Hallo, Ik wil graag een webwinkel beginnen, met als doelgroep de zwangere vrouw (evt. partner), baby en kraamtijd. Zijn er dingen die jullie op dit moment missen online of te weinig zien? Zodat ik met jullie tips wat kan!!! Alvast bedankt Warhoofd
Ja idd grote maten, zoals broeken shirts bh's en ondergoed ook buikbanden zijn idd moeilijk te krijgen als je groter bent dan mt 42/44 ik ben nu bv nog opzoek naar een voedings bh in maat 90 F ik heb er alleen een stel gevonden bij Bonprix maar die zijn dan weer met een vrezelijke print of roze :S
o ja ik denk zeer zeker dat als je een web winkel kan maken waar echt alles te krijgen is, dus goede maar vooral niet te dure ovu testen en zwangerschaps testen, creme voor mama der groeiende lichaams delen maar ook kleertjes en bv hydofile luiers zodat het voor de a.s. moeders ook makkeliojk is dat te kopen via de comp als je echt niet meer de deur uit kan dat je erg goed kan scoren. A.S. moeders vergeten vaak wel iets om in huis te halen hoe handig de lijsten ook zijn. En wat dacht je van speentjes en flessen voor de moeders die borst voeding willen geven maar wel een huil baby hebben de hele dag je vinger in het mondje houden werkt niet en de speciaal gevormde spenen en flesjes die op een tepel lijken bestaan wel maar zijn moeilijk te kopen in de regulire baby waren huizen.