♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 24 april - Controle verloskundige - Lilly156: 26 april - Termijn echo - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Nmv: 14 mei - 20 weken echo - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige --------------------------------------- Dames, klopt deze lijst nog? Of zijn er nog aanvullingen? En praten alle dames op deze lijst ook hier mee? Volgens mij staan er een paar op die ik hier nog net heb gezien, of heb ik daar overheen gelezen?
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 24 april - Controle verloskundige - Lilly156: 26 april - Termijn echo - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Nmv: 14 mei - 20 weken echo - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige - SuusD: 22 april - Termijn echo - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige --------------------------------------- Dames, klopt deze lijst nog? Of zijn er nog aanvullingen? En praten alle dames op deze lijst ook hier mee? Volgens mij staan er een paar op die ik hier nog net heb gezien, of heb ik daar overheen gelezen?
Ik heb om 18:20 mijn termijn echo dus ik moet nog even wachten ik begon misselijk te worden bij 5 weken geloof ik al en ben dat nu nog geen krampen meer maar wel lichte bandenpijn
Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 24 april - Controle verloskundige - Lilly156: 26 april - Termijn echo - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Nmv: 14 mei - 20 weken echo - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige - SuusD: 22 april - Termijn echo - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige - Tallie: 26 april intake VK + Echo Mijn afspraak stond er niet op
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Uitgerekend op: 23 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 22 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 29 november 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - SuusD: 22 april - Termijn echo - Prinsessa: 24 april - Controle verloskundige - Lilly156: 26 april - Termijn echo - Tallie26: 26 april - Intake verloskundige + Echo - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige - Nmv: 14 mei - 20 weken echo - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige
En ik heb even de kleurtjes weer terug gebracht! En Tallie, jullie wilden toch ook niet weten wat het wordt? Dan kan ik dat ook nog even aanpassen naar verrassing... En als er andere dames zijn die iets aangepast willen hebben (bijvoorbeeld afspraak toevoegen, geslacht baby aanpassen), dat wil ik anders ook wel doen, maar geef dan even aan wat!
Ik heb 6 mei een afspraak bij de vk. Gewoon controlle Ik kan de lijst namelijk niet aanpassen. @suus spannend laat weten hoe het was.
Nou de kleine was lekker aan het bewegen we dachten zelfs dat hij/zij een vingertje in het mondje deed We kregen de hele echo op dvd! Dus kan thuis nog lekker genieten! Uitgerekende datum blijft 17november 2013 en kleintje is nu 3,24cm met 10 weken en 1 dag
ik begin inderdaad nu goed te genieten hier trouwens nog een foto van de kleine 10 weken en 1 dag hier
Ik wil het ook graag weten, het kán dus waarom ook niet. Kan heel eerlijk mijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen Lijst is nog niet helemaal goed bij mij. Ik ben niet 21e maar 28e uitgerekend. Hier kiddo vanmorgen naar de peuter, nu even op bed. Dacht even uurtje maffen, maar ligt nog in diepe slaap al 2 uren. Haal d'r over een kwartiertje op, kan ze nog mooi even buiten spelen. Hier lekker zwanger, ik ben nu 61kg, dus ik had maar bedacht dat dat mijn streefgewicht weer word na de zwangerschap. Ben nu 3 maanden zwanger dus mooi gewicht dacht ik. Mijn boobs zijn niet meer gegroeid. Ik heb straks een echo tussendoor, ik ben gevallen met de fiets.. stuur in mijn maag gekregen.. waarschijnlijk is het niks, maar ik ben gewoon ongerust en denk er steeds weer over na. Dus ik heb gebeld en kan gelukkig straks even tussendoor langs komen..
Hey meiden. Dat is alweer even geleden zeg Heb het onwijs druk gehad en van het heerlijke weer genoten! Hoe is het met iedereen? Hier verder goed we gaan de vruchtbare week weer in. Liefs
@suus mooi echo meid. Fijn dat alles goed was. @ano hoe was je echo?ivm de stuur in je buik? @knvs heeeey zwaai.goed hoor en met jou?
Ow ano, schrikken! Hoop dat het niks is. Hoi knvs! Long time no see Hier alles zenuwachtig voor vrijdag haha Fijne dag allemaal! X