Zwanger worden van tweede (of meer) kindje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lindada, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Linda en ik heb een dochtertje van 2 jaar (27 september 2008 ). Ik probeer nu 5 maanden om zwanger te worden. De eerste keer was ik meteen zwanger na stoppen van de pil. Helaas werd dat een miskraam met 9 weken. Na 1x menstrueren was ik meteen weer zwanger. Ditmaal van een gezonde dochter Deena. Hierna heb ik mirena spiraal genomen, die ik in augustus heb laten verwijderen. Echter blijft een zwangerschap tot nu toe uit. Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die ook proberen zwanger te worden van de tweede, danwel derde of meer.

2. bloemetje85

bloemetje85 Actief lid

11 mei 2008
    113
    0
    0
    utrecht
    Hoi,

Hier een mama van een gezonde dochter van nu 20 maanden.
    We hadden al snel weer een kinderwens, maar aangezien de eerste zwangerschap heel zwaar is geweest met de helft in de ziektewet te zitten. Ik toen van baan veranderd ben en nog geen vaste baan had hebben we de boot nog even afgehouden.

Ben laatste half jaar hard aan de slag gegaan met fysio om me rug weer sterk te krijgen.

Nu kregen we van fysio groen licht, en hoorde ik dat ik een contract krijg. Dus we gaan er vanaf nu voor.
    Eerste ronde nu dus. Ben benieuwd wanneer het gaat lukken.
    Van onze dochter was ik de 4e ronde zwanger.

Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben!!!

Ik schrijf graag met je mee!

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoi Bloemetje,

Leuk dat je gereageerd hebt en dat je van de fysio groen licht gekregen hebt. Hopelijk heb je inderdaad snel een positieve test in handen. Ik zie dat je vandaag je ei hebt, dus klussen maar! ;)

Deel Deze Pagina