Eventjes de lijst weer naar voren gehaald. Is er misschien ook 1 van de dames die deze lijst binnenkort wil overnemen van mij? Ik ben namelijk aardig aan het aftellen...
Nog twee daagjes en dan ga ik het derde trimester in Nog zes weken nmv.... Of eerder Ik denk dat het tijd is voor nieuwe aanwas op de lijst. Kan een van hen het mooi overnemen. Wil het wel doen, maar is ook van korte duur. Nmv wil je mijn controle 10-9 er ook op zetten??
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Littlewonder23: 2 sept - Intake kraamzorg - Nmv: 2 sept - Controle verloskundige en liggingsecho - Tallie26: 8 sept - Pretecho - Lilly156: 10 sept - Controle verloskundige - Majtje: 25 sept - Pretecho - Majtje: 15 okt - 20 weken echo
Derde trimester, weer een mijlpaal! Had zelf ook al bedacht dat het handiger was als een dame het overnam die nog wel eventjes te gaan heeft... En voor mij schiet het echt op nu! Vanaf 12 september mag de kleine geboren worden, dan ben ik precies 37 weken zwanger! Maar ik ga er zelf eerlijk gezegd vanuit dat ik wel overtijd ga, is een voorgevoel...
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013 - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - SuusD: 29 aug - Controle verloskundige + bevallingsplan bespreking - Littlewonder23: 2 sept - Intake kraamzorg - Nmv: 2 sept - Controle verloskundige en liggingsecho - Tallie26: 8 sept - Pretecho - Lilly156: 10 sept - Controle verloskundige - Majtje: 25 sept - Pretecho - Majtje: 15 okt - 20 weken echo
Hier ook het gevoel over tijd te gaan. Nergens op gebaseerd puur gevoel. Pffff... Mijn buik is te klein (van binnen). Maagzuur als ik ga zitten. Het liefst hang ik onderuit op de bank en als ik loop voelt het zoooo zwaar. Help! Ik moet nog 12!! Weken (of meer) Kennen jullie dit gevoel?
Ik heb een collega die zegt alleen maar, ik voelde me zo goed. Wil mijn hele leven wel zwanger zijn als er maar niet steeds een kind van komt. Ik herken me daar helemaal niet in. Begrijp me niet verkeerd, ben super gelukkig, maar voel me net een oud wijf. Overal last van...
Helaas wel! Had het idee dat mijn buik dan nog even weer wat moest gaan groeien om ruimte te krijgen! Bij mij werd het later wel beter! Achteraf bleek dat ik dit gevoel wat sterker had omdat de kleine in stuit lag, dus daardoor meer druk kreeg bij mijn maag... Nu heb ik vooral maagzuur als ik ga liggen, heb dan ook meerdere kussens onder mijn hoofd als ik ook maar een poging doe om te rusten/slapen.
Mijn gegevens kloppen ook nog. Ik merk dat ik me wat moeilijker kan concentreren nog op computeren en sowieso op alles. Nog een beetje moe zo nu en dan.. Van de week wel mijn eerste mijlpaal: ik paste me broek niet meer.. de eerste keer van mijn leven dat ik dat niet erg vond! haha
Dat is ook zeker een mijlpaal! Ik vind het nu af en toe wat minder, sommige zwangerschapsshirtjes worden te kort! Dat is dan weer lastiger, omdat ik niet echt heel veel zwangerschapskleding heb...
Haha majtje, heel herkenbaar. Nu kun je vol trots een andere broek kopen en ook gewoon zeggen dat de andere niet meer past Nog 1 dagje werken en dan weekend! Heerlijk dat wakker worden van een bewegend kindje. Mooi begin van de dag Jullie plannen vandaag?
Goedemorgen! Ik heb toch zon rare droom gehad! Alles wat ik niet verwacht gebeurde. 5 weken voor uitgerekende datum bevallen in het ziekenhuis onder algehele verdoving $) en we kregen een meisje. Euhh ik heb het gevoel dat ik voorbij de 40 weken zal gaan, wil thuis bevallen en mijn gevoel zegt een jongetje. Is toch even raar wakker worden! Wat zijn jullie mafste dromen?
@Lilly, raar dromen hoort erbij! Zo heb ik gedroomd dat ik met 27 weken aan het bevallen was en er katjes uit kwamen! En ik heb eerlijk gezegd een beetje een hekel aan katten...
Zijn er nog wel wat actieve dames hier? Begint voor mij nu écht aftellen te worden! Nog een maandje...
Ik zal nu ook wat actiever reageren hier! Wat een prachtige buik!!! (Super mooi) Ja de tijd gaat nu snel he! Vandaag alweer 29 weken de laatste 10 weken gaan vanaf nu in!! Vind het wel bijzonder hoor en het gaat zo snel! Heb vooral dat gevoel omdat er elke week zwangerschaps gym is Zijn jullie ook een beetje bang voor de bevalling?
@Suus, dank je! Hier ook wel wat angst voor de bevalling, maar kan er nog wel redelijk nuchter over zijn. Ik weet dat het pijn gaat doen, maar dat hoort erbij! Ik lees me in over wat ik kan verwachten en wat er gaat gebeuren, maar op het moment zelf moet ik toch alles op me af laten komen, ik weet niet wat er gaat gebeuren en elke bevalling is anders! En daarnaast, niet teveel horrorverhalen lezen! Die zijn heel makkelijk te vinden, maar de 'fijne' bevallingen zijn er veel meer! Wat ik om me heen hoor, de bevalling is niet prettig, maar je hebt het er echt wel voor over! Het scheelt dat je er wel wat voor terug krijgt!
Hee meiden, Ik lees actief mee maar reageer wat minder. Je kent het wel, zo'n periode.... Spannend NMV! Ik heb 4 meiden in mijn omgeving die binnen 6 weken gaan beballen dus in mijn verlof zijn er 5 baby's te knuffelen Mooi buikje heb je ook zeg, zal van de week weer iets uploaden. Fijne avond meiden en succes met alle (laatste) loodjes X