Ik doe pilates bij Pilateszwolle.nl, dat zit tussen Holtebroek en het centrum in. Wat vervelend als het contact zo stroef verloopt. Mag ik misschien vragen waarom je bij een Gyn. bent bevallen?
Ik moet zeggen dat ik trouwens niet eens zeker weet of ik onder een gyn viel maar geloof van wel. Ik ben destijds ingeleid omdat mijn schoonmoeder plotseling op sterven lag en we hoopten dat ze onze dochter nog kon zien. Dus ik was zelf niet 'medisch', had echter wel een ruggenprik, maar het was heel fijn dat ze wilden meedenken vanuit het ziekenhuis. Het was een hele rare, eigenlijk nare periode. Nu hopelijk anders! Meer genieten. En geen gekke dingen aub Ik zal eens op de site kijken, andere meiden nog tips?
Ik heb Zwanger&Fit gedaan bij mijn dochter, maar dat was niet in Zwolle. Een vriendin wel, geloof dat zij dit via http://www.zwangerfitmoederfit.nl/ heeft gedaan.
Ja daar ga ik dus ook heen! Morgen de 1e x. De gene die het waarschijnlijk gaat geven ken ik vaag uit de waterpolowereld: ze speelt zelf al jaaaaren niet meer, maar kwam wel regelmatig een paar 50+ers uit mijn oude team aanmoedigen, dus we hebben elkaar van gezicht wel eens gezien. Het valt onder de verantwoording van de bekkenfysiopraktijk in Holtenbroek, waar een waterpolomoeder weer eigenaresse van is. Wereldje is klein. Ik ben heel benieuwd naar mijn eerste ervaringen morgen van Zwangerfit, ik zal jullie op de hoogte houden!
't is rustig hier! Morgen heb ik m'n 2e bijeenkomst zwangerfit. We zijn met een clubje van 10 (zouden er 11 zijn, maar 1 bleek slechte 20weken echo en punctie gehad te hebben dus ging afbreken of had net afgebroken). Eerst uitgebreid kennisgemaakt met elkaar en daarna met de fitnesapparatuur en een aantal oefeningen gedaan. Morgen starten we met de ademhaling. Hoe gaat 't bij jullie allemaal? Weer, wanneer is je termijnecho?
Heey amertje leuk met een groep zwangeren aan de slag... Heb me nog niet verder georiënteerd maar ik heb nog tijd. Vandaag bij d verloskundige een echo gehad nu 9 weken en 2 dagen klopt precies!!! Termijnecho krijg ik nog. Ben helemaal in love (en erg nieuwsgierig naar het geslacht haha)
Amertje, dat zwangerfit wat jij doet klinkt goed. Klinkt heel anders als wat ik gedaan heb. Weer. Wat mooi zeg. Altijd goed om te horen. Hier is alles rustig. De pilates bevalt mij super goed, dus ik blijf dit doen. Ik heb morgen weer controle. Omdat ik best wel veel last van mijn onderrug heb, ga ik misschien toch maar naar fysio. Ik ga dat morgen overleggen.
Hoe is het met de dames? Hier is alles rustig. De rugpijn blijkt helaas het gevolg van een Urineweginfectie te zijn en ik krijg vandaag nog meer info. Beetje jammer maar de antibiotica helpt goed.
Hoihoi. . Waarom heb ik jullie nooit eerder voorbij zien komen? Wat leuk! Mag ik ook nog even mee schrijven? Woon in zwolle Noord en ben zwanger van onze tweede dochter.. s is nu 3 jaar en dolblij dat ze een zusje krijgt. Alhoewel ze duidelijk aangaf dat ze een broertje leuker vind.. Verder sta ik onder controle van isala en zit ik al vanaf week 8 van de zwangerschap thuis ivm hypermesis gravida.. en nu ook bekken instabiliteit...
Welkom nath! Heb niet terug gelezen, gaat hier even wat minder momenteel... Het zit hier gewoon tegen! Mijn zoontje moet binnenkort onder narcose ivm ingroeiende teennagels, mijn dochter is flink aan het peuterpuberen, hier in huis heerst de hand-, voet-, mondziekte en de nachten zijn even prut. Daarnaast sta ik er bijna alleen voor, mijn man werkt 6 dagen per week en is momenteel zo goed als elke avond laat aan het werk. Ik ben het even helemaal zat en ik zit er een beetje doorheen. Hopelijk snel wat meer rust in huis, heeft mijn dochter ook erg hard nodig.
