Hallo meiden, Om een lang verhaal kort te maken ongeveer 2 weken terug bij gyn geweest. Bloed was niet goed, echo was niet goed. Moet maandag een HSG om te kijken hoe alles in de baarmoeder eruit ziet. En omdat mijn bloed niet goed is moet ik spuiten zodat mijn bloed dun wordt. Dus kortom de gyn had gezegd probeer het deze maand maar niet ik wil eerst weten wat er uit het waterecho komt. Maar ja onze vurchtbare periode was net voor de afspraak met gyn en jullie raden het al veel te vroeg getest maar hartsikke positief Wat zal die gyn van mij wel niet zeggen! xxx Joyce
hey meissie gefeliciteerd t is je gegunt ik had tegelijk met jou een mk gehad maar zie dat je weer zwanger bent kei leuk man groetejs joyce
Dankjulliewel allemaal voor de felicitaties. Ik voel me nog niet echt zwanger maar mijn man en vrienden zeggen dat ik de hele tijd onzin uitkraam dus het komt vast goed hihi. xxx Joyce
Ehm nou de gyn was nogal verbaasd en ook een beetje van slag, want nu kon die verder gee onderzoeken doen. Dus hij moest zich nu instelen op een zwangerschap . Ik krijg 13 oktober met 6 ween en 1 dag de eerste echo om te kijken hoe het gaat. duim dus maar dat dat goed komt. Bedankt nog voor alle felicitaties. xxx joyce