Zwanger in 2013!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tallie26, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013
    - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013
    - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013
    - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - SuusD: 2 april - 1e echo ter controlle
    - SuusD: 3 april - Intake verloskundige
    - Littlewonder23: 4 april - Controle verloskundige & Termijn echo
    - Nmv: 16 april - Controle verloskundige
    - SuusD: 22 april - Termijn echo
    - Prinsessa: 24 april - Controle verloskundige
    - Lilly156: 26 april - Termijn echo
    - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling
    - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige
    - Nmv: 14 mei - 20 weken echo

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoihoi!

Ik had vandaag toch iets stoms! Moet het even met jullie delen.
    Vandaag met de auto naar mijn ouders. Ben ik er bijna, begint mijn auto te stotteren en geeft storing aan. Dus ik aan de kant...kreeg me toch een huilbui! Er was helemaal niets gebeurt, ja auto kapot maar daarom huilen?

Pff...herkennen jullie dit?

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Jaaa dat herken ik
    Mijn voorbeeld er gaat een tekenfilm karakter dood
    Ik schoot in de tranen zoiets als pokemon ......

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Thnx suus!
    *big smile* ook zon dramatische, onoverkomelijke gebeurtenis.

Ik had vanmiddag echt zoiets 'doe eens normaal!!'
    Gelukkig was mijn papa er snel..durfde niet te zeggen dat ik erom moest huilen. Schaamde me dood!

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik heb ze eigenlijk best snel moest bijna huilen toen er geen pinda saus was voor de kipsate....
    Ben benieuwd wat volgt haha

Morgen uitslag van de ha over dat kweekje ik hoop dat ze iets hebben gevonden.. want jeuk en pijn in mijn vrouwelijkheid is nou niet echt feest... (Word morgen vervolgd)

Iemand tips voor misselijkheid en maagzuur tegelijkertijd?

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat vervelend dat je zo lang op de uitslag miet wachten suus! Hopelijk is het snel over.

Brandend maagzuur & misselijk, ik ken het gevoel maar de oplossing niet. Heb wel gelezen dat een hap vanille vla moet verlichten.
    Verder heb ik mijn hoofdkussen verhoogd voor snachts.

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Gevonden haha was jullie al kwijt.

8. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gooooodmooooorning :)

Hier n zeeeeeer moe maar verder tevreden zwangere vrouw haha.
    Moet n beetje oefenen :-D

Suus, bij mij helpt thee en iets eten...
    Straks meer!

Kus

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@suus klinkt erg stom maar gele vla helpt tegen maagzuur.
    En kleine beetjes eten ivm misselijkheid.

Als je bij de 30 weken kan het zijn dat het echt brandend maagzuur krijgt .
    En hielp vla niet enz.
    Had ik antagel bij de apotheek gehaald.
    Super spul.

10. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Hallo,

Even een berichtje van mij. Voel me eigenlijk wel goed. Soms een vlaag misselijkheid maar volgens mij is dat vooral zo als ik moe ben... kan dat? Verder soms dus wat moe maar ook weer niet elke dag...
    Maar mijn grootste `probleem`is mijn buik, tjonge wat begint die al te groeien... kan hem eigenlijk al niet meer verbergen... Stiekem natuurlijk wel leuk maar met 6 weken al!? Het emotionele heb ik bij deze zwangerschap nog niet gehad maar bij de vorige wel, gek he ;)

11. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Vroeg me nog af wie vanaf het andere topic is `uitgenodigd`.

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bedankt voor de tips!!

Ben gebeld door de ha kon niets vinden toen vk gebeld
    En die zegt dat ik een schimmel infectie heb daar benede kan morgen bij de apotheek mijn genees middel halen haha ik hoop dat het helpt van die jeuk daar ...... Is nou niet een plek om te gaan krabben....

13. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    O balen suus!
    Had er idd over gelezen in een van mn vele boeken :-$
    Hoop dat de medicatie snel aanslaat!

Ikke, iedereen dir zwanger is op t andere forum, is uitgemodigd...

Fijne dag meiden

X

14. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Fijn suus dat je weet wat het is. Wel vervelend zo'n schimmeltje. Heb het zelf ook twee keer gehad.
    Als je vandaag begint met medicatie kun je dat als het goed is morgenavond al wel merken! Nog even je krabreflexen in toom houden..

@ ikke, fijn dat alles goed gaat! met een tweede zwangerschap blijkt alles wel sneller te groeien. Zijn het niet voornamelijk darmen?
    Hier ook een beetje een bolletje inmiddels. Geen gram aangekomen, maar smorgens een mooi bolletje en savonds een megabuik van darmen.

Werkse tallie!

15. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blegh wat een rot begin van de dag!
    Ben moe en n vieze brok in mn keel... durf geen boertje te laten....
    Gisteren ging het zooooo lekker :(

Zo, klaar met geklaag :)

Wilde gisteren al op tijd naar bed maar mn vriend en schoonvader waren de zolder aan het afmaken zodat het bed naar boven kon :)
    Gister dus voor het eerst op zolder geslapen, zoooo gaaf :)
    nadeel is wel dat ik pas om 23.15u naar bed kon in plaats van 21. 15 u dat ik wilde... dit is het resultaat.

Maar ach, vanavond weer vroeg ;)

Kus

16. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013
    - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013
    - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013
    - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013
    - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - SuusD: 2 april - 1e echo ter controlle
    - SuusD: 3 april - Intake verloskundige
    - Littlewonder23: 4 april - Controle verloskundige & Termijn echo
    - Nmv: 16 april - Controle verloskundige
    - SuusD: 22 april - Termijn echo
    - Prinsessa: 24 april - Controle verloskundige
    - Lilly156: 26 april - Termijn echo
    - Tallie26: 26 april - Intake vk + echo
    - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling
    - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige
    - Nmv: 14 mei - 20 weken echo

17. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Oke vroeg het me af omdat niet iedereen van daar naar hier is, maar dat kunnen ze dus zelf voor kiezen...

18. ikke24

ikke24 Actief lid

29 jan 2011
    197
    26
    28
    Vrouw
    Hier rustig dagje, als de zon nog door wil komen even met zoontje naar de speeltuin en kinderboederij.
    Misschien vanmiddag samen even een middagdutje doen....;)

Die bolle buik zijn idd wel darmen ( lijkt me :D) maar toch..

Weet ook precies hoe het voelt suus, erg vervelend. IK krijg dan altijd 1 flucanazol tablet en dan is het gelijk weer over. Echt super spul. Ik heb het altijd na een antibioticakuur. Hoop dat dit bij jou ook snel over is.

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb nu voor het eerst het idee dat mijn buik ietsje begint te groeien! :D Eerst had ik alleen (volgens mij) opgezette darmen, maar nu zit het er altijd! Maar wel jammer dat het er nu dan nog uit ziet alsof ik gewoon wat dikker ben... ;)

20. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi,
    Ik denk dat ik om die reden al snel van die mooie buikbanden ga dragen, zodat ze zien dat ik zwanger ben en niet dik :p

Deel Deze Pagina