Zwanger in 2013!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tallie26, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zo naar het cb voor haar eerste prikjes! :(

2. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier de prikjes gehad... Ze was al aan het huilen/schreeuwen voor de afspraak, dus dat ging ook niet makkelijk! ;) We konden elkaar nauwelijks verstaan... En ze is te weinig gegroeid, dus moet volgende week nog een keer langs komen om haar te laten wegen. Komt waarschijnlijk doordat ik een week zo ziek ben geweest en dus weinig bv had. Heeft dus helaas toch effect op haar gehad!

Ben benieuwd of ze nog last gaat krijgen van de prikjes, nu slaapt ze heerlijk! :)

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hmmm, denk dat mijn kleine meid er toch last van heeft nu... Ze is al een half uur aan het krijsen en ik kan er geen reden voor vinden. Ik lig nu op de bank met haar op mijn buik, maar ze kan nog niet rustig worden...

5. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Hoe is het vannacht gegaan met de kleine nmv? Heeft ze nog last gehad van de prikjes?

Onze kleine meid heeft de hele nacht in haar eigen ledikant op haar eigen kamer geslapen. tot twee tot vijf tot negen uur. Zelf dus ook weer lekker geslapen. Hopelijk vannacht weer!

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Afgelopen nacht had ze koorts en haar beentjes waren wat rood en dik... Nu heeft ze ook nog iets verhoging, al is het minimaal (37,6). En ze wilde vandaag vaak drinken, maar denk dat we er nu wel overheen zijn!

7. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah zo zielig :(
    Hopelijk is het nu over!

Ik ben hier nog rustig aan t wachten..

8. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Vervelend dat kinderen zo last kunnen hebben van die prikjes he!
    Kun je zien wat een rommel het eigenlijk is!

Wachten duurt lang he tallie.... Nogsteeds gerommel?

Onze kleine meid slaapt snacht in haar eigen bed in haar eigen kamer! Zo trots!!

Deel Deze Pagina