Zwanger in en rond Zwolle

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne1977, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amertje, je hebt de grens van levensvatbaar bereikt. (Liever nog even niet natuurlijk, maar het is toch een mijlpaal vind ik.:))

@NMV Voor jou begint het aftellen nu wel een beetje....

2. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Hoe gaat 'ie inmiddels bij jullie? Hier gaat alles z'n gangetje. Vanmorgen voor t eerst in 6 weken weer eens wezen sporten (M-fit Stadshagen, de Milon Cirkel, bekend bij jullie??) en mezelf erna beloond met wat neutrale baby-inkopen bij de Zeeman (A)

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Sporten? Wat is dat ook al weer? :p
    Hier nog precies een maand tot mijn uitgerekende datum! De kleine doet het goed en ook mijn bekken wordt nu weer wat stabieler doordat hij/zij aan het indalen is... Hopelijk blijft dat zo! Het is namelijk lichamelijk best zwaar allemaal, helemaal met een klein dametje erbij...

4. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik kom net van vakantie, vandaar dat ik er even niet was. Leuk he Amertje, nieuwe spulletjes kopen voor zo'n kleintje.

Mijn zoon is morgen een dag naar de opvang, dus dan gaan mijn vriend en ik een nieuwe kamer voor hem uitzoeken. NMV, jij kan nu elk moment bevallen... Spannend. Die laatste dagen zijn lang he.... Je kunt niet zo veel meer, wel fijn dat je heupen weer wat stabieler worden. Ik ben nu over de helft en we weten inmiddels dat we nog een jongetje krijgen. Testosteron krijgt hier dus de overhand:cool:

5. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Oooh NMV ik hoop voor je dat beeb nog rustig een dikke week blijft zitten. Veeel te warm de komende dagen om te bevallen!

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier gebeurt nog steeds niks hoor! ;)

7. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig. Hoe dichter tegen de datum hoe beter........

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ga er niet vanuit dat er voor die 40 weken wat gebeurt, de vk ook niet trouwens... Mijn dochter was 8 dagen later, hopelijk nu wel iets eerder! :)

9. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Hoe ver is de rest nu? Ik zit nu op 16+4.

10. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik morgen (donderdag) op 22 weken.

11. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hee meiden! Hier ben ik ook weer, terug van vakantie. En middenin de spanning lees ik. Nvm, het is nu al echt bijna zo ver... Mijn eerste was ook met 41+ 1, terwijl ik er met 37 weken al wel klaar voor was. Langste wachtweken van mijn leven! Dus wat jij doet is heel slim, gewoon rekenen op 42 weken en alles wat eerder is, is mooi meegenomen.

Suzanne, zijn jullie goed geslaagd voor het kamertje? Ben benieuwd. Wij krijgen hier ook ons 2e jongetje. Lekker dat je nu over de helft bent.

Amertje, wanneer heb je de 20 weken echo? Fijn dat je die eerste spannende tijd goed doorgekomen bent!

Hier morgen 30 weken. Overmorgen een liggingsecho om te bepalen of de placenta nog voor de uitgang ligt en of ik nou natuurlijk mag bevallen. Ooooh ik HOOP HET ZO! Kijk echt niet uit naar een keizersnede. Maar goed. Als het zo is, dan is het zo. Maar eerst woensdag maar eens afwachten.

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    MotherMary, zal voor je duimen dat de placenta keurig verschoven is!

Ik heb maandag weer een afspraak bij de vk. Ik moet er over na gaan denken of ik dan al evt gestript wil worden of dat ik dat bijvoorbeeld later in de week wil. Vanaf dan heb ik ook elke 2-3 dagen een afspraak aangezien ik dan over de 40 weken ben.... Maar stiekem hoop ik dat ik die afspraak niet meer haal! ;)

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoe is het met alle andere dames??

14. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Ik hoop ook dat je dat niet meer haalt nvm! ;) Ik ben vorige zwangerschap 3x gestript zonder resultaat, dus het zegt ook niet persé iets, maar ach... Alle beetjes helpen toch?
    Bij welke verloskundigenpraktijk zit je?

15. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Hier nu 17+3 en heb de kleine gisternacht en vanavond gevoeld toen ik op mn buik lag 😀.

Hier nog ff genieten van de laatste dagen vakantie: maandag begint het gewone leven weer. Aftellen tot mn verlof!

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @MotherMary, ik zit bij Bakerraad!
    @Amertje, leuk is dat he? Hier is het helaas ondertussen pijnlijk...

17. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    @Amertje oooh jaaah, leuk die eerste kriebels! Zo'n gezellig onderonsje altijd... ;)

@nmv, ik ook! Vind ze heel fijn, ook hele goede ervaringen de eerste bevalling.

Hier gelukkig goed nieuws gekregen: placenta is omhooggetrokken, dus mag gewoon natuurlijk bevallen! Yes!

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Fijn MotherMary! En misschien hebben we al wel een keer tegenover elkaar gezeten in de wachtkamer... ;)

19. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nmv, pittig hè, die laatste dagen.

Amertje, mooi hè, net of er een engeltje in je danst....

Omdat de placenta bij mij voor ligt, heeft mijn vriend de kleine net pas voor het eerst gevoeld. ..

20. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    En, nmv? 1 dag over tijd vandaag. Word/werd je vandaag nog gestript, of is het al niet meer nodig? Ik moet wel aan je denken hoor! Gelukkig is het een stuk fijner bevaltemperatuurtje... ;)

Suzanne, fijn dat je vriend de kleine ook kan voelen nu. Dan wordt het voor hen ook weer een stuk echter... Heb jij ook dat zodra je zegt: 'voel eens!' dat de kleine dan ophoudt met bewegen? Kleine eigenwijsjes...

Deel Deze Pagina