Dolgelukkig en heel snel voor de 2de keer zwanger!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door I love my baby, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

O wat ben ik blij!! Mijn kleine vent krijgt een broertje of zusje!!!
    Ik heb net drie testen gedaan en ja het is echt waar, een beetje onverwacht maar ik wist dat het kon, ZWANGER!!!!

2. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Hee gefeliciteerd!
    ook net ontdekt dat mijn kleine vent een broertje of zusje krijgt.. ook overwacht snel... hoe oud je jou mannetje?

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Allebei gefeliciteerd meiden!

4. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    proficiat voor jullie beiden!
    geniet van de zwangerschap

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gefeliciteerd voor jullie beiden!
    Dat jullie maar een hele mooie zwangerschap mogen hebben!!!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

7. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!!

8. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    Ik ben al 4 jaar onthaalouder
    vlierzele
    Gefeliciteerd , geniet ervan !!!

9. I love my baby

dank je wel meiden,
    kan het bijna nog niet voorstellen, zo onwerkelijk!

en morgen krijg ik al een echo!!! vandaag heel vroeg de verloskundige gebeld dat ik zo graag een echo wil omdat ik echt niet weet hoe lang ik zwanger ben, ben zo benieuwd....

10. I love my baby

@naampje jij ook gefeliciteerd en heel veel succes en geluk met je zwangerschap!!

Mijn kleine man is nu 10,5 maanden oud, ik ben zelf 24 jaar. Ik wilde altijd al jong moeder worden, nou dat lukt me aardig ;)

11. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

gefeliciteerd!!!

12. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

zo wat vlot op elkaar! mijn dochter is nu bijna 1 jaar maar moet er niet aandenken alweer zwanger te zijn van een 2e haha. Ligt er misschien ook aan hoe je kind is....mn dochter is nu niet de makkelijkste!

Respect hoor! Ik zou het niet kunnen. En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

13. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    van harten gefeliciteerd!

14. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    @ i love my baby... Wat verschrikkelijk toevallig!!!!! mijn zoontje is 11 maand en ik ben ook 24 jaar... altijd jong moeder willen worden ook.. en ook gedacht: nou dat gaat me dus goed af hahaha!
    Morgen eerste echo........... wat een toeval zeg!!!!!!!!!!!! Heb jij soms ook niet in je gedachte.... red ik het straks allemaal wel. en krijgt mijn kleine mannetje dan nog wel genoeg aandacht? Werk je?

hihi leuk hoor zo hetzelfde!!

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid met jullie tweede wonder :)

16. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd!!

17. I love my baby

@Bougainville Ja vlot he, maar ik kan me je reactie wel voorstellen, ik heb vooral de eerste 6 maanden als heel zwaar ervaren! Veel huilen en slapeloze nachten... Na die 6 maanden begon ik pas echt met genieten, maar toch miste ik het zwanger zijn al vanaf het moment dat ik was bevallen, en nu lijkt het me weer erg leuk om een klein babytje te hebben. Ook al hoop ik heel erg dat het minder zwaar zal worden als bij de eerste! Maar daar heb ik wel een beetje vertrouwen in :)

18. I love my baby

@naampje. Nee!!!! Hihi dat is wel echt heel toevallig, wat leuk!!!!
    Ow en ja dat denk ik zo vaak!! Ik weet het echt nog niet hoe ik het allemaal ga redden!! Hihi zolang ik geen emotioneel wrak word komt het best goed hoor, ik hoop dat de oudste tegen die tijd beter slaapt, dat zou heerlijk zijn. Elke ochtend voor 6 uur wakker is vermoeiend.. En ik wil weer bv gaan geven, het liefst zo lang mogelijk, dus moet het ook allemaal zelf gaan doen. Ik heb mn mannetje al voorbereid dat hij echt vaker thuis moet zijn om me te helpen met de kids enzo, hihi is tie niet zo blij mee, een papadag zit er bij ons helaas niet in. En ja ik werk 2 dagen per week, vind de combinatie nu nog wel te doen marr straks met 2 kinderen denk ik niet meer. Werk jij ook nog? Volgens de echo ben ik trouwens 5 weken en 3 dagen zwanger, weet jij al hoe ver je bent? Liefss

19. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hé dames

Ik heb vandaag ontdekt dat ik ook voor 2de keer zwanger ben :)
    Heb dochter van 19 maanden en ben bijna 31
    En net zo blij als jullie :)
    Straks ook vk en moeders voor moeders gaan bellen:)

Jippie!
    Geniet ze!

20. naampje

naampje Actief lid

14 dec 2008
    153
    0
    0
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!!:)

@ I love my baby: gelukkig denk jij dat ook wel eens... pff stom he ben je hardstikke blij maar ook denk je dan teveel .. ja ik werk nog 2 hele en 2 halve dagen .. dus 3 dgn totaal... ik vind het teveel: qua weg zijn bij mijn kleine mannetje, maar mijn man werkt ook partime dus wij zijn wel veel thuis... scheelt dat hij geen 40 uur werkt. ik heb gister de echo gehad.. en ze zei dat er erg weinig te zien was.. ze wou bloed prikken om te kijken of er al een vm bezig was of dat ik toch zwanger ben en heel vroeg erachter gekomen ben.. GELUKKIG is dat laattse het geval.. ik ben zwanger in vroeg stadium en over 2 weken terug voor echo.. als het goed is dat klopppend hartje...!!! dus denk zelf nu 4 a 5 weken..... spannend hoor!!! Ik wil ook weer bv gaan geven en bent nu net aan het afbouwen.. geef nu alleen nog smorgens eerste voeding en over paar weekjes die er ook af.. maar heb ook al gdacht.. ook met n tweede.. komt t wel weer op mij neer.. maar goed we zien wel hoe t gaat! oooh wat leuk toch weer he? liefs!!!

Deel Deze Pagina