Zwanger in Juni!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs38, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Vanochtend de echo gehad. Alles was zoals het moet zijn en heb zelfs het hartje zien kloppen! Volgende echo krijg ik 10 augustus. Apart hoor, dat er gewoon een heel mensje in me aan het groeien is. Maar dat hebben jullie ook natuurlijk!
    Kom later vandaag nog wel even terug, ga nu even de zon in.

2. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws!

Ennuh, geniet van de zon, hier regent het... :(

3. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    @Roos; Wow!! Wat leuk....en het hartje ook al zien kloppen!!

@Kirrebir; waar woon je?? Regen?? Moet ik de kussens al binnenhalen? Hahaha...

4. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rotterdam. Volgens de buienradar komt het jouw kant op!

5. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    Yep...was net op tijd om de kussens binnen te halen! Als jij niet had gezegd dat het regende was ik gewoon de deur uit gegaan zonder de kussens binnen te leggen! Waar zo'n forum al niet goed voor is!!

6. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry, was even stil van mij kant. Ben een avondje niet zo druk hier en dan meteen weer wat pagina's volgebabbeld.
    Niet vervelend hoor, leuk juist dat we allemaal zo enthousiast zijn.

@Roos: Gelukkig zeg dat de echo goed is gegaan. Uiteindelijk was je er toch in je eentje naartoe natuurlijk (toch?). Hopen dat je vriend na dit goeie nieuws ook beetje bij beetje bij gaat draaien. De volgende echo op 10 augustus. Je weet niet, maar misschien dat ie dan wel mee gaat...
    Ik weet trouwens niet meer waar ik dat las, maar zij had een dagboek bijgehouden over 'r gevoelens en hoe haar vriend 'r pijn deed (geestelijk).
    Uiteindelijk heeft hij dat dagboek mogen lezen en werd het hem duidelijk hoeveel pijn zij had van zijn houding. Misschien een idee voor jou om 't van je af te schrijven en dan tzt aan hem voor te leggen (mits ie zelf wilt natuurlijk).
    Verjaardag van Lucas was ook erg leuk geweest las ik! Lekker bbq en voetbal gekeken..
    Hoe is t met je zus trouwens? Wel weer iets opgeknapt? Hopen dat ze snel uit t ziekenhuis weg mag.

@Babs: Wat leuk dat jij ook je eerste echo gehad heb! Alleen jammer van het hartje. Wel loop je goed op schema, dat is een goed iets natuurlijk. En die 7 juli, dat is sneller als dat je denkt hoor!

@Kuipersl en Kirrebir: Allebei welkom hier! Gezellig, steeds meer meiden hier!! Hopen dat het voor ons allemaal maar een vruchtbare maand is geweest en alles goed blijft gaan!

@Kuipersl: Laten we hopen dat het bloedverlies niets ernstigs is geweest en dat de echo volgende week goed nieuws laat zien. Sterkte tot die tijd!!

@Kirrebir: Haha, toevallig dat je een dag later jarig bent. Nog gefeliciteerd dan he :)!
    Ook hopen voor jou dat het deze ronde goed blijft gaan. Wat je al zegt, de eerste echo was goed maar vorige keer was t ook op 8,5 week. Maar daar gaan we deze keer niet vanuit! We duimen allemaal mee!

@Debby: Hoe is t nu met die misselijkheid? Per dag steeds wisselend? Ik heb er gelukkig (nog) geen last van. Maar ja, wat niet is kan nog komen. Alleen mn borsten voel ik. Zijn continu gevoelig als ik er aan kom (ook de zijkanten enzo). 95% van de tijd stijve tepels, niet echt prettig in een mannenwereld op me werk.
    Oh, wel zijn ze wat gegroeid. Merkte t al aan me bh, maar ook me vriend gaat t nu merken.
    Heb 4,5 jaar geleden trouwens een borstvergroting gehad, kwam op een 80D uit. Me moeder toendertijd was al bang voor als ik een keer zwanger zou raken 'dan worden ze alleen maar nog groter!!!'. Hihi, dan haal ik die siliconen er toch gewoon weer uit als ze echt te groot worden :D.

Vandaag trouwens precies 6 weken. Ben op de helft tot de 1e echo. Pffffffff.... Nog 6 weken en 1 dag wachten, dan krijgen we de kleine te zien. Dan (eindelijk) na de vakantie iedereen langzaam gaan vertellen dat er een kindje komt.
    Wel moeilijk nu hoor trouwens. Een collegaatje (iets jonger dan dat ik ben) is in februari bevallen van 'r dochtertje. Heeft al een zoontje van 3,5. Hebben 't best veel over die kinderen en hoe 't met 'r kleine meisje is. Maar om me mond dan dicht te houden, is niet makkelijk hoor...
    Oh, ik ga t haar trouwens op een hele andere manier kenbaar maken dat ik zwanger ben. Want ik zal altijd filet americain te eten toen zij zwanger was (een van 'r lievelings-dingen). Dus toen maakte ze pasgeleden de opmerking 'Nou Lau, ik merk wel wanneer je zwanger bent als ik opeens je filet krijg'. Dus ik ga dan een bakje filet halen en dat geef ik dan aan 'r. Zal ze wel meteen doorhebben denk ik!

