ik hou van de zomer! mij vind je hele dagen buiten. net als van de week 25 graden en geen zuchtje wind"? Heerlijk! we waren lekker naar de markt gegaan. ik loop natuurlijk niet met mijn buik bloot! maar gewoon topje (zonder mouwen) en een korte broek. schouders zijn wel iets of wat verbrand... geen zwangerschapsmasker gekregen...
wij gaan in juli op vakantie dan ben ik ongeveer4mnd maar ik ga echt niet in de zon zitten niet aan het strand in ieder geval ik ben er echt voorzichtig mee
Ik zit gewoon heerlijk in de zon hoor.... Uv straling gaat echt door je huid heen alleen is de wamte meestal vervelend... Maar ik heb bij dochter toen ook geen masker gekregen dus zit nu gewoon weer heerlijk te zonnen.. Wordt ook nog sneller bruin hihi...
Een tijdje geleden was er volgens mij ook al een topic hierover. Ik heb toen diverse bronnen geciteerd: zonnen kan helemaal geen kwaad. Gewoon de normale voorzorgsmaatregelen in acht nemen voor jezelf, de baby heeft nergens last van. Zwangerschapsmasker is een risico voor jou en niet voor de baby. Niet te hysterisch hoor dames, vrouwen in zonnige landen krijgen ook baby's!
@Canna ja precies!! Hoe doen die het dan he.... Ach ja voorzichtig zijn is niet erg maar vooral niet te gek gaan doen he!!
Ik HOU van de zon en zal er, mits ik me bizar goed insmeer, altijd in blijven zitten! Ik zoek alleen wel de schaduw op als ik merk dat me hart sneller gaat kloppen ervan, dan krijg ik het te warm!
ik ga ook gewoon de zon in hoor want ik ben echt een zonliefhebster, maar wat ik me nou afvraag..als je al behoorlijk regelmatig in de zon heb gezeten en je heb geen masker gekregen, betekend dat dan dat je die ook niet gaat krijgen of kan t altijd nog gebeuren? ik smeer mn gezicht in met factor 30 en dat elke keer als t lekker weer is. nog geen masker te zien dus hoop dan toch echt dat t mij gewoon overslaat!
ja ik heb het bij de vorige zwschap niet gekregen en tot nu toe ook niks.... Ik denk omdat ik het bij de eerst dus niet had het nu ook niet krijg....
Hier was ik vorige zomer ook zwanger Heb me goed ingesmeerd met factor 30 Soms vergat ik het ook wel eens, en verbrandde dan ook wel een beetje, maar nergens last van gehad en ook geen zwangerschapsmasker Dit weekend ook in de zon gezeten, zonder gesmeerd, best wel verbrand, maar geen last van verder en ook geen vlekken gelukkig