Zwanger in het buitenland

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gentle, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles zo naar wens verlopen is. Geniet van je manneke!!

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Heeeeeee! Dus mijn duimen heeft geholpen ;) Wat een schatje zeg, echt een heel mooi kindje! Fijn dat alles zo goed is verlopen en wat een mooie datum om op geboren te worden (mijn verjaardag :p)!

Liefs Elea

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo goed en snel is gegaan. Wat een plaatje zeg! Geniet lekker van elkaar..

4. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,
    ik had een nieuw topic geopend, aangezien jullie al heeeeeel ver zwanger zijn (en zelfs al bevallen, lees ik) Zit zelf op 7 weken. en 8 uur vliegen van amsterdam (of nou ja, met de as-wolk wordt er niet veel gevlogen)
    mag ik me nog aanmelden, of zijn er misschien nog meer net-zwangeren voor een apart topic?! hoor graag!

5. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hallo! Ik ontdek dit topic ook nu pas. Ben ook zwanger en woon in Trier, Duitsland! Ben benieuwd of er nog meer zwangere dames actief zijn die in het buitenland wonen.

1978: Waar woon jij?

6. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Emamick,
    mag ik je uitnodigen voor de nieuw geopende versie van dit topic? heb't gevolgd en de dames zijn al bevallen, inmiddels op een ander forum (uitgerekend in dec 2010) ook 3 dames van over de grens, zitten we meer in hetzelfde schhuitje.
    Ik woon in azie. stad met meer dan 16 mio inwoners :D nogal anders dan nederland. hoe ver ben je zwanger?

Deel Deze Pagina