Maar hier verder alles goed. Net trouwens ook regen gehad, net als wat Kirrebir ook al zei. Hier (Bodegraven) vielen de spetters eerder vandaag ook naar beneden. Had 't schuifdakje van me auto openstaan, maar net op tijd dichtgedaan... Anders had ik een nat interieur gehad...

Heel wat anders trouwens, morgen komen er vrienden uit Australie voor een paar dagen weer naar Nederland. Beetje lang verhaal, maar eentje is Nederlandse (goeie vriendin van ons) en de ander is Australische. Hebben elkaar daar leren kennen en die nederlandse is vorig jaar officieel ge-emigreerd. Dus nu voor een paar dagen hier!! Wij moeten gewoon werken natuurlijk, maar zaterdag gaan we met een grote groep vrienden lekker bbq-en ofzo. Hopen dat het zo mooi weer blijft! Dus daardoor gaat de tijd ook weer wat sneller...

Groetjes Laura

PS: sorry weer voor het superlange verhaal :)

7. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    He Laura..Bodegraven?? Hier spreekt een geboren en getogen Reeuwijkse, hahaha!! Buurvrouw!!

Woon nu niet meer in Reeuwijk, hoor...maar mijn moeder nog wel, dus ik ben er nog regelmatig!

Leuk dat iedereen berichten blijft schrijven...zo komen we al die weken wel door tot de echo's!!

En die filet-americain...pfffooee..moeite met afblijven, hoor! Heb afgelopen week nog met mijn domme hoofd carpaccio gegeten Maak me er maar niet al te druk over, want het was in een heel goed restaurant en supervers. Het gevaar ligt meestal toch in produkten die te lang liggen zodat ze bacterien kunnen ontwikkelen...als je rauwe vis, rechtstreeks van een visboer eet, zoals haring is dat zelfs heel goed voor het kindje. Voor de hersens blijkbaar.

Inmiddels schijnt de zon hier weer.........

8. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik opgegroeid in Gouda!
    Zijn daar gaan wonen toen ik 6 mnd was en we zijn verhuisd toen ik 17 was.
    Dus wel het belangrijkste deel van mijn jeugd daar doorgebracht!

Komen dus gezellig allemaal uit dezelfde regio ;)

Ik kom er nog zelden trouwens. Heb nog wel wat familie in Gouda en Reeuwijk wonen.

9. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    Ga weg!! Da's zeker toevallig....ik heb nog op het Lyceum gezeten in Gouda!

10. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een RSG'er ;)

11. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    @ Kirrebir; ik zie in jouw 'handtekening' staan dat je "milde asherman" op hebt gelopen met je curretage. Mag ik vragen wat dat is?

Ik ben zelf ook gecuretteerd na de bevalling, omdat de placenta bleef zitten, maar ik heb geen idee wat Asherman is.

Enneh...RSG, daar wilde ik naartoe, zaten al mijn vriendinnetjes op, haha!

12. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Haha, soort van buurtjes dus ;).
    Ik niet officieel hoor, ben hier 4,5 jaar geleden komen wonen. Bij me vriend ingetrokken die hier zn huisje heeft.
    Heb daarvoor (practisch) al die tijd onder Rotterdam gewoond. Klein dorp globaal tussen R'dam en Dordt.

@eten: Met filet heb ik trouwens geen moeite. Ook met rosbief niet ofzo. Zal eerder zijn als we ergens gaan uit eten en dan geen rood vlees. Pfff, zie er nu al tegen op terwijl vriendje-lief lekker zn ossehaasje voor me neus zit op te peuzelen.

Hadden t net trouwens nog over de echo enzo. Hij wilde er eigenlijk alleen de eerste echo bij zijn (ivm zzp'er, dus elk uur vrij 'kost' geld). Maar eigenlijk heb je er maar 2 en bij de 2e kan je het geslacht zien, dus dan zal ie er weer wel bij zijn waarschijnlijk. Want ik heb besloten om ook te willen weten wat t wordt, en hij ook.

Alleen moet ie wel in de bouwvak doorwerken (gelukkig maar, altijd goed natuurlijk in deze slechte zzp'er-tijd), en ik ben officieel 3 weken vrij. Misschien dat ik dan een lang weekend naar Frankrijk ga (of helemaal niet) ipv een midweek. Rest van de tijd gewoon gaan werken. Zal de baas ook niet vervelend vinden en scheelt mij weer een paar dagen. Kunnen we misschien in het naseizoen nog even een weekje weg. Of volgend jaar als de kleine er is. Baas doet niet zo heel moeilijk als we dagen meenemen naar volgend jaar.

