Pretecho was leuk nmv, foto staat wel in zwanger worden... Wat goed dat baby nu goed lijkt te liggen. Wellicht toch 'eind goed, al goed'!! Nog 6 weken jij time flies!!
@Suus, indalen kan vanaf een week of 30 al, maar is bij iedereen anders, kan zelfs pas vlak voor de bevalling nog gebeuren. En ik ben er blij mee! Nu snap ik ook waarom de laatste paar dagen mijn buik vooral aan de onderkant veel zwaarder leek! En helaas betekent dit ook nog eens vaker moeten plassen... @Lilly, heb ff snel gekeken, mooie foto!! En de tijd gaat idd snel! Nog maar 6 weekjes!! Maar denk zelf dat ik nog wel iets langer moet wachten...
Goedemorgen! Vandaag een lange dag...... Werkoverleg in Utrecht. Zit nu in de trein ben hopelijk vanavond om zeven uur weer thuis. Ik heb eten mee voor een heel weeshuis Wat doen jullie vandaag??
Klinkt inderdaad als een vermoeiende dag lilly hoop dat het meevalt Hier@ over 2uurtjes dus om 10:00 ga ik de kleine 40 min lang zien (extra echo) Verder het boek over borstvoeding uitlezen die moet morgen terug naar de bieb en moet nog heel veel paginas. En als ik tijd heb het geboortekaartje ontwerpen ^^ Gaan jullie borstvoeding geven?
Gave foto Lilly!! En gaaf Suus, geniet er van, of trouwens, hoe was het? Ik ga 8 september met ouders, schoonouders, 2 broers, 2 schoonzuster en 1 set grootouders. Volle bak, leuk!! Meubels staan, nu inrichten. Hou van Riviera maison stijl, riet en whitewash. Heeft de action toch gave nieuwe decoratie!! Zal n foto uploaden als het een beetje staat!! Fijn dat de kleine al n beetje indaalt nmv! Fijne dag nog allemaal X
Hej Ladies.. pfff long time no see.. Ik heb erg last gehad van opstartprobleempjes.. Heel erg moe en misselijk. Gelukkig voel ik me nu een stuk beter en red ik het met een klein dutje per dag.. de 12weken echo was super..Prulleke was lekker aan het zwemmen en aan het bewegen. Bij de controle bij de vk van de week ook lekker aan het zwemmen. Regelmatig opnieuw moeten zoeken naar het hartslagje. Inmiddels is het genieten begonnen en het fantaseren ook! Van het weekend naar babydump in veldhoven gereden. Dit moest de grootste zijn van nl (en europa ook volgens mij)..Nou ik vond het niet heel erg bijzonder. Het is een grote winkel, dat klopt, maar ik heb niet heel veel meer dingen gezien als bij de normale winkel.. Wel erg leuk om daar rond te kijken en een beetje ideetjes op te doen voor een kamertje en wat we willen. We hebben nu wat ideetjes voor zowel een jongen als een meisjes. 25 september hebben we een pretecho geboekt.. We willen toch ons prulleke tussendoor nog eens begluren. 15 oktober hebben we onze 20weken echo. Vandaag ook geboekt. Allebei erg leuk en kijk er ook naar uit. Inmiddels weet iedereen het en maken we er geen geheim meer van dat ik zwanger ben. Allemaal erg leuke reacties gehad.
Veel plezier bij je echo!! Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Weet nog niet of ik het ook na mijn verlof nog ga kunnen doen, maar dat hoop ik wel.
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - SuusD: 23 aug - Pretecho - Littlewonder23: 2 sept - Intake kraamzorg - Nmv: 2 sept - Controle verloskundige en liggingsecho - Tallie26: 8 sept - Pretecho - Majtje: 25 sept - Pretecho - Majtje: 15 okt - 20 weken echo
Ik ga ook borstvoeding geven. Toevallig gisteravond een voorlichtingsavond erover gehad! Mooi wat tips en trucs meegekregen.
Jeej, het behang zit erin Gisteren de hele dag bezig geweest. Ook nieuw behang in hal en woonkamer. Supermooi geworden! Vandaag rust, vannacht vier keer wakker geweest met vreselijke beenrampen. Denk dat het klussen iets te veel was. Suus, hoe was je echo? Heb je een mooie foto om te delen??
heeey iedereen Gisteren was geweldig!! we hebben alleen een kant van haar gezichtje kunnen zien ze lag namelijk lekker te draaien op 1 arm maar het is een prachtig meisje al zeg ik het zelf ^^
Leuk Suus! @hier, gisteren de definitieve proefdruk gekregen van onze kaartjes, ze zijn helemaal geweldig! En nu dus ook de enveloppen in huis, dus kan beginnen met schrijven. Alleen mag ik van mijn man niet alles in 1 keer gaan schrijven, moet er maar 6 of 7 stapeltjes van gaan maken zodat ik er een week over doe. Werkt natuurlijk niet als je ietswat last hebt van nesteldrang en alles meteen wil gaan doen...
Wat leuk nmv! Hoe doen jullie dat met kaartjes als je het geslacht nog niet weet? Wil je een fotootje delen of hou je hem liever nog even geheim? Hier een erg stille buik! Donderdag en vrijdag veel te druk geweest dus de kleine niet gevoeld. Gisteren rustig aan gedaan maar nog geen drukte. Wacht het nog even af tot elf uur anders ga ik denk ik toch de vk maar even bellen. Zo raar!
We hebben 2 versies van de kaartjes! Een vriendin van me heeft ze ontworpen, dus dat is allemaal wat makkelijker te regelen... Alleen staan nu dus de juiste namen er nog niet op, die weet zij ook niet! En nee, ik zet er geen foto van op! Ik ben bang dat er een keer iemand mee leest waarvan ik het niet weet... Als je het niet vertrouwt, zeker bellen! Beter een keer teveel! Hoop dat de kleine zich snel meldt, zodat je weer gerust bent.
Groot gelijk hoor! Hier de afgelopen dagen veel te druk geweest. Het is nu afgelopen en ga meer rust nemen. De kleine is weer druk in beweging dus denk dat het wel een signaal is geweest.
Gelukkig heeft de kleine zich gemeld! En dat kan idd een signaal zijn, dus alles wat meer gaan verspreiden en genoeg rust nemen tussendoor! Is makkelijker gezegd dan gedaan, heb er zelf ook nog regelmatig moeite mee...
Is gelukt hoor vandaag Heb uitgeslapen tot negen uur. In de pyama tot elf. Na douchen de tuin in met een boek. Van 13 tot 15 oogjes dicht op de bank. Manlief was aan het werk. Ik voel me een stuk beter en de kleine is weer luid en duidelijk aanwezig. Oke het huis is een zooi maar iemand die zich eraan stoort ruimt het maar op. Heb als doel gesteld dat ik vrijdag hef hele huis weer slik en span wil hebben. Dat is elke dag een beetje, moet lukken
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Littlewonder23: 2 sept - Intake kraamzorg - Nmv: 2 sept - Controle verloskundige en liggingsecho - Tallie26: 8 sept - Pretecho - Majtje: 25 sept - Pretecho - Majtje: 15 okt - 20 weken echo