Ik vind het toch wel spannend worden nu... Vanavond naar de vk om te kijken of ze me kan strippen! Ben er eerlijk gezegd wel een beetje angstig voor, ik weet niet zo goed hoe dat gaat en hoeveel pijn het gaat doen. Maar we zullen zien...
je trekt mij in de spanning mee hoop zo dat ze je kan strippen! als het pijn doet moet je misschien maar denken dit is een stapje dichterbij je kindje!! dat moet wel een geruststelling zijn toch? zal aan je denken hoe laat heb je de afspraak?
Mooie buik foto,s dames. @nmv spannend helaas zit er niets anders op dan afwachten. Als ik je niet meer voor de tijd spreek heel veel succes met de bevalling
Had het net ook in het proberen-topic gezet, maar zal het hier ook ff plaatsen: Ik heb het weer overleefd!! Het viel me nog wel mee eerlijk gezegd. Het was echt niet fijn, maar om het nou pijnlijk te noemen... Misschien lichte pijn op het moment van 'woelen', maar het was te doen. Mijn baarmoedermond was nog niet helemaal verweekt, had nog een klein tuutje, maar had wel 1 cm ontsluiting. Nu maar hopen dat het werkt!