Zwanger in de 2e ronde!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Vogelinnetje, Nov 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,580
    113
    Begin juli ben ik gestopt met de pil. Mijn eerste menstruatie duurde en duurde maar, maar kwam na 44 dagen. In de tweede ronde kwam menstruatie na 44 dagen nog steeds niet en de test was negatief. Het leek erop dat ik dus geduld moest hebben. Na een maand toch maar weer eens getest, want het duurde wel erg lang. En... hartstikke positief! Een tweede test van Clearblue gaf zelfs aan dat ik +5 weken al zwanger was. Een verlate eisprong gehad. Ik weet dit nu zo'n 3 weken (en heb het nog niet niemand, behalve mijn man natuurlijk gedeeld). Geen flauw idee hoe lang ik nu dus al zwanger ben. Volgende week heb ik een afspraak met de verloskundige. Ik ben erg benieuwd!

Misselijk ben ik niet. Wel moe en heb gevoelige borsten. Met sporten durfde ik niet voluit te gaan, omdat ik bij alles wat ik voelde dacht dat ik het rustiger aan moest doen. Nog even wennen dus...

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    gefeliciteerd

tip: kan je geen clear blue test doen die aangeeft hoelang je zwanger bent? je wilt het vast graag weten

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,580
    113
    Die heb ik dus gedaan en die gaf +3 (=+5) weken aan. Dat zou eigenlijk niet kunnen gezien mijn vorige negatieve test. Nog een weekje geduld dus.

4. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    Van harte gefeiliciteerd meid!!! Geniet er maar lekker van. Is het de 1e zwangerschap?
    En wat fijn dat je niet ziek bent, dat maakt een zwangerschap alleen nog maar mooier!!!

Dikke kus Patricia

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,580
    113
    Bedankt voor de felicitaties!

Het is mijn 1e zwangerschap en ik ben inderdaad blij dat ik niet misselijk ben.

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Gefeliciteerd!
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt hoe ver je bent :)

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd

9. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!

Groetjes

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    Gefeliciteerd! :D

12. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,182
    6,580
    113
    Gisteren naar de verloskundige geweest en het was hartstikke leuk! Eerst een intake en toen al een echo. Ik blijk nu ca 8 weken zwanger te zijn, iets wat mijn gevoel ook al zei. 27 juni 2009 uitgerekend. Zo op het eerste gezicht zag het er goed uit en we hebben zelfs het hartje al horen kloppen. Helemaal blij dus. Hb en bloeddruk waren ook goed. Dan kreeg ik ook nog een hoop andere informatie en dan moet je ineens na gaan denken. Wil ik een nekplooimeting, willen wij naar een gynaecoloog (ivm erfelijke, niet relevante, ziektes en geschiedenis in de familie), enz. Lastig om keuzes te maken, maar zoals het er nu naar uit ziet, willen wij zo min mogelijk rompslomp en ga ik lekker van mijn zwangerschap genieten.

13. jonibra

jonibra Niet meer actief

14. Miss Baby

Miss Baby Lid

Nov 16, 2009
    16
    0
    0
    Verzorgende IG binnen het Trivium
    Hengelo (O)
    Van harte gefeliciteerd, grappig om het te lezen want ik had het ongeveer hetzelfde. Ze vroegen mij bij de verlos om de laatste menstruatie datum; uhm, ... hahaha had er niet op gerekend ooit toch nog zwanger te kunnen worden. Dachten ze bij de eerste echo dat ik uitgerekend was op 04-04 nu toch op 31-03
    Ben benieuwd hoe ver jij zult zijn, toppie hoor. En ik hoop dat je niet misselijk zult worden, ... niet prettig!

Geniet er van meid!

Liefs Alice

15. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Wat fijn dat je zo'n postieve intake hebt gehad! Nu kun je extra genieten! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!

16. zoetje80

zoetje80 Lid

Jun 22, 2009
    81
    0
    0
    gefeliciteerd:)

groetjes zoetje

17. minidwerg

minidwerg Lid

Nov 6, 2009
    60