Zijn er nog meer zwangeren die in de horeca werken? Hoe willen jullie alles gaan aanpakken? Ben zelf nog maar net op de hoogte van mijn zwangerschap en heb er nog niet echt over nagedacht, iemand ervaring hiermee???
ik zit ook in de horeca ik werk momenteel nog altijd voltijds,deze week zelfs 18 overuren gedaan... werk 6 dagen op 7,heb nu wel men zaterdagen gevraagd voor altijd ik krijg ze wel. maar als men verantwoordelijke op verlof is moet ik wel die zaterdagen komen werken aangezien ik de 2de verantwoordelijke ben. hoop tot 4 weken voor de bevalling te kunnen werken...we zullen wel zien achteraf ga ik ook gewoon terug voltijds werken,heb de centjes te graag. en men ventje zit 3 dagen per week thuis. eerste 3 maand ben ik heel ziek geweest,naar de kliniek moeten gaan voor aan een infuus te moeten gaan liggen mar die periode is nu gelukkig voorbij
Werk zelf ook full time en 2e verantwoordelijke op de zaak. Wil eerst kijken hoe alle kwaaltjes e.d. van de zwangerschap zich ontwikkelen, het is nu nog maar net en heb eigenlijk nog nauwelijks ergens last van. Wel beetje last van mijn maag en darmen en zere grotere borsten, maar dat is te overzien. Mijn manager zal het zeker weten hartstikke leuk vinden, er valt vast wel een mouw aan te passen aan alle werktijden e.d. Ik ben alleen benieuwd hoe het straks zal gaan als ik wat verder ben, lichamelijk vooral.
Haai haai, Ik werk ook (meer dan) Full-time in de Horeca. Ben bedrijfsleider. Ik vind het erg moeilijk om dingen uit handen te geven, moet natuurlijk opletten met tillen & ik wil liever niet al teveel overuurtjes meer maken. Het liefst zou ik tot 4 weken voor de bevalling werken, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Ik merk wel dat ik het met de late avonden(nachten) moeilijker volhou. Weet nog niet zo goed hoeveel uur ik na de bevalling weer ga werken. Dikke kus
Ik werkte ook in de horeca tot voorkort. Ik ben de eerste drie maanden veel thuis geweest i.v.m. extreme misselijkheid en toen ik eenmaal weer aan het werk was kreeg ik erg veel last van harde buiken. Met 20 weken moest ik van mijn gyn stoppen met werken. Maar goed, dit is wel worst case scenario En ik was dan ook wel zwanger van een tweeling! Marian
hoi allemaal, ik werk ook in de horeca alleen wisselende uren dus ene week veel en andere week weinig en rest word aangevuld tot nu toe door ww. nu heb ik net 10 uur werken erop zitten maar lekker rustig aan gedaan vandaag haha..(moet ook mogelijk zijn dit was met pinksteren anders) als er zware dingen moet gebeuren laat ik t liggen tot mn collega t kan doen of de baas... wil probreren om tot 4 weken voor de bevalling door te werken ... ben nu 24 wk en 4 dagen zwanger en al een behoorlijk buikje volgens vk en de (T lijkt) rest van de wereld t zit me nog niet in de weg haha en verder zien we wel hoe het gaat groetjes miranda
Ik werk ook nog steeds in de horeca. Ik wilde ook tot 4 weken voor de bevalling stoppen, maar door complicaties moest ik al met 22 weken stoppen. Dit had overigens niets met mijn werk te maken. Zware dingen tillen deed ik niet meer, maar dat kon ik zoiezo al niet vanwege een versleten elleboog. Ik vind horeca in combi met zwanger zijn best pittig. Ik werk in een familiebedrijf, dus gelukkig geen conflicten of iets dergelijks gehad omdat ik zo vroeg moest stoppen. NU werk ik trouwens nog maar 20 uur. 2 dagen op de zaakl en 5 uurtjes thuis.