Zwanger in eeste ronde? Graag jullie visie!:)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MarjoP, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Bedankt perdiz, ik hoop dat de niet zwangere dames hier ook snel iets lief bij hun handtekening kunnen zetten. ik zie dat je bij Amy hebt gependeld, bij mij klopte die van haar de rest dacht later ;)

2. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Bij mij gaven ovulatie testen ook altijd een fijn gevoel, ik wist wanneer ik mijn vriend lief aan moesten kijken, en ik werd altijd op de dag van de piek 14 dagen later ongesteld.

Augustus zijn we naar de gyn geweest, en zei gaf aan dat ik er mee moest stoppen. 1 het kost uiteindelijk veel geld en 2 het kan na maanden proberen veel stres geven. Vrouwen schijnen tijdens de ovulatie meer zin in seks te hebben, dus dat is natuurlijk gedrag, ik ben er eens op gaan letten, en het klopt inderdaad wel ! ;)

Succes met zwanger worden!

3. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik ben 2x in 1e ronde zwanger geworden. Na stoppen anticonceptie direct zwanger, maar ik besef dat ik hiermee heel erg gezegend ben.
    Ik heb nooit mn eisprong gezocht en dus ook niet bewust rond een paar dagen geklust.

Of je snel zwanger raakt kan je jammer genoeg niet op voorhand weten. Volgens mij heb je iedere maand ongeveer evenveel kans.
    Je weet bijv ook niet zeker hoe goed je mans zaadcellen zijn, en zo zijn er nog meer factoren die een invloed hebben op de mogelijkheid om zwanger te worden.

Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het deze maand raak is!

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik ben alle keren (5 keer) in ronde 1 zwanger geworden. We beseffen hoeveel geluk we daar mee hebben. Mijn moeder was ook altijd in ronde 1 zwanger en een vriendin ook. Het komt dus wel vaker voor.

5. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Wow Nathalie, vijf keer! Wat een geluk. Al begrijp ik dat dat natuurlijk niet gelijk vijf (gezonde) kindjes betekent, zoals ik in je handtekening zie..♥

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Tis echt een kansspel heb ik nu gemerkt. Onze eerste heeft ruim een jaar geduurd met een vmk er tussen en super lange cyclussen door pcos. Na mijn bevalling heel gezond gaan leven en 17kilo afgevallen. En wonder boven wonder ben ik nu in de eerste ronde zwanger... t kan dus echt alle kanten op.

Deel Deze Pagina