Zwanger in en rond Zwolle

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suzanne1977, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Bah, lijkt me niks. Hoop zelf dat het zich op tijd zal aandienen en dat hoop ik ook nog voor jou!

2. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammerrrrr:(... Ja, dit gaat uiteraard om jou, aangezien je al een paar dagen over loopt... Sterkte morgen.

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Surprise! Vanmorgen is onze zoon geboren! :)

4. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Oooh wat leuk gefeliciteerd!! Alles goed met jullie?? En wil je z'n naam
    delen of wil je dat ook anoniem houden? Dikke knuff!!!

5. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Oh waaaaauw, gefeliciteerd nvm! Heb je een goede bevalling gehad? Wel fijn dat je niet alsnog ingeleid hoefde te worden... Ik hoop dat het goed met jullie gaat en wens jullie heel veel liefde en geluk samen!

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het was een heftige bevalling, kort maar krachtig!
    Met ons gaat het goed. Wel is hij veel misselijk en moet daardoor kokhalzen en spugen, maar dat trekt hopelijk snel weg.

7. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    He NVM... Gefeliciteerd. Hopelijk herstelt hij spoedig. En jij ook:)

8. Amertje

Amertje Actief lid

30 mrt 2015
    255
    0
    16
    Zwolle
    Hoe gaat 't inmiddels met NMV en de jongeman??

Enneh... Who's next?

9. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    MotherMary volgens mij:D

10. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de rest?

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoe gaat het met jullie? Hopelijk een beetje een goede zwangerschap!
    Hier gaat het goed. Het is nog wel wennen om een beetje ritme te krijgen met 2 kids, maar dat komt vast goed! De krampjes zijn hier helaas ook begonnen... Maar mijn dochter vindt het gehuil niet erg meer. ;)

12. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Ik zie dit topic voorbij komen. jullie zijn allemaal al een stuk verder en weet niet precies of dit topic al een beetje 'uitgeblust' is.. Maar wil best graag meeschrijven! Groetjes!

13. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Weer...

Gefeliciteerd met je zwangerschap :) :) Iedereen is idd over de helft, en NVM is inmiddels bevallen, maar dat maakt helemaal niet uit.

Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Is het je eerste?

14. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super NVM:) Wat fijn dat je dochter er zo goed in mee gaat. Dat is voor mij ook wel een vraag die bij me speelt... Hoe zal m'n zoon er op reageren. Ze schelen ongeveer evenveel volgens mij.

Wij (Vriendje:D) zijn op dit moment druk bezig met de nieuwe kamer van meneer, ik kan helaas niet zo veel, krijg snel harde buiken e.d., maar ik kan wel kopjes koffie maken en glaasjes cola in schenken enzo;)

15. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Hoi Suzanne. Leuk! Misschien juist ook wel leuk, iedereen in z'n eigen fase :).

Ik ben 31 en kom dus uit Zwolle. Heb 1 dochter van 4 jaar en dit wordt hopelijk de 2e. Ben nog zo vroeg zwanger dat ik nog een soort van slag om te arm hou. Heb volgende week een 1e echo. Hoop zo dat het goed zit!

Oh leuk een verbouwing ;) koffie en cola zijn toch ook heel belangrijk haha. Lekker doen wat je kan hoor!

16. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd :-D Iedereen in een andere fase. Ik hoop voor je dat de echt goed gaat. Ga je naar Echo en zo voor de echo? Die apparatuur is dit jaar helemaal vernieuwd, echt je ziet alles;) Ik ben zelf 38 en dit si mijn tweede. Nr. 1 wordt 11 december 2 en ik ben uitgerekend op 11 dec:D

17. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Nee ik ga in het ziekenhuis. Wij hebben door middel van icsi zwanger moeten worden en dan werkt het net ff anders ;) maar ik denk met 16a 17 wkn wel naar echo en zo voor geslachtsbepaling... Hebben we de vorige keer ook gedaan.

Wat bijzonder dezelfde datum!!! Hopelijk voor de kids niet exact dezelfde dag, is toch minder leuk voor ze ;) ik ben zelf ook op een bijzondere dag uitgerekend: mijn verjaardag :)

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Suzanne, dan zit er tussen onze kids idd ongeveer evenveel tijd. Bij jou dus (precies) 2 jaar tussen, bij mij 22,5 maand, iets minder dan 2 jaar.
    Ik had niet verwacht dat ze er zo goed op zou reageren, hoewel ze nu wel steeds vaker allemaal rare stunts uit gaat halen en mij erg uitdaagt... Maar voor haar broertje is ze erg lief! :)

Weer, welkom! Als ik je onderschrift lees, heeft het met icsi niet heel lang geduurd, of heb ik dat mis? Iedereen hier zit in z'n eigen fase qua zwangerschap en kids, maar dat is juist leuk!

19. Suzanne1977

24 nov 2013
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer, ik las idd dat je met ICSI zwanger bent geworden. Wel fijn dat het niet super lang heeft geduurd.
    NVM, je dochter wil natuurlijk je aandacht hebben, wat op zich wel logisch is. Het is natuurlijk ook erg wennen voor haar. Kun je fysiek weer een beetje uit de voeten?

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Fysiek gaat het best goed! Bijna geen last meer van die bekkenklachten, dus dat scheelt heel veel! Ben ook al weer boodschappen enzo aan het doen... Dus ik red me eigenlijk heel goed! :)

Deel Deze Pagina