Lieve meiden Hierbij ons eigen zwanger clubje! Dat we maar veel mooie momenten mogen delen samen en Sas, Amy en Brabantse zich heeeeel snel bij ons aan kunnen sluiten. Pas dan zijn we echt compleet!! xxxx
piep, hoe is het met iedereen? Vandaag voor de eerste keer men broek open moeten zetten op het werk!!! Gelijk een jeans gaan kopen in JBC maar..pff ik ben zowieso een moeilijke in broeken(een echte peer) en nu met zo een band dat is echt wennen en zit niet echt super vindi k. Voor de rest tel ik super af naar volgende week, vier daagjes zee!! Ben ook wat van de kaart, onze naaste buren gaan uit elkaar! Supertoffe mensen, hij 62 heeft een ander...zei tegen zen vrouw die hij al 2 jaar niets meer voelt voor haar... En hoe is het met jullie?? xxxxx
hey toppers super dat je topic hebt geopend ik hoop ook dat we heel snel compleet zijn !! kik hihi begin je nu echt te groeien super meid ben je ook al in kilo's gegroeid? hier alles goed ik kan niet wachten tot volgende week dan word het echt
Hey meiden, Ben na een hele dag werken zo gesloopt, dat ik amper meer online kom. Maar super dat we nu een eigen topic hebben, hopelijk kunnen de andere meiden snel aansluiten! Hier al een echt buikje, vorig weekend al wat zwangerschapskleding gekocht. Hoe is het met alle meiden?
beg ze zeggen eerste 3 maand toch extra moe hier ook hoor maar 1 uurtje slapen en ik ben er wel weer hoe voel je je verder? hihi super ik kan niet wachten tot je het kunt zien mijn boobs groeien hihi al 9 cm in omtrek whaaaa haha donderd moeten we heen voor 1e echo als alles dan goed is dan kan ik toch gewoon naar vk of blijf je in het zhuis?
ik slaap vooral vroeg al, half 9, 9 uur ga ik al naar bed verder is de meeste misselijkheid al weggetrokken, maar eet dan ook kleine beetjes verspreid over de dag enzo hahah grotere boobies, hier ook, van cup C naar E gegaan, helaas mag manlief er niet van genieten hahah bij mij was na de 1e echo nog niet veel te zien, dus moest 3 weken later terugkomen voor een 2e echo, mocht na de 2e echo toen alles goed was, kiezen vk of blijven bij de gyn, heb voor de gyn gekozen, vind het ziekenhuis wel fijn, en er is een kraamhotel naast het ziekenhuis, dus denk dat ik daar wil gaan bevallen. Wel spannend he allemaal hihi ben nu een cake aan het bakken, ga vanmiddag naar een vriendin toe, krijg haar zwangerschapskleding
Hey Girls! hier ook zo moe als een hond! Zeker na een lange dag werken. Lig meestal net als BEG rond half 9 in bed.De weekenden zijn echt heerlijk nu! Lekker rustig aan doen. Mijn borsten groeien ook goed door, kan nog net mn eigen BH's aan maar dat zal niet lang meer duren vrees ik. Zo ook mn broeken... haha! Overdag past het prima, maar s avonds moet er echt een knoopje los! Maken jullie al buikfoto's? Zo ja kom ze hier eens showen dan! Ik zal de mijne morgen uploaden! xxx
Mijn eigen bh's heb ik al weken niet meer aan haha. Heb bij de hunkemoller van die sportbh's gehaald die te verstellen zijn aan de bovenkant, dus zijn een soort meegroeibh's heb van mezelf altijd al een buikje gehad, maar nu is ie echt wel groter dan normaal, maar ga nu nog geen buikfoto's maken, misschien over een paar weken hihi.
hey lieve meiden hoe gaat ie ? hier beetje onzeker en spanning over 2 dagen echo hoop zo dat alles goed heb vandaag nog wel een cb gedaan en er stond 3+
Hey meiden, Hoi Moppie, spannend he, super he van die oplopende testen haha. Geeft je een goed gevoel dat het goedgaat. Hier ben ik vandaag maar thuis gebleven, heb last van krampen, lijkt net ongesteldheidskrampen die doortrekken tot in mijn lies, zal wel bandenpijn zijn, met een warme kruik trekt het wel een beetje weg. Vanochtend ook even op de weegschaal thuis gaan staan, maar ben zelfs een kilo afgevallen, vraag me alleen af waar hahah. Hier nog een weekje wachten, dan heb ik ook weer een afspraak.
*breekt hier ff snel en vooral heel illegaal in* Wat een leuk topic, hoop dat Amy en ik ons snel aan mogen sluiten hier! Dikke kus voor jullie! Topmeiden! *breekt heul snel uit*
Bekijk bijlage 55973 onze eerste echo ik ben net mee geweest met m'n neefje zwemlessen en toen ik weg ging kreeg ik een kus en hij gaf een kus op mijn buik zooo lief 16 maart naar de vk en heb me aangemeld voor mvm ze zullen me bellen beetje laat maar ik wou zeker weten dat het goed was sas dat hoop ik ook dan pas zijn we compleet
Hai meiden, vandaag een spannende dag voor Bereke, ik ben keihard aan het duimen dat alles goed is en ze weer onbezorgd met ons mee kan kletsen! Verder lekker aan het zenuwen voor morgen.. dan hebben we de 1e echo bij de VK. Ik hoop zo dat alles goed is en dat we het hartje kunnen horen. Brrr! Gelukkig ben ik morgen vrij en hebben we om 10.30 uur de afspraak. Hoe is het verder met jullie? Al groeiende buikjes en hoe zit het met de kwaaltjes? liefs!
hallo lieve dames hoe gaat ie allemaal hier goed alleen ben zo onzeker ik heb nergens last van ja beetje van mijn buubs ben af en toe zo bang dat het niet goed is jeetje kun je je al zorgen maken kan niet wachten tot 6 apr dan zijn we 12 week en krijgen we weer een echo
deze topic is niet het zelfde he als die andere we zijn nog niet compleet maar ik post nog maar wel ff hier straks word hij gesloten en dat moet ook niet want we gaan hier nog kompleet worden en snel .
Laten we gewoon hier verder kletsen dames. Dan kunnen we hier al ons baby geklets kwijt ipv bij gestopt in... dat is niet zo leuk voor de niet zwangeren. xx