Ik snel melden. Vandaag om 10:50 zijn wij trotse ouders geworden. Dochter/zusje Nina. We maken het beiden erg goed. Ze woog 3860g
Waaaaa dat is toevallig haha! Moest ik gewoon aan je denken terwijl je aan t bevallen was haha Van harte meid, leuk zeg! Fijn te horen dat het goed gaat met jullie! Geniet er van X
Ben vandaag jarig! De kleine meid heeft zo ook haar eigen cadeautje, ze is vannacht extra vaak wakker geworden... En ik voelde me al wat minder, dat helpt dus niet.
Happy birthday to you... Happy birthday to you!!! Jij bent ook nog in de running tallie. Wij 2 weken over tijd en dan jij mooi op tijd.... Ben benieuwd!
Hihi alleen het feit dat ik dan tot 42 weken door moet staat me wat tegen Hier een slechte nacht gehad. Pffff... Rare dromen. Hele diepe slaap en dan wakker worden met ontzettende buikpijn omdat mijn blaas zo vol was. Gelukkig heb ik nu vakantie en kon ik lekker in mijn eigen tempo opstaan. Komend weekend wordt mijn man 30 jaar. 'Groot' feest man of 30. Ga deze week lekker taartje voor hem maken en wil nog een leuk cadeautje kopen. Vrijdag alles versieren (dan werkt hij tot 2300 uur) Na deze week geen plannen meer... Gewoon zien wat de dag me brengt. Zal me nu klaarmaken. Moet naar de tandarts
Nou meiden misschien ben ik wel volgende want dit is gisteren: ik had namelijk bloedverlies en toen is de verloskundige langs geweest en die heeft uitwendig en inwendig onderzoek gedaan het blijkt dat ik dus 1cm ontsluiting heb moest naar het ziekenhuis en daar hebben ze ctg gedaan alles was goed maar wel weeen activiteit om de 10a 7 min dus gevraagd hoe dat zat ze zegt dat het elk moment kan gebeuren maar ook dat ik hier nog 3 weken mee rond kan lopen
Oeeee spannend Suus! Hoop voor je dat het snel gaat! Als alles toch goed is met de kleine mag ze komen, toch? Of wacht je liever nog even? Ik ben deze week even een hulptroep voor mijn vriendin. Ze is nu 40+1 en heeft al 8 dagen Vooral buikweeen maar elke 3 kwartier en verder heeft ze eigenlijk alle pijntjes en ongemakken die je je kan voorstellen. Ze is al twee x (!) gestript en bij de tweede x is er zelfs 2 cm ontsluiting geforceerd, als ik t goed begrepen heb. Brrrr. Maar als de kleine vandaag niet komt gaat ze morgen in het zhuis aan het infuus om de weeën op te wekken. Dus ik breng en haal de tweeling van 4 naar school want zelf lopen lukt niet meer de prul. Hoop echt dat het hier makkelijker zal gaan. Bij jullie ook trouwens!! X
Het liefst hoop ik dat ik tot week 37 haal maar heb er een hard hoofd in hoor... wat lief dat je helpt zeg!!
Nou suus nog even de beentjes bij elkaar hoor. Kleine meid moe nog even blijven zitten, is uiteindelijk beter. Doe rustig aan! Hoop dat je er niet teveel last van hebt. Lief dat je helpt tallie, maar denk je ook goed om jezelf? Je was met een reden eerder gestopt met werken toch???
Lief dat je aan me denkt! Maar is alleen in de ochtend naar school brengen, we horen net dat ze vanmiddag naar t ziekenhuis mag dus met mazzel is de kleine er morgen al! Gelukkig zijn ze al 4, tillen bukken sjouwen zijn mijn triggers en dat hoeft gelukkig niet!
Dat valt inderdaad mee dan! Dan is het goed Fijn dat ze vanmiddag naar het zh gaat. Einde is dan in zicht! Hier is het herfstvakantie.. Manlief is zo thuis. Eens kijken wat we vanmiddag gaan ondernemen. Net even gestofzuigd, dat vind ik zo'n zwaar klusje! Pfff even uitpuffen op de bank