars rondom de bevalling? We zijn toch normale mensen?' Morgen controle bij de vk. Hopelijk is de kleine al gedraaid!
Spannend nvm! Hoop het ook voor jullie! Hier alles goed. Kan niet stil zitten momenteel... Pfffff Veel te druk bezig. Nu even momentje voor mezelf.
Owh ja heb vrijdag mijn bloedsuikertest en merk dat ik er wat gestrest om ben. Ook vrijdag een intakegesprek met kraamzorg.
@Lilly, probeer er niet teveel bij stil te staan! Je kan er toch weinig aan veranderen! (Ik weet het: makkelijker gezegd dan...) Die intake met de kraamzorg stelt echt helemaal niets voor! Maar ik heb nog wel een paar vraagjes kunnen stellen, dat scheelt weer... Ik heb net nog even een foto gemaakt van mezelf, zal zo ff proberen hem hier te plaatsen.
Hierbij mijn foto (31+5)! Zelf vind ik dat ik er aan de voor-/achterkant niet erg zwanger uit zie, alleen vanaf de zijkant is het goed te zien! Of misschien wil ik zelf graag geloven dat ik nog een mooi figuur heb...
Je hebt een mooi figuur hoor je hebt nog curves Ik ben wel met zon plan begonnen op advies van de vk Die vind zon plan fijn en ik ook ik wil dat zij weten wat mijn stappen kunnen zijn in het procces verder wil ik thuis bevallen en daarbij de gordijnen dicht omdat ik overal inkijk heb En het lijkt mij vervelend als ze de gordijnen dan open doen
Mooie taille nog nmv! Je bent heel mooi zwanger! Ik draag heel erg naar voren. Bij mij zie je ook niets aan achterkant, maar ik moet ook nog even om jou te evenaren. Ik weet het kan er niets aan veranderen, maar wil per se thuis bevallen en als mijn test vrijdag niet goed is, mag dat niet. Er hangt voor mijn gevoel dis veel vanaf! Welke vragen heb jij gesteld aan kraamhulp (ter inspiratie)?
lilly ik ga hard voor je duimen (een vraag van mij is wat verwachten jullie van mij? (tijdens dat de kraamhulp er is) )
Thnx suus! Lief van je! Ik hoop voor jou dat het antwoord is: niets! 1 vraag die ik wel heb is over ons bed. Die is 60 cm, kan niet op klossen, dus worden dan kratjes. Bed wordt dan 87 cm hoog... Is dat niet te hoog? Denk dat ik een lift nodig heb dan!
volgends mij moet hij minimaal 80cm hoog zijn (zolang je goed op de rand kan zitten is het goed niet dat je een trapje nodig hebt dat las ik ergens
De 3D echo was heel erg leuk,we hebben heerlijk genoten. Vandaag in het zh gelegen. Ivm vaginale steken die niet ophielden. Ik ben weer te vroeg bezig op voorwerk. Me Bmm is weer verstreken. De baby ligt ingedaald en vast. Gelukkig was me urine mooie schoon. Nu ben ik gelukkig thuis. Maar moet gas terug geven. Moet op dingen letten van de vk. Krijg ik hier last van moet ik bellen. Me adressen gebeld wat ik ga minderen. Of ze het begrijpen of niet jammer dan. 22 aug heb ik een vk afspraak met echo.
Bij mij werd verteld dat het bed tussen de 80 en 90 cm moet zijn! En als je zelf korte beentjes hebt, kun je een krukje gebruiken om in en uit bed te komen (indien nodig). Ik had zelf oa gevraagd of ik wel boven mocht bevallen, maar dat ligt aan ons huis. Helaas mag dat niet, dus moet voor de zekerheid ons logeerbed naar beneden. Dat bed is ook wat hoger, bijna 70 cm, maar wij leggen er stoeptegels onder ipv kratjes. Werkt hetzelfde, alleen minder hoog! (Ik heb niet zulke hele lange benen... ) Ook heb ik gevraagd naar babymassage, want dit had ik bij hun op de site gelezen. Lijkt mij namelijk wel leuk om op zo'n manier je kleine beter te leren kennen. Ook heb ik gevraagd hoe het zit als je in het ziekenhuis bevalt en 's avonds thuis komt, kun je dan ook laat op de avond nog hulp krijgen om jezelf thuis te installeren met die kleine of dat je het allemaal zelf moet zien 'uit te vinden'. De andere vragen die ik had, had ze zelf al wat over verteld. Je krijgt namelijk ook info van hun. @little, rustig aan doen! Die adressen waar je gaat minderen, moeten het maar begrijpen. Jij en die kleine zijn nu even belangrijker! @hier, ik ga zo naar de vk. Helaas alleen, want mijn man kan niet mee... Ik hoop zo dat de kleine gedraaid is! Ben alleen bang dat dit niet het geval is...
@nmv Ik hoop dat hij gedraaid is! wat betreft babymassage ik doe nu de opleiding tot docent babymassage en baby yoga en het is helemaal geweldig en heeeeel goed voor de kleine, jou en je vriend! als je er vragen over hebt mag je ze altijd bij me stellen