Baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sim88, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hallo meiden

Ik ben nu 15 wkn zwanger en heb van de week al twee keer het idee gehad de baby te voelen. De eerste keer waren het meer borelingen en toen ik hoeste of op m'n buik duwde gebeurde het nog een keer. Maar toen twijfelde ik of dat de baby was.

Eerste kerstdag voelde ik een soort spiertrilling en ook weer duwde ik op m'n buik en gebeurde het weer.

Ik ben zwanger van de eerste dus lijkt me wel erg snel maar heb toch sterk het gevoel dat het de kleine was.

Meer mensen die met de eerste zwangerschap zo vroeg konden voelen?

Hoor graag jullie ervaring!

2. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rond die tijd voelde ik de kleine ook al.

Dus kan zo maar!

Genieten!!!

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik voelde m ook met 15 weken en placenta aan de voorkant.. Voelde voor mij als een vlindertje in m'n buik.

4. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik ben ook voor de eerste keer zwanger en ik voelde maandagochtend 24 december de baby voor het eerst. Ik werd er wakker van, rond een uur of 6 denk ik. Het voelde alsof iemand een duim in mijn buik duwde, maar dan aan de binnenkant van mijn buik :p 100% zeker weten doe ik het niet, maar ik denk echt dat dat die kleine was :D

Het zou best kunnen dat je de kleine gevoeld hebt, heel speciaal voor de eerste keer hè?!

Geniet er van, meid!!

5. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ik vond het inderdaad een heel speciaal gevoel!

Mijn vriendin is ook zwanger alleen al wat verder en van de tweede en die zei dat het wel heel vroeg was dus begon ik te twijfelen.

Maar ze zeggen dat als jij zelf denkt dat het zo is dat het dan ook wel zo zal zijn.

Leuk om te horen dat jullie het ook al zo vroeg voelen!

Nu begint het allemaal echt te worden :D
    Een dikke buik! Een kindje wat je al voelt!!

6. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Ik heb mn kleine bij 14 weken voor het eerst gevoeld.. ging een beetje op dezelfde manier als bij jou..
    Lag in bed en moest hoesten, toen kreeg ik ineens een reactie haha en sindsdien steeds vaker!
    Heb ook een voorliggende placenta, maar meer aan de rechterkant van mn buik, voel de kleine ook vooral links ;)

7. mappel

mappel Niet meer actief

Hier ook de eerste, voelde ik met 13/14 weken ook af en toe, vanaf 18 weken dagelijks:)

8. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Nou hier nog nix hoor boehoe

9. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Het is ook nog heel vroeg hoor mysteriousgirl!

Het is heel normaal dat je pas rond de 20/25 weken iets voelt.

Daarom begon ik ook te twijfelen.
    Maar wie weet voel jij jouw kleintje ook heel snel! Ik hoop het voor je meid!

10. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik voelde mijn eerste (met voorliggende placenta!) met 17 weken duidelijk. Dus met 15wkn lijkt me best kunnen hoor! Hoop dat ik deze gup binnenkort ook zal voelen!

Edit: en mijn man voelde hem al key 18 weken. Echt zo gaaf!

11. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Als je iets voelt wat je niet herkent of niet eerder hebt gevoelt dan is dat je baby hoor! Ik voelde hem hier met 16 weken. Placenta voor en de eerste. Daarna een paar weken niet maar oké.

12. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik voelde de bBy met 15+ weken. Moest keihard niesen een paar ochtenden later, toen wist ik het zeker :D (waren toen alledrie wakker ;))

Maar ik lees overal dat het een aantal weken later kan zijn, dat je het kindje dagelijks voelt. Ik blijf het nog steeds dagelijks voelen. Af en toe denk ik dat hij/zij zich een weg naar buiten wil bewegen :D

Verloskundige zei dat het helemaal niet gek was, dat ik het met 15+ weken voelde.

13. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wauw bij 18 wkn al, dan hoop ik dat dat hier ook zo zal zijn. Manlief hunkert na het voelen van de kleine beb! ;)

Deel Deze Pagina