Dames, Kort even mijn verhaal maar allereerst mijn excuses. Door meelezers hier op het forum hebben mijn man en ik besloten de tweede ICSI-poging die we ondergingen geheim te houden. Dat wil zeggen dat mijn banner onderaan mijn berichten niet altijd even terecht of juist is geweest. Maar nu is het dan toch zo ver dat ik denk: meelezers, pech gehad... we gaan vertellen dat we ZWANGER zijn! Deze poging is tot op heden wel rommelig verlopen. Op 20 augustus ben ik begonnen met de eerste Decapeptyl-spuit. En na een positieve uitgangsecho op 2 september mocht ik ook met de Puregon beginnen. Dat heeft best een tijdje geduurd en ze hebben best lang doorgestimuleerd. Ik heb drie vervolgecho's gehad maar uiteindelijk werden er op 18 september 9 eitjes gevonden, waarvan er 8 goed genoeg waren om te injecteren. Uiteindelijk zijn er hiervan 6 goed gaan delen. Twee voor de vriezer en één toppertje dat teruggeplaatst is. De foto van ons toppertje staat in mijn fotoalbum. Op 21 september (tegelijkertijd met Vergo ) werd ons embryootje teruggeplaatst. Toen begonnen de twee lange wachtweken. Ons vertrouwen was afgelopen zaterdag helemaal weg toen ik last kreeg van roze afscheiding. Omdat ik een berg testen had liggen ben ik toen toch maar gaan testen in de veronderstelling dat de test negatief zou zijn. Dit bleek alleen niet zo te zijn! Vanaf dat moment verkeren we in onzekerheid. Ik verloor af en aan roze en bruine afscheiding. Dit tot dinsdagavond. Gisteren slechts een puntje bruin en tot op heden heb ik vandaag niets meer gezien. We proberen nu langzaamaan wat positiever te worden, maar het is wel moeilijk. De zwangerschapstesten die ik tot op heden heb uitgevoerd worden gelukkig steeds duidelijker, dus dat is wel een goed teken. Duimen en bidden jullie met ons mee dat alles goed blijft gaan? Ik hoop er het allerbeste van! Aan mijn meelezers: ik hoop dat jullie beseffen dat ik het moeilijk genoeg gehad heb mijn verhaal niet met al mijn forumdinnetjes te hebben kunnen delen. We zouden het dan ook zeer op prijs stellen als jullie ons de ruimte en mogelijkheid geven het nieuws zelf in onze omgeving mee te delen op het moment dat ons goed lijkt. Ik hoop dat jullie zoveel respect voor ons kunnen opbrengen. Meiden, ik hoop dat ook jullie het mooie gevoel van die positieve test snel mogen ervaren! Liefs, Josien
JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA! KEI GEFELICITEERD. TOPPIE EN NATUURLIJK DRAAIEN HIER DE DUIMEN VOLOP. SUPER
Gefeliciteerd en duim voor je dat je een mooie zwangerschap zult hebben en na 9 maanden een mooi gezond wondertje in je armen zult hebben! probeer er maar van te genieten. liefs Joma
Josien meid van harte gefeliciteerd en josienman natuurlijk ook Ik ga echt keihard duimen en kaarsje branden dat het allemaal goed gaat verlopen dikke knuf
Hihi ik wist het al maar van harte gefeliciteerd meid en geniet er lekker van. Ik duim dat het voor ons beide goed zal aflopen knufffffff
Eindelijk durfen jullie erop te vertrouwen dat deze Scrappy in jullie buik zit en er ook blijft zitten! Op naar je echo meid! Van harte gefeliciteerd! Liefs Elmo-family
Gefeliciteerd Josien, en natúúrluk duim ook ik voor jullie dat alles goed blijft gaan! Fijne en voorspoedige zwangerschap met een mooie uitkomst toegewenst!
Van harte! Weer een ICSI wondertje, wat geweldig toch. Ik wens je een hele fijne en gezonde zwangerschap. Annerie
Lieve Josien van harte gefeliciteerd meid! ik ben zo blij voor jullie! Ik hoop dat je na het spannende begin toch een beetje in de relaxhouding kunt zitten. op naar de eerste echo! liefs Rachel
Jeetje wat een goed nieuws zeg Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop zo voor je dat het goed blijft gaan en dat je over een aantal maandjes een prachtig kindje verwelkomen mag. Geniet ervan het is je gegund. Liefs wolly