Zwanger in 2013!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tallie26, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoihoi!

Mooi buikje nmv! De laatste lootjes :D
    Hier niet bang voor de bevalling. Lijkt me geweldig dat ik een kindje op de wereld kan zetten. Natuurlijk weet ik dat het pijn gaat doen, maar ben best een bikkel wat pijn betreft en blijf het gewoon graag positief zien.
    Misschien kom ik er achteraf wel op terug en zeg ik 'nooooooit meer'. Probeer me er zoveel mogelijk op positieve manier mee bezig te houden.

Gisteren hele dag op stap geweest. Bloemencorso en savonds nog even de feesttent in. Dat was toch wel gek en misschien niet zo geslaagd. Heb het gevoel dat ik een megakater heb!! Pfff

Vandaag koopzondag. Hebben badje gekocht, boxkleden, voedingskussen (kom de bank bijna niet af! Nu zit het heerlijk), lakentje voor de kinderwagen...zo blij :)

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Erg mooie buikfoto.
    Wordt wel spannend bij jou!vanff week 37 mag gewoon al bevallen.

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier nu ff een wat mindere avond... Kon nergens meer zitten, dan begon mijn rug en buik pijn te doen, ook staan lukt me niet lang en de bank kan ik niet fijn op liggen! Nu lig ik eenzaam in bed, mijn man wilde niet bij de tv weg, dus voel me nu helemaal beroerd zo alleen in bed... (Hormonen? ;))
    Hopelijk kan ik zo wel slapen en is het morgen een stuk beter! Morgen ook controle bij vk met liggingsecho, dus wel iets om naar uit te kijken... :)

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hmm... Ook een beroerde nacht gehad helaas! Ik denk dat als ik alle geslapen uurtjes bij elkaar op tel dat ik op iets van 4 kom. Kan nu wel weer zitten, dus ik zit maar weer beneden...
    Wat me erg irriteert is dat ik dus klaarwakker ben, niet meer kon slapen, maar wel erg moe ben! Grrr, stom lijf!

5. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè gadverdamme meis,

Hoop dat het eenmalig is :(

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het is nu al niet eenmalig meer! Vorige week 2 slechte nachten gehad, daardoor zo moe dat ik nacht 3 wel goed sliep...
    En af en toe word ik ook nog eens wakker geschopt, maar dat is dan iets minder erg... ;)

7. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je dan zo'n last van je buik of kan je gewoon je draai niet vinden?
    Blijft erg rot, je kan je slaap goed gebruiken denk ik.

Ben je al met verlof?
    Kan je overdag even dutten of lukt dat niet?

Succes vandaag iig ;)

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik kan niet fijn liggen, ik kan niet in slaap komen, word wakker omdat ik naar de wc moet en kan dan opnieuw niet in slaap komen of lekker liggen, word wakker geschopt door de kleine en kan dan opnieuw niet in slaap komen of lekker liggen... Blijft wel een beetje een eentonig verhaal, haha! ;)

Overdag probeer ik wel eens een uurtje te gaan liggen, maar kan dan ook niet in slaap komen. En na een half uur houd ik het niet meer en ga het bed maar weer uit...

Vandaag wel weer even de kleine mogen bewonderen tijdens de liggingsecho. Alles zag er goed uit, hij/zij groeit goed en ligt met hoofdje naar beneden. Ligt nog niet helemaal in mijn bekken, nog iets schuin ervoor, maar de verwachting is dat dit snel gaat gebeuren.
    Alleen lijkt hij/zij nu al op papa, die wil ook nooit goed op de foto! ;) De kleine lag met het gezichtje tegen de placenta aan, waardoor je geen mooie profielfoto kon krijgen en het lag steeds te bewegen/draaien.

Vanaf nu moet ik me elke week melden bij de vk, tja... heb ik wat te doen! :p

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    ♥ Zwanger! ♥
    - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 23 oktober 2013
    - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 28 oktober 2013
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: MEISJE Uitgerekend op: 17 november 2013
    - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013
    - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: JONGEN Uitgerekend op: 12 december 2013
    - Majtje (24 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 24 februari 2014

♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Littlewonder23: 2 sept - Intake kraamzorg
    - Tallie26: 8 sept - Pretecho
    - Lilly156: 10 sept - Controle verloskundige
    [FONT=calibri][FONT=calibri]- [B]Nmv:[/B] 11 sept - Controle verloskundige
    [/FONT][/FONT]
    - Majtje: 25 sept - Pretecho

- Majtje: 15 okt - 20 weken echo

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Even voor de pijntjes koop een skipiebal echt het werkt omdat je dan blijft bewegen alleen daar nog maar op gaan zitten
    hoop dat je nog een dutje kan doen vamiddag

nmv fijn dat het goed gaat met de kleine!!

ja de tijd gaat zo snel !! hier alweer 29w en 1 dag!

11. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah, de laatste loodjes zullen we maar zeggen :(

Ik had gisteren toch een k*t dag!!
    Heb veel last als de kleine een groeispurt heeft, gister
    Was het weer zover.
    Ik ging zaterdag om 23.00u naar bed. Vriendlief maakte me
    Om 10.00u wakker voor chocoladebroodjes hmmmmmm
    Voelde me alleen bagger, moe, energieloos en klote.
    Kon alleen maar huilen. Om 15.00u weer even gaan liggen. Werd ik om half 7 pas weer wakker. Na het eten in bad en om half 10 weer naar bed.
    Voel me wat beter gelukkig. Zal het nodig gehad hebben.

Morgen voor het eerst naar zwangerschapsyoga, ben benieuwd.

Sterkte allemaal met de kwaaltjes ;)

X

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Suus, ik heb zo'n fitnessbal, daar ga ik op zitten als ik bijvoorbeeld de was ga opvouwen ofzo. Heb er al wel aardig wat plezier van gehad en ik heb met mijn zwangerschapsfitness daar ook veel oefeningen op gedaan waarvan ik sommige nu nog af en toe doe.
    Maar helaas houd ik het daar de laatste tijd ook niet zo heel erg lang meer op vol. Ik kan beter op een keiharde stoel zitten, waar ik juist eerder altijd een zere kont/rug van kreeg! (Maar ik blijf zo'n bal wel een aanrader vinden hoor!)

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Tallie, zo'n dag hoort er geloof ik af en toe bij. Niets willen doen, niets kunnen doen en je ellendig voelen... Meestal helpt het enige inderdaad rustig aan doen, slapen en evt een keer goed janken.

14. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Intake zit erop van de kraamzorg.
    Nu even dutje doen,
    Heb vannacht geen oog dicht gedaan.
    Kind met nachtmerrie,s,snurkende partner,miauwden kat,verstopte neus.

15. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoi meiden, geen tijd gehad om te reageren. Druk aan het werk :)
    Nu even momentje rust. Wat vervelend die slechte nachten! Denk dat het er echt bij hoort de laatste weken!

Probeer tijd voor jezelf te nemen. Ook al is dat weleens lastig. Je lijf levert een topprestatie 24 uur per dag! Vergeet dat niet!

Hier gisteren heeeel veel harde buiken gehad. De hele dag door. Zo vervelend. Nu wel beter gekukkig.
    Vrijdag bloedprikken om te kijken of ik antistoffen aanmaak. Mijn rhesusfactor is negatief.

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vannacht weer een rotnacht gehad! Ik word er letterlijk én figuurlijk moe van! Vanmorgen werd ik wakker met een zere rug en buik, kon me niet omdraaien en toen ik eindelijk rechtop zat, had ik allemaal prikkende pijntjes bovenin mijn buik (kan het niet anders omschrijven)... Ook bleef mijn buik lange tijd hard. Ik voelde me zo belabberd dat ik spontaan begon te janken! Voelde me daarna wel ff wat beter, maar mijn rug en buik zijn nog steeds gevoelig vandaag!

17. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    jeetje vreselijk nmv!
    hier ook pas om 03:00 in slaap kunnen vallen inderdaad dezelfde pijntjes :( vooral dan naar de wc gaan waggel waggel waggel

maar nog even volhouden we zijn er bijna!!!

18. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Goedemorgen!

Hoe is het hier?? Beter geslapen vannacht? Ik hoop het!

Hier een druk bewegende buik. Denk dat ik dat straks heel erg ga missen.
    Kreeg van de week de vraag of ik mijn 20 wekenecho al gehad heb. Dus ik zo .. Euhm, ja ik ben al bijna 30 weken. Dat had ze niet gedacht! Krijg steeds de opmerking dat mijn buik nog zo bescheiden is. Zelf het gevoel dat ik best een grote buik heb. Nou ja voor mijn doen dan. Ruimte binnenin wordt wel wat te klein. Alles drukt zo en voelt net of ik uit mijn velletje ga knappen!

Even nieuwsgierig, maar op hoeveel kg+ zitten jullie nu?

@ little, lang niets van je gelezen! Alles goed met je??

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier eindelijk een nacht redelijk goed geslapen! Maar ik moet toegeven dat ik ook kapot was na 2 slechte nachten... Had ik vorige week ook, 2 slechte nachten en toen kon ik wel weer slapen!

Vandaag worden de po en ruggensteun bezorgd, geregeld door de kraamzorg. Dan hoef ik alleen het bed nog maar van een zeiltje te voorzien en alles is helemaal klaar! :D

@Lilly, hier hetzelfde! Ze vragen dan niet meer naar de 20 weken echo, maar ze schrikken allemaal als ik zeg dat ik nog maar 4 weekjes hoef!
    Hier heb ik zelf wat moeite met sokken, schoenen en mijn broek fatsoenlijk aan doen. En ook iets van de grond oppakken gaat nu heerlijk ongegeneerd wijdbeens! ;)

@kg, hier nu net over de +10 kg heen! Vind ik best netjes! :)

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik lag vanacht om 01:00 te slapen dus gaat de goede kant op :D

hier 10,9 kilo aangekomen bij 29+3

Deel Deze Pagina