Kijk eens. Hier zijn we dan. Een strandtent in de schaduw van de palmen, aan het zwembad bij de zee. Tenminste laten we ons dat inbeelden als we hier gezellig aant kletsen zijn Ik zit nu op zo'n plek en zou jullie zo uitnodigen om hier naast me te komen zitten. Groetjes.
Oh ja, ik heb geprobeerd die droom uit m'n gedachten te bannen. En in ieder geval de angst niet toe te laten. Ik heb geen krampen of bloedverlies dus ik hou hoop en leef met de dag. Ik ga gelijk nu het ziekenhuis opzoeken in deze stad. Om te zien wanneer we de echo kunnen doen. Keep u posted n
Goeie morgen! Ik heb t topic gevonden. Fijn dat hier al onze mooie banners t gewoon doen. En ik neem aan dat ons clubje hier gezellig klein blijft, vanwege de algemene titel. Hopelijk komen de andere meiden ook snel.
Ja, gevonden! Dan zal ik binnenkort ook maar eens zon banner en profielfoto toevoegen. Ziet er toch wat gezelliger uit! Hoop dat je snel terecht kunt Elionorah, die eerste weken zijn zonder zo'n droom al spannend genoeg.
Hoi, goedemorgen dames! Een paar van jullie hebben t al gevonden hier Ik zal de link nog even open laten in de besloten club. En dan sluit ik em morgen. Ofzo. Oh ik had zo'n nare droom he vannacht, Ik heb t grotendeels uit m'n hoofd kunnen zetten. En ik heb de telefoonnummers van de verloskundigen van het ziekenhuis. Dus die gaan we morgen bellen om een afspraak te maken. Spannend! Verder symptomen, ik voel nu elke dag druk op/in m'n onderbuik. Vlak bij m'n schaambeen, wat m'n baarmoeder waarschijnlijk nog lekker achter zit. Toch ben ik al wel een beetje m'n buik aan het loslaten om het zo maar te zeggen. Na 2 zwangerschappen heb ik niet echt sterke buikspieren meer lijkt wel. Dus met een wijd t-shirt kan ik m'n buik lekker laten hangen Als ik in m'n bikini loop, doe ik dat toch minder gauw. Haha Groetjes! Ps. Fijn dat jullie blij zijn met dit plekje in de schaduw Ik denk echt dat t juni topic sowieso nog drukker zou gaan worden. Dus ben blij dat we hier zitten.
Sta je er niet bij of een afspraak nog niet laat ff weten aub... door het wisselen enzo is het beetje onduidelijk geworden haha juni 2014 mama's uitgerekende datums: 18. cathrien, 33 jaar, 1e kindje, zh, bv 19. me and, 29 jaar, 2e kindje, zh, fv 22. sith, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv ellin, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv 24. elionorah, 32 jaar, 3e kindje, thuis, bv dreamer, 24 jaar, 2e kindje, zh, bv stephanie, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv tanja28, 28 jaar, 1e kindje, zh, bv cindy29, 28 jaar, 1e kindje, zh, fv Caramelbaby82, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv 25. daniielle, 24 jaar, 1e kindje, zh, bv 26. RianneB, 25 jaar, 1e kindje, thuis, bv 30. jolien1982, 31 jaar, 1e kindje, zh, fv kiera, 29 jaar, 2e kindje, zh, bv 0 meisjes 0 jongens 3 verrassing/geheim 14 zwangeren afspraken: 29-10 Cathrien: 1e echo 31-10 Ellin: 1e echo 01-11 Stephanie: 1e echo 04-11 Tanja28: 1e echo 05-11 Dreamer: intake + 1e echo 06-11 Sith: 1e echo 06-11Me and: 1e echo 11-11 Daniielle: 1e echo 12-11 Cindy29: 1e echo 18-11 RianneB: intake vk 21-11 Jolien1982: 1e echo 02-12 Kiera: 1e echo 06-12 RianneB: 1e echo wil je in de lijst of iets aangevuld hebben? Zet je berichtje dan even in kleur en het wordt aangepast! Als het niet in kleur staat kan er overheen gelezen worden...
