Zwanger in Maas & Waal

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Linniestra, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik kom uit een dorpje uit het land van maas en waal en ben nu 14 weken zwanger, van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 1 augustus 2011. Ik vroeg me af of er op dit forum nog meer zwangere zijn uit het land van maas en waal :) Lijkt me leuk om te kletsen!

Groetjes Linda

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik ben officieel niet van het land van Maas en Waal, maar wel bijna...
    Tiel, mag dat ook?

Nog gefeliciteerd trouwens!! :D

3. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hey MamaMarije.

Tuurlijk, mag Tiel ook ;)

Ik ben bang dat er maar weinig zwangere dames uit onze omgeving komen. . .

Hoe gaat het bij jou en met de zwangerschap?

Ik ben 1 augustus 2011 uitgerekend :)

Groetjes Linda

4. MamaMarije

Tja, blijkbaar inderdaad niet zoveel zwangeren uit onze regio op ZP!

Hier gaat het op zich prima. Het begint nu wel pittig te worden met een eigenwijze rondhobbelende dreumes en een flinke buik, maar goed.. het is nog maar 10 weekjes! Het schiet dus op nu.
    Ik ben 10 april uitgerekend!

Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Hebben jullie er lang op moeten wachten?

Liefs!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ik woon aan de maas........

Waar woon jij dan ongeveer?

En gaat t tot nu toe goed met de zwangerschap?

6. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hey allemaal :)

Sorry, dat de reactie zo lang uit bleef. Ik ben niet zo'n computer & internet gek, maar met dit topic wordt ik dat vast wel ;)

Ten eerste, GEFELICITEERD met de zwangerschap.

Even antwoord op de vraag van MamaMarije. Nee, we hebben niet lang op de zwangerschap moeten wachten. Ik was er wel op ingesteld, mede omdat ik wat overgewicht heb. Ze zeggen dan dat het langer kan duren, maar we waren binnen twee maanden zwanger. We zijn met de pil gestopt op onze huwelijksnacht en inmiddels is dit de 16de week. Het gaat super snel!

Minniemouse ik woon in een klein dorp, vlakbij de pont oversteek en een etentje genaamd moeke mooren. Zegt dit jouw genoeg ;) Woon je een beetje in de buurt?

Hoe gaat het met jullie zwangerschap? Hier gaat alles goed. We hebben afgelopen maandag alweer de derde afspraak bij de VK gehad en nog een echo gehad, alweer de derde! Dit alleen omdat manlief mee was :) Alles was super goed en wat een gerust stelling als je het hartje weer hoort kloppen. Ik mag 14 maart voor de 20 weken echo en ik wil nog een 3 of 4 D pretecho plannen.

Ik ben benieuwd hoe het voelt, als ik de kleine ukkie ga voelen :)

Jullie de kamertjes al klaar en alles ingeslagen?

Veel plezier en succes.

Liefs Linda.

7. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ik woon dan niet meer in de Betuwe, maar ben toch een rasechte Tielse/Betuwse.
    Vind het wel geinig om dit topic tegen te komen!

8. MamaMarije

@ Linniestra: fijn dat je snel zwanger was! Hier ook twee keer heel snel zwanger, dat scheelt je zoveel stress en ellende ;).

Leuk dat je nog een derde echo kreeg! Hier krijg je er standaard 2 in het begin (met 8 en 12 weken), uiteraard de 20-weken echo als je die wilt en ik heb twee groei-echo's gehad, maar dat stelt niet zoveel voor.
    Het blijft altijd leuk en spannend om naar de kleine te kijken hè?

Hier gaat alles goed. Het begint nu zwaar te worden, zeker omdat zoonlief in een enorme dwarse dreumes-periode zit. Hij is ook net ziek geweest, dus dat hakt er behoorlijk in. Beeb groeit gelukkig goed en laat zich regelmatig voelen. Manlief heeft het hartje ook al gehoord met zijn oor tegen mijn buik :D

Verder ben ik met het kamertje bezig nog. Er verandert niet veel aan het kamertje (is hetzelfde als Lucas z'n babykamer), maar toch wat kleine dingetjes. Ook weer kleertjes uitzoeken nu en wat extra dingetjes inslaan (Hydrofiels, slabbetjes, spuugdoekjes, etc), omdat ik voor Lucas nog veel gebruik!

Hoe is het met jullie kamertje?

@ gravid: wat leuk, nog een Tielse! Ik ben officieel niet 'rasecht', maar woon hier inmiddels 18 jaar, dus al wel een hele tijd.

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

ah oke, ja 18 jaar is ondertussen al wel een tijd ja ;)
    Ik ben in Tiel geboren, daarna tot dat ik het huis uitgegaan ben (op mn 18e) in IJzendoorn gewoond.
    Mijn ouders en zusjes (broertje inmiddels ook huis uit) wonen er nog steeds, en ook alle familie van me moeders kant.
    Familie van mijn vaders kant wonen veelal in Tiel, Maurik, Maasbommel en Eck en Wiel.
    Zelf in Tiel op school gezeten en gewerkt, dus geen onbekende omgeving voor mij :D
    Woon nu in Overijssel, maar de Betuwe voelt nog echt als 'thuis' ;)
    Ga dan ook regelmatig even een bakkie doen bij mn ouders, even weer echt thuis zijn haha.

10. Linniestra

Linniestra Actief lid

23 jan 2011
    119
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik wilde even onze derde echo aan jullie showen!

Fijn weekend, Linda.

11. Gravid

Gravid Niet meer actief

Geweldig :D Mooi he, om je kindje zo te zien!!

12. MamaMarije

Mooie echo hoor! Kindje is duidelijk te zien!

@ gravid: ik heb ook in Tiel op school gezeten (Lingecollege)! altijd leuk om te lezen als mensen een beetje uit dezelfde regio komen ;)

13. Gravid

Gravid Niet meer actief

Lingecollege ken ik wel, maar heb zelf op het Roc Rivor gezeten.
    Schuin tegenover het ziekenhuis.
    Inderdaad wel leuk om te lezen ja ;)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb tot mn 19de langs de maas gewoond! nu varen we, en woon ik momenteel OP de waal:D liggen in Haaften met kapotte moters

Deel Deze Pagina