roos vind je het erg dat hij tijdens de bevalling nog half aan het werk is? Die van mij was een boek aan het lezen hihi. Maar dat vond ik juist fijn, voor mij geen gefrunnik aan me als ik pijn heb... en als ik iets vroeg stond hij direct naast me. babs oooh heerlijk, ik ben jaloers! Ik zou ook wel even heerlijk alleen met mijn mannetje wegwillen. Mijn man is nu een avondje naar de kroeg en ik had graag meegewild...
Jeetje, ik zie nu pas dat Olivier bijna een kilo zwaarder was dan Sven!!! Ik heb echt een dikke beer...
haha ja babs en je merkt het zelf niet eens he? Sam was 4320 gram maar ik vind hem helemaal niet groot/dik eruit zien eigelijk... heb je niet een fotootje van je jongen? Ik zal er ook een posten:
Wil je even lachen...ik had mijn vriendinnen gemaild dat ik perse wilde carnavallen, niet wetende dat dat volgend weekend al was! Ik zou zou graag weer even luidkeels in de kroeg meezingen en een biertje drinken! Maar dat wad toch een iets te ambitieus plan en heb het idee maar laten varen...tot ik net een telefoontje kreeg dat als Mozes niet naar de berg kan komen, de berg wel naar Mozes komt...en nu komen mijn vriendinnen vrijdagavond naar mij toe om een borrel hier in Zeist te drinken!! Jeeeh!! Jor zit nu weer beneden met een vriend een biertje te doen en volgende week mag ik!! Ik heb er echt zit in...en het hoeft helemaal geen latertje te worden, maar gewoon even eruit!!
Ach, wat een mooi donker ventje!! En zoveel haar ook! Wij hebben bijna dezelfde wikkeldoek die ik ook in de wagen heb liggen! Ideaal ding, je legt hem in de wagen en slaat zo die flappen over hem heen en dat ding is ook zo gewassen! Ik zal morgen ook even een foto uploaden, lukt nu niet vanaf mijn IPhone! Wel een enorm verschil hoor, Ol is echt Hollands Glorie vergeleken bij Sam!! Haha...
Ik ben benieuwd! Ja die wikkeldoek is handig, ik gebruik hem overal voor, ook in de maxi cosi. O en mijn man komt uit india dus blond had wel raar geweest...
Debby - wat een mooi kindje hebben jullie gemaakt zeg! Hij ligt er ook zo vredig bij. Echt lief! Hoe vind zn zusje het? Kan ze een beetje wennen? Of ik het erg vind als mn vriend tijdens de bevalling nog wat werd doet...weet ik nog niet eigenlijk. Maar ik ken hem niet anders dan dat ie altijd aan het werk is, dus denk dat ik het niet zo'n heel groot probleem vind. Maar misschien denk ik er tijdens een goeie wee wel heel anders over. Babs - je hebt al een paar leuke dingen gepland dus die niks met flesjes en luiers te maken hebben. Lekker hoor! Kan me wel voorstellen dat je daar behoefte aan hebt. Al moet ik wel zeggen dat ik nu wel echt toe ben aan flesjes maken en luiers verschonen. Maar dat is ook weer snel normaal natuurlijk. Ben heel benieuwd naar een foto van Olivier! Heb vanochtend een paar uur schoongemaakt samen met Lucas. Hij was een weekje bij zn vader geweest en is sinds gister weer thuis (of had ik dat nou al verteld). Hij kan altijd nogal goed helpen, dus dat is wel fijn. Nu is alles weer schoon en fris en onder het schoonmaken heb ik mn slijmprop verloren. Wil nog niet zo heel veel zeggen, maar ik krijg wel een beetje meer vertrouwen dat mn lichaam er zelf voor gaat zorgen dat de bevalling begint. Had de hoop namelijk al een beetje opgegeven. Ga zo maar eens even boodschappen doen en een paar (voor de verandering) filmpjes huren en dan hoop ik toch eigenlijk dat ik aan het eind van de dag gewoon weeen heb. We zien het wel weer....
Jahoor...het is vast begonnen!! Het zegt niet altijd wat dag je je slijmprop verliest, maar ik duim voor je van wel...sterkte!!!
Zet hem op Roos!!! Zal morgen meteen checken of er al bericht is, haha...alsof je niks anders te doen hebt!! Spannend!!
Heb niks anders te doen nu dan hier posten. Ben om kwart voor 3 bevallen van een super leuk klein jongetje. Hij heet vanaf nu Boaz. Bevallen vind ik niks, maar heb echt de bevalling gehad die ik van te voren graag wilde. Ben super blij. Kom morgen nog wel even terug.
Boaz!!! Ook weer zo'n leuke naam...gefeliciteerd Roos!! Eindelijk heb je het achter de rug!! En hoe vinden je vriend en zoon het??
Babs: super gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!!!!!! @Debby: mijn bevallingsverhaal... Ik had de hele week al harde buiken. Dinsdagmorgen dacht ik, dit voelt wel heeel anders, en toen begonnen eigenlijk gelijk de weeen. Omdat dit soms wel 24 uur kan duren heb ik pas aan het einde van de dag mijn man gebeld, maar toen had ik al om de 5 minuten weeen....beetje te laat, eigenlijk. Mijn schoonouders hebben onze dochter opgehaald en wij waren om 19.00 uur in het ziekenhuis. Uiteindelijk is Sven geboren om 02.04. Ik had me heel erg voorgenomen om me niet te aanstellerig te gedragen, maar tijdens het persen kwam het 'auw' er al uit voor ik er erg in had. De gynaecologe zei later: je zei 'auw' en daarna gelijk tegen mij: 'sorry, hoor'.. ze moest er wel om lachen! hihi...
Hoe gaat het met jullie? Geloof dat ik mn kraamvrouwendipje heb... Voor mn gevoel gaat het allemaal veel te goed ofzo, heel raar. Boaz is echt zo'n ontzettend lief en lekker ventje. Lucas moet ook best wennen, hij doet een beetje anders dan anders. Maar dat zal ook wel beter gaan straks. Ik heb steeds dat ik helemaal niet weet wat ik moet doen overdag of 's avonds als Boaz slaapt. Kan gewoon niet bedenken wat ik normaal gesproken zou doen, nu zit ik eigenlijk constant te wachten tot ie weer wakker wordt. Hadden jullie dat ook? Zal binnenkort ook een fotootje plaatsen van mn kleine gremlin