En ziekenhuis is mij overigens ook wel goed bevallen, ondanks de zware bevalling... Ik had op het eind een mannelijke verloskundige van het ziekenhuis. Ik had zelf gedacht dat ik daar moeite mee zou hebben, maar op zo'n moment maakt dat helemaal niks meer uit! Ik vond hem zelfs veel fijner dan de (oude) vrouw die voor hem dienst had!!
Rica, van harte welkom.... Wil je wat over jezelf vertellen? @NMV, ik had daar nooit bij stil gestaan. Wij hebben sowieso al een nachtspookje, dus ik houd mijn hart vast
Gewoon op tijd doen, dan is ze er ook op tijd aan gewend! @banner, bovenaan de pagina staat een 'tabblad' met banner, hier kun je simpel er 1 aanmaken. De code voor forums (BBCode) kun je dan kopiëren en in je handtekening plakken (gebruikersinstellingen -> handtekening wijzigen).
Zat net bij prikpost voor 5 buisjes bloed. Zat nog een zwangere, stuk verder dan ik, dan vraag ik me direvr af of dat mogelijk een van jullie is 😀
Ik was het ook niet! Ik hoop niet dat ik nog een keertje naar de prikpost moet, dat zou namelijk betekenen dat er iets mis is! Morgen weer controle bij de vk met een extra groeiecho!
Ik was het ook niet, Amertje, maar had het goed kunnen zijn! Moet met regelmaat bloedprikken ivm trage schildklier. Waarom moest jij als ik vragen mag? 5 buisjes is best veel! Leuk nvm, weer even spieken! Gaan ze nog op iets speciaals Letten met 32 weken? Bij mij weet ik dat ze dan de ligging van de placenta nog eens willen bekijken, maar waar is de rest van de echo eigenlijk voor?
Bloed voor Combitest + standaard bloedonderzoek VK + extra glucose meting ivm diabetes in familie....
Met 30 weken een groeiecho gehad, toen kon ze het buikje niet goed meten. Het buikje leek wat aan de kleine kant, dus morgen een extra groeiecho!
Hoi Leane Ik was het ook niet. Spannend Nmv... Amertje, doe je de Combitest vanwege je leeftijd, of erfelijkheid in verband met en afwijkende chromosoom? Ik zelf ben 38 en heb de combitest om die reden. Ik weet niet of je bij Echo en Zo gaat, maar daar is de apparatuur echt super. Ik kon er bij mijn zoon niet veel van zien, maar bij deze beelden is het echt fantastisch spieken. (Ik heb 15 juli de 20 weken echo, maar heb op 13 weken ook al een echo gehad) En de banner staat zoals jullie zien
Nee gewoon omdat ik edwards en patau niet aan zou kunnen. Ben 29 dus leeftijd is bij ons niet de reden. down vind ik zelf niet zo erg maar die andere trisomieen wel. Als de nipt niet had bestaan had ik t ook niet gedaan hoor want vindt punctie en vlokkentest te heftig. Idd echo en zo, die doen het voor alle vk praktiken in zwolle volgens mij.
Welkom Leane Suzanne, fijn dat het gelukt is met de bannen! Echo Enzo is idd goed, wij hebben er de 20 weken echo gehad. Ik vond ze ook heel netjes met alles uitleggen en aanwijzen enzo. Was heel duidelijk! Amertje, wanneer krijg je de uitslag van de combitest? Spannend! Hebben jullie allemaal al nagedacht over namen? En zijn jullie er uit? Wij wel sinds kort! Vannacht droomde ik dat ik bevallen was en dat ik de naam vergeten was. En iedereen die kwam kijken vroeg 'oooh, hoe heet ze? En ik wist het gewoon niet meer! Haha, rare hormoondromen!
Hee meiden, Hoe gaat het met jullie en jullie buikjes in de warmte? Houden jullie het nog een beetje vol? Amertje, uitslag van de combitest al gehad?
Ik vergeet nog wel eens hier te kijken... Ik heb wel wat last van de hitte, maar ik had verwacht er veel meer last van te hebben, dus valt me uiteindelijk nog mee! Zolang ik niet te veel doe... Maar ik doe ook al niet zoveel ivm bekkenklachten! Hoe gaat het met jullie allemaal??
Ik ben rossig en kan sowieso al niet zo goed tegen de warmte. Ik merk nu ook geen verschil tav andere hittegolven. Maar ja ben morgen ook pas 12 wk. Kan me coorstellen dat dat voor sommigen van jullie anders is! Ik heb enorm medelijden met de vrouwen die nu ergens zonder airco liggen te bevallen... Pffft! Dinsdag nekplooi en dan krijg ik ook direct uitslag van de combitest omdat ik t bloed al,op tijd heb laten prikken. Wel soannend hoor!
Hier valt het ook mee. Ik heb er wel wat last van, maar ook minder dan ik had verwacht. 2 jaar geleden zwol ik ontzettend op en dat doe ik nu niet, dus daar ben ik al ontzettend blij mee. Ik heb dinsdag de 20 weken echo. Ben dan pas 18+5, maar bij 20 weken zit ik in Normandië, Bij 18+5 schijnen ze ook wel alles te kunnen zien en hopelijk weet ik dan het geslacht Amertje, wat spannend.
Amertje, hopelijk vandaag goed nieuws! Suzanne, de 20 weken echo wordt gedaan tussen 18 en 22 weken, dus dat zit wel goed! Ik ben wel blij dat vandaag voorlopig de laatste hete dag is, ik slaap al minder goed, maar met die warmte!! Pfff!