Zwanger in 2013!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tallie26, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
  2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mochten jullie het leuk vinden... Ik heb nog een foto van onze babykamer! :)

3. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke kamer nmv! Ready 4 the baby ;)

Ik zoek eigenlijk een filmpje voor vriendlief, dus echt duidelijk
    Hoe het afzien wordt qua weeën en wat de rol van de man kan zijn.

Denk dat het toch wat afleveringen van à baby story worden hihi

Verder echt een rotdag gehad.
    Pijn aan m'n bekken en rondvliegende hormonen waardoor ik super verdrietig ben, maar geen idee waarom.
    Gelukkig is m'n vent echt een kanjer, maakt alles n beetje goed.

Tot snel

X

4. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoi dames, zullen we hier maar verder klagen.

Heb echt een vreselijke werkdag achter de rug. Kijk zo uit naar mijn verlof! Nog 4,5 week!! Pffffff

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vreselijke nacht achter de rug! Nu nog ff een half uurtje liggen en dan weer controle bij de vk. Hoop zo dat de kleine nu wel is begonnen met indalen!! Helaas zit een middagdutje er voor mij vandaag niet in, mijn schoonmoeder is met vage (pijn)klachten naar het ziekenhuis. Haar dochter is met haar mee, zonder haar jonge kids, en ik moet daar dus vanmiddag ff bijspringen... Hopelijk is het niks ernstigs en komt ze thuis met pijnstillers ofzo. Maar dat zien we vanmiddag wel weer...

6. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Wat vervelend dat je zulke zware nachten hebt!

Hoe was het bij de vk? Nog iets gehoord over je sm?

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Kleine is nog steeds niet ingedaald! Jammer, maar is niet anders... Alle (kleine) klachten die ik er nu bij heb gekregen, vallen volgens haar onder het 'rommelen'. Hopelijk zorgt dat ervoor dat ik niet nog heel erg lang hoef te wachten! :)

Net wilde ik opstaan om een toetje te halen, kwam nauwelijks van mijn stoel af! :$ En toen kon ik met veel pijn en moeite een paar meter lopen, ben in de gang weer gaan zitten (staat bij ons een klein bankje gelukkig!) en kon na 5 minuten pas weer in beweging komen... Heb net een half uur plat gelegen en kan nu weer iets verder lopen (lees: wc). Ik hoop niet dat dit alsnog het begin is van bekkeninstabiliteit, maar dat de kleine aan het indalen is!

Met mijn sm gaat het nu weer een stuk beter, morgen krijgt ze uitslag van de scan en hoort ze of ze haar evt kunnen behandelen.

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Waait even langs om hoi te zeggen :)

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoi!! :D
    Ik ga maar eens naar bed, hopelijk een goede nacht!

10. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoi little!

Slaap lekker nmv, rustig aan. Het einde komt in zicht!

11. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    hoe was de nachtrust vandaag?

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb vannacht heel vast geslapen, maar was ook helemaal kapot! Helaas ben ik nog steeds moe...
    Ik heb ook sinds gisteravond moeite met lopen, dat doet me namelijk pijn! :(

13. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden.

Mijn eerste week thuis dus.
    Voel de hele dag pijn aan mijn bekken maar doordat ik nu zelf
    Mijn ritme kan bepalen is de pijn goed te dragen, gelukkig.

Hele week prima gegaan, maar kleine heeft weer een groeispurt dus je weet wat dat voor mij betekend ;)

Op dit moment drukt ie m'n maag in blegh
    Heel m'n buik is hard en gespannen en m'n kind drukt op m'n maag

Kan mezelf gewoon geen houding geen, liggen, zitten, staan, alles doet pijn grrr.

Maar verder gaat het prima :p

Kus

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zou willen zeggen dat die druk op de maag beter wordt, maar dat is bij mij niet het geval... :p
    Ik probeer positief te blijven, al wordt dat steeds moeilijker voor me... ;)

15. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik me voorstellen hoor!

Een vriendin van me moet nog een week maar is het ZO beu.
    Slaapt slecht en vind het lastig om zich te motiveren...

Bij mij komt t wel goed, is n combi van alles geloof ik ;)

Slaap lekker! (hopelijk)

16. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Sorry voor mijn egoberichtje!

