De laatste weken droom ik ontzettend veel. Het is een drukke periode en m'n dochter slaapt slecht en ik kom niet in een diepe slaap. Het schijnt te helpen om deze dromen op te schrijven. Het zijn vaak bizarre en grappige dromen en soms weet ik in m'n droom dat ik droom. Het lijkt me leuk om de dromen met elkaar te delen. Wie schrijft mee? Ik heb vanmiddag het middagdutje meegedaan met m'n dochter. Ik droomde dat ik op FB een filmpje tegenkwam over een oude vrouw die was bevallen van een drieling. Zij had een techniek om de kinderen weer terug in de baarmoeder te stoppen. Ik zag ook alles tot in de detail..echt heel goor!
Vannacht was het weer zover. Ik droomde o.a. dat ik op een school was voor kinderen met het syndroom van Down. Ik liep daar stage ofzo. Vervolgens moest ik met het openbaar vervoer naar huis en dat lukte niet echt. Ik kwam uiteindelijk bij een tante terecht waar ik even kon douchen. Het regende namelijk keihard en ik zat onder de modder. Daarna ging ik naar huis waar mijn woonkamer werd verbouwd tot fitnessruimte. In een andere droom was ik 6 weken zwanger. Ik moest naar het ziekenhuis voor een controle, omdat ik waarschijnlijk een miskraam had, en daar moest ik m'n moeder voor mee. Ik weet niet meer hoe het daar verder is gegaan. Zo..dat is uit m'n systeem. Nu over tot de orde van de (vader)dag.
Vannacht een echte gtst droom. Ik moest met de man van m'n tante uit eten. Na het eten bracht hij me naar huis en ik kreeg het heel warm en dacht dat ik koorts had. Hij betaste me en ondanks dat ik me zwak voelde, kon ik me toch verzetten. Ik realiseerde dat hij iets in mn drankje had gedaan. Hij dreigde vervolgens om me van de klif te gooien. Het volgende moment veranderde hij in m'n stiefvader en we liepen samen langs een vegetarisch restaurant waar ze lekkere Chili con carne (zonder vlees) hadden. We klaagden dat het zo vaak is uitverkocht als je het besteld.
Haha leuk Ik droom heel erg vaak en ze zijn vaak levensecht en onthoud ze meestal erg goed Van de week waren er zeker 3. 1. was dat ik iets in de lucht zag en vroeg aan mijn vriend kijk is dat geen ufo, nee joh zei hij en opeens bewoog het ding heel snel en werd steeds groter en begon te landen midden in een winkelstraat en ik was zo nieuws schierig maar ook doodsbang dus gingen we maar wegrennen, en sprongen bij onbekende mensen in de auto, gelukkig herkende ik een plek waar ik eruit moest maar die chauffeur reageerde niet en dacht dat hij een alien was en mij ontvoerd had en ik begon keihard te gillen haha.. 2. Mijn vriend en ik waren ergens en leerden een ander stel kennen en ik was hoogzwanger, en we trokken de hele dag met elkaar op, met feesten en alles, en toen gingen we eten en die meid van dat stel ging eten maken maar ze bakte mijn vlees met opzet niet gaar (zwanger en rauw vlees) dus ik moest zelf de keuken weer in om het vlees maar te gaan bakken en ik vertrouwde het al niet (omdat alle andere vlees goed was van iedereen) dus ben snel weer naar buiten gegaan en die meid hing volop aan de lippen van mijn vriend en toen werd ik bitter wakker en het voelde dan ook zo echt dat mijn vriend zat te kussen met een ander 3. Onze wekker ging in het echt af, dus dat vermengde in mijn droom en mijn vriend die was in mijn droom gigantisch aan het zeuren tegen mij en ik was er zo zat van, dat ik keihard en echt kwaad mijn vriend zijn naam schreeuwde, ik had meteen door dat ik dit deed vanuit mijn droom i.c.m. de wekker. waarop mijn vriend reageerde, ja ik ga er al uit