als ik aan het werk ben mis ik mijn kids ook heel erg. Ben dan blij dat ik weer thuis ben hihi. sam kon ook eerst alleen achteruit kruipen en toen ineens kon hij vooruit... heel vreemd
Ik hoef gelukkig maar 2 dagen per week te werken, anders zou ik gek worden denk ik! Denk dat boaz straks ook wel vooruit kan kruipen, wel raar want Luc heeft helemaal nooit gekropen. Ook niet gerold trouwens...
GGggrrr, heb ik net een heel verhaal zitten tikken, flikkert de computer er me er zomaar uit.....ga er straks weer even voor zitten. Moet nu even de hond uitlaten!!
Wow, Debby....ik lees ineens dat je zwanger bent geweest! Jeetje, wat is er gebeurd? Heb je een miskraam gehad?
babs ja, ik had een spiraaltje maar ondanks dat toch zwanger. Spiraal was eruit gevallen ofzo. Zelfde dag echo gehad maar het hartje klopte niet. Na 2 weken is de miskraam opgewekt door medicijnen. Was niet zo een leuke tijd... Verder gaat het hier wel heel goed. Zijn druk bezig met sinterklaas. Kleine sam rent al langs de tafel en achter zijn loopwagentje. Hij kan sinds deze week in zijn handjes klappen en zwaaien. En hij heeft zoooo een last van verlatingsangst. Als ik ook maar 5 sec naar de wc ga schreeuwt hij moord en brand. Wij zijn druk bezig met sinterklaas. Erg leuke tijd nu. Hoe is het met je pnd babs? Alweer een beetje beter? En hoe is het met olivier?
He jeetje, dat zal zeker een moeilijke tijd geweest zijn. Kan me herinneren dat jij nog best graag een derde had gewild toch? Ik heb ook een spiraal..daar schrik ik wel even van zeg! En dan ook nog een miskraam op moeten wekken, da's niet niks allemaal. En die kleine Sam rent al langs de tafel, hahahaha! Wat een bak...die van mij kan net een week zitten, kruipen oid heeft ie nog nooit van gehoord! Slome drol... Verder gaat het met Ol en mij heel goed. Hij heeft wel behoorlijk lang in die sprond rond de 9 maanden gezeten....werd er gek van! Jammeren, huilen om niks, 's nachts wakker worden, 's avonds onrustig, niet kunnen vermaken..en het is allemaal weer over. Hij was ineens weer z'n gezellige tevreden zelf! Gelukkig maar, want ik begon bijna te denken dat er wat anders was. Maar vanaf het moment dat hij kon zitten, was het ineens over! Met mij gaat het ook goed. Toevallig vandaag weer een evaluatiegesprek gehad bij Altrecht en het gaat eigenlijk allemaal wel weer zijn gangetje. Ik werk sinds 27 okt, drie ochtenden per week en ook dat gaat lekker. Ol gaat naar een gastouder waar hij het heel erg naar zijn zin heeft, dus dat scheelt ook. Ik zag trouwens vanochtend ineens dat hij boven twee tandjes krijgt, maar niet z'n voortandjes...zijn hoektandjes komen eerst door!!!! Dracula! Heb je dat ooit eerder gezien? Ben jij inmiddels gestopt met werken?