Als er echt iets ernstigs mis is, is dat vaak ook zichtbaar op de 20 weken echo. Die gaan wij wel doen... Ik wilde die bloedtest o.a. niet, omdat ik weet dat er een kans uit komt. Je hebt nooit zekerheid of het wel of niet goed is, ik ben dan weer iemand die dan gaat piekeren en ik ben er bang voor dat ik me dan druk ga maken zonder dat het nodig is. (Wat als...?) Ik vind het wel raar dat ze jou probeert over te halen om het toch te doen, het is toch jouw keuze? Maar kan ze ook aangeven waarom ze het zo belangrijk vindt dat je deze test ondergaat?
hoi nmv, bedankt voor je reactie. Het zit me nogal hoog, zoals je wellicht kunt lezen. Ik was ook heel boos toen wij daar wegkwamen. Ik zei ook heel duidelijk dat we het niet wilden. En toen vroeg ze of we dan wel een 20 weken echo zouden doen. Dus ik zei dat dat wel de bedoeling was. Was ze direct heel pinnig, zo van 'ja en waarom wil je dat dan wel'. Dus ik zei ook als er dan iets is kun je dat toch ook zien. 'Ja maar er zijn ook veel dingen die we niet kunnen zien'. Nou ja, ze vond het nogal dom volgens mij. Ze wilde dat we beter konden aangeven waarom niet, want wat jij hierboven ook schrijft vond zij niet genoeg. Ga dit volgende keer wel met de VK bespreken. Vind dit echt niet normaal! Wat jij zegt dat je toch gaat twijfelen dan, dat heb ik ook. Bovendien wil ik graag van het positieve uitgaan. Plus dat ik zoals hierboven al schreef toch geen vervolg wil geven d.m.v. vwp of vt. We hebben vanmiddag besloten dat we erbij blijven. We gaan dus geen combinatietest doen. Ze zoekt maar een hele hoge boom op! (Zal er nu niets meer over zeggen )
Wij hebben geen factoren volgends de vk dus hoeven ons geen zorgen te maken. Een kindje met syndroom of down hopen we natuurlijk niet maar als het zo blijkt te zijn is het welkom . (Okal zal het zwaarder zijn ) de vk zegt dat we een kans hebben van 11-13 op de 10.000 op een down kindje. op de Bij mijn bloedtest word er eigenlijk meer naar mij onderzocht of ik zwangerschaps suikerziekte heb enz enz.
Hee meiden... vervelend dat je zo onder druk gezet bent zeg! Onze vk vond het vooral onze keuze en gaf aan dat we qua risicofactoren juist in de minste hoek staan.... wij doen dan ook geen combinatietest..... En idd nmv... nooit zekerheid, alleen percentages pfffff.... zou der gek van worden. Hoe gaat het verder met jullie? Ik heb eindelijk iets gevonden tegen de misselijkheid! Ik bleek te weinig te eten. Dus als ik nu mijn maag voel knorren en ik eet iets, wordt ik niet misselijk. Verder wordt ik wel gek van mijn vermoeidheid en mijn verstopte neus haha maar dat zal er bij horen. Ga lekker luieren in mijn vakantie Mijn termijnecho is vrijdag 17 mei om 11.40u. Kan je de afspraak erbij zetten, nmv? (dat deed jij toch? hihi) Fijne dag allemaal en tot snel! Kus
Het belangrijkste is dat jullie samen achter een beslissing staan! Het gaat om JULLIE kind en jullie leven. Het klopt wel dat ze niet altijd alles kunnen zien bij de 20 weken echo, ligt er ook maar aan of het kindje goed ligt etc... Maar daar maak ik me verder niet zo druk om. En wij hebben dan wel weer gekozen voor die 20 weken echo, omdat er dan o.a. wordt gekeken naar afwijkingen in organen/ruggetje. Als er dan iets afwijkends wordt gezien, moet ik in het ziekenhuis bevallen zodat ze meteen de kleine kunnen helpen of evt opereren oid. Dan is de overlevingskans veel groter... Dat vond ik dan weer heel belangrijk, veel belangrijker dan de kans te weten of het een syndroom heeft! Maar als je wat dwars zit, mag je er wel over praten hoor! Er zullen vast wel meer dames zijn die er over twijfelen of die van anderen 'negatief' commentaar krijgen. Gelukkig heb ik zelf alleen nog maar commentaar gekregen op het feit dat wij niet willen weten wat het wordt...
