Oké! Ik heb een facebookgroep voor ons aangemaakt, deze is niet zichtbaar voor anderen en alleen leden kunnen berichten lezen en posten en zien wie lid is. Dus voor alle meiden uit Bergen op Zoom en omgeving die mee willen kletsen; Wil je mij een Privéberichtje sturen met daarin je emailadres, dan kan ik je uitnodigen voor de Facebookgroep.
Ik heb in de nicolaas peckstraat gewoond, maar nu wonen we alweer een poosje in de buurt van de montenaken. Op fb wil ik het wel neerzetten haha
Het zegt me allemaal nix whaha Zullen we fb-vriendjes worden ? Dan ken ik in ieder geval al n soort van iemand hiero whaha
Ik heb jullie allemaal uitgenodigd voor de groep! Heb je al een mailtje ontvangen? Anders kun je me nog een pberichtje sturen als het niet gelukt is? Ik heb de uitnodiging naar je emailadres gestuurd.
Via de mail is het dus niet gelukt om iedereen toe te voegen dus voor degenen die zich aan willen sluiten bij de facebookgroep; willen jullie mij een privéberichtje sturen met daarin de link naar jullie facebookpagina, dan kan ik jullie op die manier toevoegen tot de groep.
Wat leuk... Nog meer zwangere in de omgeving Bij mij is het nog pril... Ongeveer 7 weken. Hoever zijn jullie?
Op zich voel ik me wel goed hoor. Af en toe misselijk, maar gelukkig niet over geven... Dit is mijn tweede zwangerschap. Ik heb al een prachtig zoontje van 1 jaar en 10 maanden.
Gelukkig voel je je best goed! Onze kids zijn ongeveer even oud, allebei! Haha. Zie mijn onderschrift maar
Gelukkig heb je niet te veel last van de misselijkheid! Wij zijn nu 21 weken zwanger. Ik heb je ook toegevoegd op FB, Janneke!