Hallo allemaal, Ik en mijn partner zijn echt super blij. Na heel veel onzekerheid is het nu toch zo. Mij verhaal begind om 8 mei 2006 toen ben ik gestopt met de pil. Daarna gewoon ongesteld geworden. Een week later zijn wel heel veel intiem geweest. Maar toen ik overtijd was waren er 9 testen negatief. Ik barste van de zwangerschapsverschijnselen dus ik werd heel onzeker. Twee weken geleden ben ik met dit verhaal naar de huisarts gegaan. Hij zij dat ik wel zwanger kon zijn maar dag mijn hcg hormoon nog te laag was voor een test. Of dat het verschijnselen waren van het ontpillen. Ik moest over twee weken nog een test doen. Als deze test negatief was moest ik me er bij neerleggen dat ik niet zwanger was. Zo gezegd zo gedaan. Vanochtend was het twee weken geleden. Ik deed de test met het idee dat er weer een streepje te zien was. Ik ging douchen en toen ik klaar was met douchen ging ik kijken naar de test. Tot mijn verbasing, vreugde en nog een heel veel meer stonden er twee streepen. Ik en mijn partner zijn zo ontzettend blij. Ik heb meteen de dokter en verloskudige gebeld. Morgen moeten we daar heen voor de eerste afspraak. Ze rekenen nu vanaf mijn mestruatie van de pil en dan ben ik 8 weken en 2 dagen zwanger. Maar ze kunnen het pas zeker zeggen na het meten van ons kindje. Wat wel raar is. Is dat ik bang ben dat ik het niet ben, zoveel negatief en een postief naar 8 weken. We zullen morgen horen of het wonder echt is geschiede. Alle andere moeders GEFELICITEERD!