Zijn er nog zwangere chicky babes uit het zeeuwse? Hier 1 uit goes/ vlissingen 16 juni uitgerekend? Jullie?
heej zeeuwse! Hier nog een echte zeeuw hoor.. en warempel ook uit Goes Ik ben 20 november uitgerekend.. over 3 daagjes dus Geniet van je zwangerschap hoor!
Oei spannend, je Eerste? Dan weet jij vast wel waar ze in goes zwangerschaps yoga doen! Ik kon er geen wijs uit, heb het bij de eerste nooit gedaan en toen woonde ik in vlissingen..
Jaa de eerste.. ontzettend spannend dus Maar alles is nog erg rustig, dus het zal nog wel eventjes duren Zwangerschapsyoga Hier kun je je aanmelden voor zwangerschaps-yoga . Zelf heb ik zwangerschapsgym gevolgd bij de GGD.
Ow heerlijk ik wou dat ik al zo ver was ik had aan het einde van mijn zwangerschap zo veel zin om mijn kindje te ontmoeten! Kijk je uit naar je bevalling of zie je er toch stiekem wel tegenop? Bedankt voor je link!
hahah ja nog eventjes wachten moet je Ik vind het wachten zo absurd lang duren.. helemaal vanaf de 37 weken, omdat je kindje dan mag en kán komen! haha ik zit elke dag vol afwachting wanneer de weeën eindelijk eens gaan beginnen! Ik zie er dus gek genoeg erg naar uit.. laat maar komen! Graag gedaan, hopelijk heb je er wat aan!
Jaaaa wachten duurt lang en het lijkt wel nog langer te duren vanaf 37 wkn.. Joh voor mij is het zo voorbij tijd vliegt lijkt wel, ik merk het nu ook aan de jongste die word al weer drie... Gekkewerk is het! Nog steeds geen wee te bekennen??
Ja maar het scheelt denk ik ook wel als je nog andere kinderen hebt? Die hebben toch je aandacht nodig, dus hoef je je niet snel te vervelen het lijkt mij ook erg snel gaan ja.. lekker van elk moment genieten dus! Nope nog steeds rustig hoor en geen enkele wee te bekennen Morgen 40 weken, dus nog maximaal 2 te gaan
Ik zie net dat jij ook heel jong mama word wat gaaf joh! Weet je al wat het word trouwens of is het een verrassing?
hahah ja dat klopt.. ben 21 in januari word ik 22 Jep.. we krijgen een jongetje Helemaal leuk!! maar hij is dus nu al eigenwijs he, blijft gewoon lekker zitten
Hehehe, volgens mij was ik 37 wken weet het niet precies meer. Ik heb niet zo lang hoeven te wachten iniedergeval.. Ik was 21 toen cai werd geboren en wat een feest joh, nog steeds wat heeft jong mama een berg met voordelen! Heerlijk! Straks als alles goed gaat 24 en mama van 2
Zoo dat is wel heel lekker zeg.. haha volgens mij is het zoiezo erg fijn als de kleine vóór de 40 weken komt Je hoopt er natuurlijk wel op, maar toch verwacht je dat niet echt! Ohh leuk zeg.. Het lijkt me ook heerlijk om jong moeder te zijn en heeft inderdaad veel voordelen Sommige vinden mij echt nog jong (ben toch ook al een jaar getrouwd ) maarja ik vind zelf van niet en dat is het belangrijkste he? Leuk dat je 24 bent en dan straks al 2 kleintjes hebt
A joh, weet je het was 30 jaar geleden doodgewoon en nu is het ineens te jong.. Is dat niet net zo stom als zeggen dat 38 te oud is? Ik weet het niet, als ik straks 32 ben gaat mijn kind naar de mideelbare school, hoe flexibel en begripvol ben je dan in verhouding tot iemand die 50 is? .... Ik denk dat het juist voor je kind leuker is, misschien kan ik mijn kind wat mindef geven (matrealistisch) als iemand die alles al op heefft gebouwd maar ik de dat ik fysiek gezien mijn kind veel meer kan geven...dat heeft ook voordelen toch? Dat ik binnen no time boven in fe klimtoren van blijdorp zit en vrolijk keihard mee ren en stuiter met mijn peuter zonder ook maaar een seconde hoeven na te denken?
Ja is ook helemaal zo hoor. Ik trek mij daar ook niks van aan! En liefde vind ik het allerbelangrijkste wat je een kind kunt geven.. dat kunnen wij net zo goed als iemand die 35 is Wij zijn ook niet super rijk en kunnen dus op materialistisch gebied ook niet alles bieden, maar fysiek en bovenal liefde kunnen we meer dan genoeg bieden.. dat vind ik het belangrijkste haha ik zie je al helemaal gaan, klimmend in de klimtoren van blijdorp.. heerlijk joh! Lijkt me ook zo leuk om met je kind(eren) op stap te gaan
Precies er gaat niets boven liefde! Ik ben nogal ondernemend hehehe, ook met vakanties e.d. Maar merk dat cai dat alleen maar super cool vind en lekker in alls mee gaat, dus ben benieuwd hie dat straks werkt als we er twee hebben. Ik vind het toch wel heel erg spannend eigenlijk de tweede, ook omdat ik het met de eerste zo bizar druk had dat ik het bijna niet heb meegemaakt. Nu lekker thuis dus dubbel genieten!