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/MeisjeUitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 11 december 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Littlewonder23: 6 mei - Controle verloskundige - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige - Littlewonder23: 11 mei - Pret echo - Nmv: 14 mei - 20 weken echo - Tallie26: 17 mei - Termijnecho - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige
Wij willen weten wat het word dit omdat mijn broer in indonesie woont en rond de 20 echo even in nederland is daarna zie ik hem weer een jaar niet ik doe dan zo'n geslachts feestje (toch een soort verassing wat het word dan voor hem) ipv dat ik moet gaan bellen zijn we samen Verder het is jullie kindje jullie beslissing vk mogen daar ook helemaal niets over zeggen deze mogen je alleen ondersteunen
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/MeisjeUitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 11 december 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Littlewonder23: 6 mei - Controle verloskundige - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige - SuusD: 16 mei - Echo bij fontys - Littlewonder23: 11 mei - Pret echo - Nmv: 14 mei - 20 weken echo - Tallie26: 24 mei - Termijnecho - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige
♥ Zwanger! ♥ - Nmv (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 3 oktober 2013 - Mellebel (25 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 13 oktober 2013 - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/MeisjeUitgerekend op: 23 oktober 2013 - Ano123 (32 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 28 oktober 2013 - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 17 november 2013 - Lilly156 (28 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: VERRASSING Uitgerekend op: 20 november 2013 - Ikke24 (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 11 december 2013 - Tallie26 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: Jongen/Meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Littlewonder23: 6 mei - Controle verloskundige - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige - SuusD: 16 mei - Echo bij fontys - Littlewonder23: 11 mei - Pret echo - Nmv: 14 mei - 20 weken echo - Tallie26: 24 mei - Termijnecho - Lilly156: 24 mei controle verloskundige (14 weken) - Nmv: 21 mei - Controle verloskundige
Fijn! Actie loopt tot eind juli dus denk dat ik maar even ga inslaan Vandaag mijn eerste positiejeans gekocht. Wat een genot! Dat had ik echt twee weken eerder al moeten doen! Ook wat leuke kleertjes gekocht. Dat had ik nog niet eerder gedaan. Hoever zijn jullie al met de aanschaf?
ik heb nu 2 positiebroeken 1 grotere bh morgen nog eentje kopen toch wel handig als er een de was in gaat verder wat zwangerschapshemden gekocht fijn dat die actie lekker lang duurt!
Ik heb nog helemaal geen positiebroeken, maar ik hoef ze ook nog niet.. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen buik of niks, het is gewoon nu wat harder dan normaal. Ik heb maat 36 om mijn postuur even aan te geven en die zitten nog prima.. Ik gebruik sudocreme en inslaan.. tjah, ik heb natuurlijk m'n kinderwagen e.d. nog en bedje enzo gebruik ik gewoon weer. Begin alleen nu wel bij vriend te dreigen dat ik hem opgeef voor mijn man is klusser. SCHIET op met de slaapkamer!! Zowel onze als die van de beeb dus. :x Alleen mijn dametje heeft een fatsoenlijke kamer. Nog een vraag, ik ben een beetje zat van mijn sluike futloze haar, kan ik gewoon permanenten en kleuren? Ben volgende week jarig, dacht dan zit het misschien weer leuk en een keer wat anders..
@Ano, ik geloof dat ze kleuren ontraden, maar ik denk dat je het snelst en het beste een antwoord kunt krijgen van je vk...
Hoi ano, Volgens mij kun je gewoon de haarverf gebruiken waar geen ammoniak ed in zit. Je kunt inderdaad beste even de vk bellen.