Hoi hoi, Een topic voor februari 2011 mama's. Ik heb vandaag positief getest HELEMAAL HAPPY... zwanger van de 2e, ik heb al een dochtertje van 1 jaar. In verband met meerdere miskramen ben ik onder controle bij de gyn, en a.s dinsdag de 15e hebben we onze 1 afspraak staan.. Ik ben 18-2-2011 uitgerekend..
Ik mag me ook hier aanmelden! Heb gister ook posi getest. Even een stukje over onze geschiedenis. 2008 door de pil heen zwanger=> miskraam toen de pil maar weggelaten maar werd heel onregelmatig. 2009 begonnen in de mmm. en in oktober zwanger maar helaas mis met 5 weken. Nu dus weer zwanger en de testen zijn veeeeel duidelijker dan in oktober 2009. Dus we hopen nu zo dat het blijft plakken! 15 februari ben ik uitgerekend.
Hey dames! Ook ik ben zwanger! Yeah van de 2e! 1e ronde gelijk raak, ik ben 14 februari 2011 uitgerekend! Hoe voelen jullie je? Ik ben moe moe en nog eens moe Misselijk met vlagen en enorm zere borsten en steken onderin m`n buik! maar dat mag de pret niet drukken! Liefss
Volgens mij alleen van jan2011 en Begin febr 2011 ik vind midden febr geen begin meer of is er nog een andere?
Ik ben niet de initiator van de andere club, maar volgens mij mag je begin februari wel ruim nemen hoor. Zou wel gezellig zijn want wij zijn nog niet met heel veel.....
Weet niet hoe de andere dames erover denken? maar ik vind een apart Jan topic en apart febr topic ook wel leuk.. maar als er weinig animo is kan t ook wel samen Heb met de dec08 mama`s leuk topic gehad toen we zwanger waren en nu kletsen we nog steeds in een dec mama topic... dus.. jullie reactie graag! Ik duik m`n bedje in truste!
Er is een heel topic voor alle februari 2011 mama's hoor! Voor zowel begin als eind http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/210626-februari-2011-mamas.html