Even een beetje bijpraten hoor, ben het overzicht een beetje kwijtgeraakt doordat er in 2 topics tegelijk gepost werd, dus heb even afgewacht wat er zou gaan gebeuren. Ben blij dat we hier zitten nu, vind het toch wel heel leuk dat we gewoon met banners e.d. kunnen werken. Ziet er allemaal net wat gezelliger uit Elionorah, wat vervelend van die droom. Ik hoop voor je dat je gauw terecht kan bij een VK. Hier wel wat zwangerschapskwaaltjes, met vlagen pijn onderin mijn buik, denk dat dat bandenpijn is. Verder snel moe en af en toe erg emotioneel; huilen om werkelijk niets Sinds gisteravond ook keelpijn en verkouden. Ik wilde strepsils nemen, maar na wat onderzoek op internet erachter gekomen dat dat niet zo'n goed idee is. Dus maar keelsnoepjes gehaald net. Ik moet er wel aan wennen dat je bij sommige dingen wel even na moet denken of je het wel kunt eten of doen. Zoals gisteren met tuinieren, heb trouwens toch maar handschoenen aangedaan. Ik heb nooit stilgestaan bij zulke dingen, daar kom je pas achter als je zwanger bent blijkbaar. Vanochtend moest ik thuis blijven omdat er een dakdekker bezig was. De hele ochtend op internet inspiratie opgedaan voor de kinderkamer, nesteldrang denk ik?! Haha! Ik denk dat het thema "vosjes" wordt, daar hebben mijn man en ik allebei wel iets mee. Er zijn zoveel schattige dingen te vinden met vosjes, alleen een behangetje heb ik nog niet echt kunnen vinden. Mochten jullie tips hebben, dan graag! Hoe is het met de andere dames?
Zet mij maar op 19-11 voor eerste echo als je wil Stephanie. Hier vandaag voor eerst langer dan een paar minuten misselijk, bah, niks aan! Maar over het algemeen valt het reuze mee met mijn kwaaltjes. Af en toe beetje buikkramp, mn borsten blijven super gevoelig en mijn bh's passen al bijna niet meer... En ik lijk ook wat meer emo dan normaal... Morgen ga ik het goede nieuws aan mijn vriendinnen vertellen, wij gaan elk jaar een weekend weg samen en morgen gaan ze dus...zonder mij Maar wel een leuk moment omdat ik ze dan allemaal tegelijk op de app heb als ze in de auto zitten... Hoe maak je een banner?
Spannend dat je het gaat vertellen! Ze zijn vast heel blij voor je Het ligt er een beetje aan wat voor banner je wilt, maar om die van mij als voorbeeld te nemen: je klikt op mijn banner en dan ga je automatisch naar de pagina waar je er een aan kunt maken. Het wijst zich dan vanzelf, gewoon de stappen volgen; achtergrondje kiezen e.d. Succes!
idd gewoon even klikken op een banner en dan kun je hem maken zoals je zelf wilt en lukt het niet dan horen we het vanzelf ik ga je op de lijst van de afspraken erbij zetten
En hoe plak ik m dan automatisch onder mijn berichten? Sorry hoor, ben dr niet so handig mee blijkbaar
Ook ik heb jullie weer weten te vinden. Vandaag weer een betere dag dan gisteren. Gisteren had ik erg last van mijn darmen, daarbij ook tot ongeveer 16.00u misselijk. Vandaag nog maar een klein beetje last van mijn buik. Mijn borsten zijn ook iets groter geworden. De BH's passen nog net. Ik merk ook dat ik soms erg moet opletten met wat ik eet. Je denkt er normaal niet bij na, dus als ik dan iets pak, vraag ik me in een keer af of ik het wel mag hebben. Jolien, even ter aanvulling voor je verkoudheid. Laatst stond op nu.nl dat neusspray ook niet goed is tijdens de zwangerschap. Mijn buik is ook wat opgezet, denk door de darmen. Draag nu vooral jurken. Een broek zit toch net te strak.
Kwaaltjes: echt heel vaak plassen pff mijn borsten zijn nog pijnlijk en en groter (en ik heb al geen kleine pff haha) Sneller moe en idd ook vaker huilen om de kleinste dingen Sinds afgelopen nacht weer last van mijn buik en steekjes... word je toch weer onzeker zeg! Morgen mijn laatste dag met een sigaret en dan ga ik echt stoppen!!!!!!
Ga naar "gebruikersinstellingen (in grijze balk bovenaan pagina) Kies bij "instellingen & opties" (links in roze vak) "Handtekening wijzigen" Daar plak je de BBCode van je banner en sla het dan op. Dan moet het werken