Na de geboorte van mijn zoontje (september 2007) heb ik ruim 1 jaar BV geven. Hier ben ik onwijs van afgevallen en ik kreeg mijn cyclus helaas niet terug. Terwijl we vanaf juni 2008 al graag een 2e wilden...Pas in maart 2009 was ik weer voor het eerst ongesteld! Ik kreeg weer een cyclus, maar werd na mijn ei steeds veel te vroeg ongesteld (na 6/7 dagen al weer) In juni 2009 waren we dan eindeijk toch zwanger (nadat ik 2 rondes clomid had gebruikt) Helaas is dit geëindigd in een MK.... Maar nu een half jaar na de MK, mogen we dan weer eindelijk roepen: IK BEN ZWANGER!! We zijn natuurijk reuze blij, als alles goed mag gaan verwachten we rond 12 september ons 2e wondertje... (ons zoontje is op 13 september geboren! )
Marsab meid van harte gefeliciteerd. Nu hopen dat alles goed mag gaan. Vergeet niet een beetje te genieten he. Wel erg apart en bijzonder die uitgerekende datum.
GEFELICITEERD meid. Helemaal super. Je schreef toch ook ff met ons mee bij het topic ´net bevallen en weer kriebels voor een baby´? Ben super blij voor je. We blijven positief en dat alles toch helemaal goed komt.