Hoi Nath, Van harte welkom :-D Wat vervelend dat je verplicht thuis zit... Wat is hypermesis gravida? Ik zelf ben 11 dec. uitgerekend. nu krap 32 weken. Leuk dat je dochter er een beetje bewust van is... Mijn zoon van 1 jaar en 10 maanden snapt er helemaal niks van
NMV, beetje jammer allemaal. Mag je zoon al zo jong onder narcose? Lijkt me heel heftig. En ik geloof graag dat je dochter hiervan alles mee krijgt en ook onrustig is... Is het vele werken van je man tijdelijk?????
Welkom nath, leuk dat je weer een meisje verwacht. Klinkt wel als een pittige zwangerschap... Gelukkig nader je het eind alweer. Heb je een beetje steun aan je partner? Nvm, wat vervelend dat het even niet lekker gaat... Waarom werkt je man zo veel? Is dat tijdelijk of hoort t echt bij zijn baan? Lijkt me zwaar zat met 2 kleintjes in je eentje en al helemaal als t zo tegenzit... Suzanne, wat vervelend van je blaasontsteking. Zijn de antibiotica goed aangeslagen? Hoop dat je rugpijn nu ook minder is. Hier vandaag 39 weken. Er gebeurt echt nog helemaal niks, dus ik reken er op dat het nog minimaal 2 weken duurt, net als bij mijn oudste. Maar stiekem hoop ik toch dat hij niet te lang meer op zich laat wachten...
Oeh MotherMary, dat is wel spannend nu dus! Wat gaat de tijd dan snel zeg! Suzanne, dat is ff flink balen... aan de andere kant weet je nu de oorzaak en hopelijk nemen dan straks je rugklachten ook weer wat af. Nath, welkom, en idd, wat is die aandoening (ff geen tijd om te googlen ). NVM dat lijkt me heftig zeg, zo'n klein mannetje al moeten laten opereren. Heftig ook dat hij zo klein al last heeft van ingegroeide nageltjes :S
@Suzanne, normaal gesproken is het vele werken van mijn man tijdelijk (loonwerk), maar nu is het wel heel erg... Ook in de werkplaats is het erg druk dus het zal nog niet heel snel afnemen. Hij is goedgekeurd door de anesthesist, dus hij mag onder narcose. Gelukkig is dit maar voor 20 min, maar leuk is anders! Nu wachten op een oproep... Ik wist ook niet dat je zo jong al ingegroeide nagels kon hebben, de nagels zijn immers nog zacht, maar blijkbaar wel! Maar het medische personeel dat ik heb gesproken, waren allemaal verbaasd. Zo jong zagen ze dit normaal niet... MotherMary, nog maar even! Succes met wachten! Hier duurde het op het eind zooooo lang! Maar beide kids wilden mijn geduld al vroeg uittesten...
Ja alles nog steeds rustig. Ik verwacht hem eigenlijk ook echt nog niet aankomende week, het zou me verbazen. Maar ik begin er wel steeds meer op te hopen.... woensdag weer naar de vk, kijken of ze wil strippen. Ik kom mijn dagen nog aardig door. Heb goed geleerd van de vorige zwangerschap, toen zat ik met 37 weken paraat! Man, man, wat was dat HELS lang wachten tot 41.1 Daarom reken ik nu maar nergens op en ga ik al helemaal niet thuis zitten wachten tot t gebeurt! Ik ga er gewoon nog op uit, alleen veel korter en langzamer dan anders... 😉
Spannend Mother Mary!. En idd hg is extreme zwangerschapsmiddelijkheid. De eerste 20 weken wel 20 a 30 keer per dag.. nu is het langzaam afgezakt. Was idd pittig maar gelukkig heb ik een lieve man en een begripvolle dochter.. Evenals mijn werk is echt super.. ik zit al vanaf 7 weken zwangerschap in de ziektewet. En gelukkig is mijn leidinggevende echt een schat en begrip voor de situatie.Zelf is ze ook zwanger. En ander halve maand verder..