Jeetje wat heb ik beroerd geslapen! Mijn buik deed pijn, maar dan bijna op mijn zij. Dus waar je op ligt. Had gevoel geen ondersteuning te hebben. Kussen/handdoek, niets hielp! Pfffff...
    Gisteren ontzettende drukke dag gehad op het werk. Heb ook aangegeven dat ik dat niet meer trek. Komende week nog heel druk en dan gelukkig rustiger. Tijd om zaken af te handelen rn over te dragen....

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Lilly, vervelend dat je daar nu al last van heb! Ik heb het nog niet zo heel erg lang, maar ik weet hoe vervelend het is! En egoberichtjes mogen, doe ik volgens mij best vaak de laatste tijd... ;)

Ik heb hier een redelijke nacht gehad tot een uur of 5, toen moest ik naar de wc en kon ik niet meer slapen... Ik kon niet op mijn rug liggen, dan deed mijn buik pijn. Ik kon niet op mijn rechterzij liggen, dan word ik benauwd. Ook kon ik niet op mijn linkerzij liggen, want dan deed mijn heup pijn. En op mijn buik wil al heel lang niet meer... ;)
    Daarnaast probeerde de kleine vannacht uit te breken, deed echt pijn in mijn zij! Zei al voor de gein dat ie mij wel pijn mocht doen, maar dan moest ie er wel uit komen! :p

18. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Geen probleem hoor, deze berichten.
    Vind het wel fijn, er zijn Mensen in mijn omgeving die vragen of ik wel happy ben als ik even klaag.
    Tuurlijk, maar soms wil ik even klagen!!

Vind het fijn dat dat hier kan zo der oordelen en clichés.

Balen dat jullie zo slecht slapen meiden :(

Lilly ik hoop dat je werk snel voorbij is!
    En nmv, dat de kleine er snel is hihi

Kus

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoe stom het ook is, ik voel me op dit moment even schuldig dat ik niet kan bijspringen bij mijn schoonouders... Volgens mij had ik hier verteld dat mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis was gegaan met pijnklachten? Nu blijkt dus dat ze een abces in haar buik heeft die haar darmen gedeeltelijk dicht drukken. Ze heeft dus nog steeds veel pijn in haar buik, bijvoorbeeld bij niezen, naar de wc gaan, lopen, alles waarbij de buik ook maar iets aangespannen wordt. Normaal zou ik degene zijn die zou bijspringen, eten koken, boodschappen doen, evt wat schoonmaken, maar dat lukt mij nu al nauwelijks om dat voor mezelf te doen! Mijn schoonzus springt nu wel bij, maar dat is ook niet makkelijk met haar jonge kinderen (waarvan 1 net 2 maanden oud). En ook al weet ik dat ik er niets aan kan veranderen, ik voel me schuldig! Wil zo graag aanbieden om iets te doen, maar ik zou niet weten wat... Dus nu even een dipje in deze dag! :(

20. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Fijn dat we hier kunnen klagen, maar vind het ook fijn de goede momenten te delen. Wil toch even kwijt dat ik zooooo trots ben op mijn buikje en er echt naar uitzie om de kleine te ontmoeten.
    Heerlijk ook die kleine kleertjes in de was. Voel me nu al mama!

Nmv, ik had het gelezen inderdaad. Wat ontzettend vervelend voor haar! Voel je niet te schuldig. Je kunt er niets aan doen. Kan je man niet at bijspringen om het voor jouw gevoel recht te trekken.
    Ik zou vooral ook je waardering uitspreken voor schoonzus, dat helpt zo voor haar!
    Laat ook weten dat je graag had willen helpen, maar dat het niet lukt. Misschien kun je haar eens extra bellen, of laat een mooi boeket bezorgen.
    Is online shoppen bij appie nog een oplossing?
    Denk goed om jezelf!

Tallie, klagen hoort erbij. Al moet ik eerlijk zijn dat ik die klagende dames niet snapte toen wij nog aan het proberen waren.
    Probeer ook zo min mogelijk te klagen, of ik zeg als ze vragen hoe het gaat, soms 'niet zo lekker, maar erover klagen helpt niet' of meestal 'ja hoor gaat goed, zolang de kleine maar goed groeit'.
    Zo geef ik voor mijn gevoel aan dat ik me weleens beter voel....

Deel Deze Pagina