34 weken wordt zwaarder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje123, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Ik merk sinds een week dat het zwaarder gaat worden. Ik heb ook af en toe last van indalingsweeen. Maar wat mij vooral tegenstaat is dat ik niet meer zoveel kan lopen. Als ik op en neer naar de supermarkt ben geweest en boodschappen heb gedaan dan kan ik niet meer. Supermarkt is ongeveer 800 meter.
    is dit normaal??? ik heb soms het gevoel dat ik de enige zwangere ben die voor mij gevoel nu al niet meer veel kan.
    Lijkt wel of andere zwangeren altijd veel fitter zijn. Ik moet er ook zo aan wennen, omdat het nu zo ineens is. terwijl ik vorige week nog prima vooruit kwam. Lijkt me wel raar als ik dit nog 6/7 weken

2. miss mama

miss mama Lid

26 aug 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, wat kan ik zeggen... het wordt ook echt zwaarder ;) Sommige vrouwen hebben nergens last van en anderen weer wel, je moet proberen om eraan toe te geven en het te accepteren, meer kan je niet doen ;) In mijn ogen is het wel normaal dat je moeite hebt met lopen, maar ik had dat al vanaf 15 wkn (rug- en bekkenklachten) dus als je dat met jouw situatie vergelijkt heb je nog 'geluk' dat het nu pas komt opspelen :p

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik herken het ook wel.
    klinkt heel stom maar ik kijk nu al uit naar de bevalling (niet dat dat leuk is).
    ik ben heel nieuwsgierig naar de kleine en hoe alles zal gaan en ik heb ook behoorlijke last van bi en kan dus ook slecht lopen.
    tis nog ff doorzetten en vooral aan de leuke dingen van mn zwangerschap blijven denken en dan komt het helemaal goed.

liefs doris

4. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook opeens het gevoel dat het in 1 keer veel zwaarder wordt, dat was vorige week, ik merk dat ik nu veel minder kan doen, buik zit in de weg, en heel snel moe, ik herken mezelf niet meer en dan te bedenken dat ik mischien nog wel 9 weken moet:$:$:$

5. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    hoi hoi ik vind het ook zwaarder worden hoor....heb ook al lang last van B.I maar ik kon tot een week terug gewoon nog op de fiets.
    Nu gaat dat niet meer want dan krijg ik buikpijn....ook de indalingsweeen voel ik net als jij.
    Trap op naar boven sta ik ook al te hijgen als een postpaard:D raar maar jah niets aan te doen we komen die laatste weekjes ook nog wel door toch?;)
    In ieder geval sterkte met de laatste loodjes:)

6. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hoi,

Sinds een week ongeveer vind ik ook echt dat het zwaarder begint te worden.Al die tijd had ik eigenlijk nergens last van,maar nu.
    Lopen gaat hier inderdaad ook haast niet meer.De slechte nachten beginnen me nu ook wel echt op te breken.
    Zelf wil ik nog erg aktief zijn maar mijn lichaam wil en kan echt niet meer zoveel.Vind het wel heel erg wennen hoor.
    Ik kom nu misschien ook wel erg zeurderig over maar zou echt wel blij zijn als ik ben bevallen en weer ''mezelf'' kan zijn.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik vind het ook zwaar worden ( ik heb ook een hele grote buik en ben klein)

Ik kan misschien 15 minuten lopen en daarna verga ik van de pijn in mijn bekken. Ik baal er echt van.

Met Isabella had ik dat niet. Ja pas met 40 weken een klein beetje. Maar niet zo erg als nu.

Niks aan te doen helaas. :(

8. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Heel herkenbaar! En continu last van krampen/buikpijn en dan moet ik nog 5 weken :(

Ik weet niet of iemand het ook herkent, maar ben om de 14 dagen ineens ziek / grieperig met spugen dr bij......bah ben het echt 'spuug'zat.........

9. Takkiewakkie

13 feb 2008
    51
    0
    0
    Nou, heel herkenbaar het viel mijzelf vandaag ook weer eens extra op.

Ik ben deze week met zwangerschapsverlof en het bevalt mij ook prima, maar ik merk dat ik lichamelijk ineens veel minder kan.. vanmiddag idd gewandeld naar supermarkt en ik verbaasde mijzelf erover dat het bijna niet meer ging.. trap oplopen ook herkenbaar; hijgend en steunend kom ik boven, moet ik eerst bijkomen. Slapen gaat veel moeilijker, weet niet meer hoe ik moet liggen, continue een soort spierpijn in mijn buik.. En ik ben echt heel moe.
    Nou het verbaasd mij echt, omdat ik vorige week nog gewerkt hebt en dus zoiets had van; als ik verlof heb dan ga ik toch schoonmaken en dingen doen, maar deze week weinig gedaan :(
    Misschien te maken met de overgang hoor van werk naar vrijheid.. dat kan ook natuurlijk, maar ik denk dat het wel erbij hoort zo rond 34 weken, want morgen ben ik 35 weken.. Ik heb een klein, bescheiden buikje, maar zo besefte ik dus dat ik ondanks dat kleine buikje echt een heel kind in mij heb :-D

Naja, succes allen en we gaan ervoor haha..

Groetjes,
    Takkiewakkie

Deel Deze Pagina