Hoi! Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger en het gaat me allemaal niet snel genoeg. Het lijkt me wel leuk om hier met andere 'nieuwe' zwangeren elkaar die eerste 12 (nou ja 8 dan....) weken door te helpen. Hopelijk gaat het dan zo net iets sneller
Hoi Fransa, Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik ben van het weekend er achter gekomen dat ik ook zwanger ben. Als de berekening goed is dan ben ik nu 7 weken zwanger. De eerste 12 weken zijn zeker spannend. Ik sluit me graag aan bij je clubje. Hopelijk komen er nog meer meiden bij. Een beetje steun de eerste 12 weken is zeker welkom. Ik ben trouwens van de 2de zwanger. Dit keer ben ik onverwacht zwanger geworden dus is het wel even slikken. Hopelijk tot hoors. Groetjesss Jetje
Hoi! Het gaat mij ook niet snel genoeg! Heb al een echo gehad, volgende week de 2e en dan vertrouw ik het stukken beter! Ik ben ook in verwachting van de 2e en ook zeer onverwacht. Daarom is het waarschijnlijk nog moeilijker te geloven dan de eerste keer....
Marije, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk dat je al een echo heb gehad. Ik ben gister langs de huisarts geweest en ga vandaag de verloskundige bellen denk dat ik over 3 weken pas de 1ste echo heb. Ik ben best wel zenuwachtig. Altijd spannend zo 1ste echo. Lekker dat je volgende week alweer de 2de echo heb. geniet er van. geef jij je nog op voor moeders voor moeders? Ik ga vandaag even bellen. Heb het bij de 1ste ook gedaan dus nu ook. Hoe is het bij jou met de misselijkheid? Ik word er gek van heel de dag door misselijk. Hele fijn dag. Groetjesss jetje
Hallo Allemaal Ten eerste gefeliciteerd allemaal, ik sluit me bij jullie aan, ook ik weet sunds een weekje dat ik zwanger ben ! Na 5 jaar etteren en 9 maanden puregon spuiten is met de 5e IUI dan eindelijk onze wens vervult. 2 juli mag ik bij de gyn komen voor de eerste echo het duurt nog zooooooo erg lang Heb aardig last van misselijkheid, rugklachten en steken krampjes in de buik! Ben best nerveus over alles, hoop dat het snel 2 julie is dan zal ik me denk een stuk zekerder gaan voelen! Xxx Hope
Hoi, ik sluit me bij jullie aan! Eerste zwangerschap is een miskraam geworden en nu zijn we weer in verwachting! Voor jullie zwangere Gefeliciteerd. Wat zijn jullie kwaaltjes nu? Ik heb nergens last van behalve veel plassen en moe..
Hoi allemaal, Ik sluit me ook graag aan. Ben inmiddels al wat verder (9 weken) maar is minder ver dan ik zelf had verwacht. Heb gisteren een tweede echo gehad (ben onder controle bij Gyn. i.v.m schildklieraandoening) en ze kon er echt niet meer dan 9 weken van maken, haha. Over 3 weken, in de 12e week, moet ik weer terugkomen. Voor die tijd moeten wij beslissen of we een combinatie-test willen laten doen. Spannende tijden voor iedereen hier dus!
Hoi Maartje, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe ver dacht je zelf dat je was? Ik ben bijn a5 weken maar dat zouden er zomaar ook eens 9 kunnen zijn. Mijn laatste menstruatie was maar 2 dagen (5 weken na de miskraam) daarna heb ik ook een test gedaan en die was negatief. Van mij mag het al wel 9 weken zijn hoor.. Iets dichter bij wat meer zekerheid!
hoi meiden. Ik meld me ook aan. Ben nog maar heel kort zwanger maar tel nu al af naar 8 juli, mijn eerste echo!
jij ook ik heb gisteren mijn gyn gebeld en die maakte gelijk een afspraak. Eerst vond ik het erg vroeg (6 weken en 6 dagen) maar nu ben ik er wel blij mee... nog 23 dagen door zien te komen.. nou ja zal al blij zijn als mijn nod voorbij is... alhoewel de testen wel erg duidelijk zijn hoor!
Mijn testen geven het zeker aan maar knalt er niet vanaf helaas.. Ik ben dan 8 weken dus moet er echt wel wat te zien zijn.. Heb je al last van kwaaltjes?
Hey, Zelf dacht ik al 8, 5 weken te zijn bij de eerste controle, toen bleek het 7 weken + 5 dagen. Maar was nie tmijn eigen gyn. en de man had nogal moeite goed te meten met het echo-apparaat. Afgelopen maandag wel bij mijn eigen (vrouwelijke) gyn, bleek op echo 9 weken en 1 dag. Dus korter dan ikzelf dacht. Vind het overigens nog steeds een beetje vreemd, in de week dat ik dan 'bevrucht' zou zijn hebben we helemaal geen seks meer gehad ... Maar goed, ik leg me neer bij de echo, en over drie weekjes terug voor de 12 weken echo en controle Daarna willen we het meer mensen gaan vertellen.
Spannend hoor! Ik heb het op mijn werk al wel verteld maar met de ouders wachten we even tot we het hartje gehoord hebben.. Ik weet alleen niet of we dat vol gaan houden haha!
Spannend allemaal he Wij hebben het wel al verteld daar iedereen in onze naaste omgeving weten dat we al zolang er mee bezig zijn! Dus dan is het moeilijk te verzwijgen, eerst wouden we wachten tot de eerste echo maar daar die pas 2 juli is hebben we het toch maar gelijk verteld want zolang konden we zeker niet wachten hebben jullie ook zo last van je onderrus? heb er al last van van het moment dat ik eigenlijk ongi moest worden!
Al die spanning, ik vind het verschrikkelijk! Het is gewoon superspannend tot de eerste echo. En dan heb je die gehad en dan is het weer spannend tot de volgende echo... wij hebben het nog aan niemand verteld. Op m'n werk heeft m'n baas al gevraagd of ik zwanger ben en ik heb gelogen (ik was die ochtend erg misselijk....) Ik geef me niet meer op voor MvM. Ik heb het m'n eerste zwangerschap gedaan en die ging mis... Dus een beetje bijgeloof denk ik... Ik heb ook last van m'n onderrug en buik. Maar dat hoort erbij! Allemaal gefeliciteerd in elk geval! we hebben een wondertje in onze buik!!!
Ja zeg, voor jullie is het helemaal spannend! Eindelijk raak!! Echt geweldig, van dat soort verhalen word ik altijd zo blij!! Onze dochter is ook het resultaat van een IUI behandeling. En nu ben ik zomaar spontaan zwanger...zo raar. Maar echt super!!
Nou dan kom ik er ook maar gezellig bij! Zie dat Marije er inmiddels ook bij ziz foei hahaha geintje. Ja die 12 weken duurt echt lang tot het zover is.......had dat bij de eerste niet zo erg (net zoals die 7 maanden buik die ik nu al heb grrrrrrr) kan geloof ik niet echt genieten omdat ik mij een opgeblazen olifant voel erg he. Heb net foto's gezien van de eerste toen ik 20 weken was, nou zo zie ik er nu al uit Vind het zo erg dat mijn hele stemming daar zo onder gebukt gaat. Sorry effies voor mijn gezeur, ben ik net nieuw bij deze groep kom ik zo binnen zeuren....... liefs Es