Nmv klopt, relatief snel!!! De vorige keer heeft er wel een heel traject aan vooraf gezeten en 2 keer niet gelukt maar nu in 1 keer!!! Dat maakt ook dat ik denk 'te mooi om waar te zijn' en dat ik bang ben dat het mis gaat. Iets met loslaten Jij net 2 weken geleden bevallen. Gefeliciteerd nog! Ben ook zo benieuwd hoe mijn dochter het zal vinden. Ze is heel lief en zorgzaam.
Ik ben nu begonnen met bekkenklachten. Tenminste, dat denk ik. Zak af en toe door m'n rechterbil heen wanneer ik gebukt heb en steun om m'n rechterbeen.maar morgen weer controle bij verloskundig huys, kunnen ze vast wel met me meedenken of ik fysio moet ofzo. Over 2 week start m'n cursus zwangerfit bij bekkenfysiopraktijk in Holtenbronx. En welkom Weer!
Amertje, hoe laat, ik ook, om 10.00uur Ik ga vanavond meedoen met een les Pilates voor zwangeren.....
17.30 vanmiddag. Nu eerst aan t werk maar jeetje zeg, de pijn is erger dan gisteren. Gewoon lopen is nu ook al pijnlijk. GRRRR!
Jeetje wat vervelend. Ik moet morgen, had niet goed naar het plaatsingsmoment van je berichtje gekeken. Waarom ga je niet eerder naar de bekkenfysio?
Ik wil even zeker weten dat het m'n bekken is. Dan kan ik de huisarts bellen en hopelijk wil die dan telefonisch verwijzen. Scheelt weer een bezoekje HA en met verwijzing hou ik één consult meer over (ben niet uitgebreid verzekerd dus heb maar 9 consulten fysio).
Wat zijn je klachten amertje? Als het je bekken is, blijf alles afwisselen! Rust en beweging is goed voor je. Dus stukje lopen, dan rustig liggen, enz
Zwangerschapsischias. Fysio helpt niet. Er hard tegenaan duwen (bv tennisbal tegen de muur) en warmhouden. Moet na paar weken weer overgaan.
Hoi allemaal! Was even niet erg actief hier, maar nu weer terug. Verlof, YES! Dus om naar even op de vraag dan Ameetje terug te komen van een paar pagina's geleden: denken inderdaad dat ik de volgende ben. Dat hoop ik althans, anders zou iemand van jullie veel te vroeg moeten zijn... Welkom Weer. Leuk dat je nog aansluit! Amertje, vervelend van die zwangerschapsischias zeg! Wat doe je voor werk? Kun je wel een beetje afwisselen daar, of moet je echt geel de dag staan of achter n bureau zitten? Suzanne, hoe is het met jou? NVM, alles goed met jou en je kleine jongetje? Wennen jullie slechts een beetje aan elkaar?
MotherMary, nu heb je waarschijnlijk wat meer rust Wat voor werk doe je? Hier is alles goed. Heb af en toe hele harde buiken, maar dat is te overzien. Ik ben niet aan het werk, dus dat scheelt denk ik heel veel.
Ik werk als orthopedagoog op een ROC. Redelijk veel zit-werk, maar ik wissel veel af door te printen, kopieren, toiletbezoek of thee/water pakken. En helemaal naar de andere kant van ht gebouw lopen laat ik aan m'n stagiaire over Gister ging het gelukkig weer een stuk bter. Dinsdag was de heftsigte dag denk ik nu. Ik kwam na bezoek VK bijna niet meer in de auto en remmen deed zooooo onwijs pijn! Nu nog wel last maar niet echt meer beperkt in m'n bewegingen. Heb net afspraak gemaakt voor de glucosetolerantietest. Bah :S
Mothermary, lekker verlof! Moet je nog veel in huis doen voor de bevalling? Amertje, fijn dat het beter gaat en ik hoop voor je dat het alleen nog maar beter gaat worden! Hier gaat het goed! Ik kan eigenlijk alles al weer zelf en wil dit ook graag. Gisteren iets te veel gedaan, toen had ik weer wat last van mijn stuitje. Maar verder zijn mijn bekkenklachten van de zwangerschap eigenlijk wel over! Dinsdag voor het eerst naar het cb, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is!
M'n vader weet sinds 2 jaar dat hij diabetes heeft. Z'n kleine zusje, mijn tante (helaas overleden aan borst- en eierstokkanker) heeft bij de 2e zwangerschapsdiabetes gekregen en zij is ook diabetespatient gebleven. Nu was zij ook veeeeeel te zwaar, maar goed, ik behoor dus tot de risicodoelgroep. En ik ben zooo bang dat ik het heb/ga ontwikkelen, want ik ben een enorme zoetekauw haha!
Ladies k hou me nog wat rustig met schrijven omdat ik een goede echo wil hebben. En die heb uk hopelijk morgen.... Duimen jullie mee?
Voorzichtigheid kan geen kwaad. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Amertje, dat is wel vervelend. Wanneer heb je de afspraak?