Ben nu trouwens van mening dat ik 4 dagen wil gaan werken volgend jaar. Bij me vriend zal het afhankelijk zijn van het werk-aanbod. Maar er van uitgaande dat hij 5 dagen werkt, zal het kindje die 4 dagen naar het kdv gaan. Moet natuurlijk wel met me baas overleggen, maar dat 'kan' ik pas na die 12-weken-echo.
    Hoe veel willen jullie gaan werken en hoeveel dagen kdv/oppas voor de kleine?
    Hier kan het natuurlijk ook zo zijn dat me vriend bijv. geen werk heeft en dus ook gewoon thuis is. Maar dat weet je niet van te voren, dus zal de kleine alsnog naar het kdv gaan.

Hier thuis hebben we trouwens ook een hond (duitse herder, 3 jaar) en een kat. Ben benieuwd hoe dat gaat met bijv. de box, want de kat heeft geen vast slaapplekje dus grote kans dat ie daar lekker op t kleedje gaat liggen.
    Aan de ene kant lijkt t mij dat best vervelend, aan de andere kant juist geen moeite mee.
    Had ik vroeger thuis ook (continu meerdere katten om me heen gehad - jonkies enzo) en ook op me babyfoto's zie je ze soms in de box liggen. Ik heb er ook geen trauma's van over gehouden. (Kat komt ook niet buiten ofzo, dus geen bacterien van buiten die zo in de box komen.)
    Met de hond zal het ook wel even wennen zijn. Is nu nog vrij druk en ben benieuwd hoe het met het beebje zal gaan. Ze wil nu ook altijd spelen, en niet hopen dat ze dat ook met de kleine wil doen...

Groetjes!!!!

13. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    @ Laura; Ik zou wel vragen of je vriend meegaat naar de 20 wkn echo. In tegenstelling tot wat veel mensen denken, is de 20 wkn echo niet alleen een leuke echo waarbij je waarschijnlijk het geslacht zal kunnen zien, maar er worden ook heel wat medische dingen gechecked...open ruggetje, waterhoofd, ingewanden, dus het is echt wel een 'belangerijke' echo waarbij hij aanwezig wilt zijn.

wij hebben trouwens ook twee honden en een kat!! Het zijn teckeltjes, dus niet al te groot..maak me er in die zin dus ook zorgen over, maar ik weet wel dat het heel belangerijk is om je huisdieren goed voor te bereiden op de komst van de baby...in het kamertje al aan alles laten ruiken, maxicosi e.d. en ik kreeg van iemand de tip om balonnen in de box te leggen, zodat de kat er in ieder geval aan went om niet steeds in de box te springen. Ik ben zelf ook met huisdieren opgegroeid en mijn broertje deed zelfs vroeger liever zijn middagdutje onder de tafel met de hond in zijn armen, dan in bed. En onze oude teckel scheen te waken onder mijn wieg toen ik nog een baby was...grappig! Ik vind het fijn dat mijn kind opgroeid met huisdieren, je kunt er zoveel liefde en troost van krijgen! Maar ik moet ook nog eens goed zoeken naar sites waar ik kan vinden hoe je je honden kan voorbereiden op een baby...ze kunnen nl best heel jaloers worden en dat wil ik niet!

Wat KDV betreft...ik ben er nog niet uit. Zit steeds op de site flexmoeders.nl te kijken naar gastouderschap. Veel vrienden van ons brengen hun kind bij iemand thuis en hebben daar hele goede ervaringen mee. Ik denk zelf aan een gastouder bij ons thuis, ivm de honden. Dacht dat dat niet te betalen was, maar dat valt dus mee, in vergelijking met een KDV. En wat een rust lijkt me dat...'s ochtends niet rennen en vliegen en kind op tijd aankleden en je 's avonds weer rot haasten om op tijd bij het KDV te zijn. Ik werk overigens niet full-time...mijn werk is er seizoensgevoelig. In het voorjaar/zomer en rond de feestdagen hebben wij topdrukte, tussendoor geef ik workshops en trainingen die ik ook in de avonduren en weekenden kan doen. Lijkt me erg goed voor de aanstaande papa, een beetje tijd alleen..want hij is erg geneigd alle verantwoordelijkheid aan mij over te dragen en het scheelt veel geld als we maar 2 middagen per week opvang nodig hebben.

Vind het best raar om daar nu al over na te denken, omdat we nog maar zo kort zijn, maar als ik mijn vriendinnen moet geloven, moeten we al snel inschrijven!!

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Laura - je vriend moet gewoon mee hoor naar die echo! Moet ik nodig zeggen he! :) Waar ik vandaag mn echo gehad heb kan je ook 's avonds een echo laten maken. Mijn volgende echo heb ik dan ook 's avonds gepland. Ideaal vind ik. Misschien ook een optie voor jullie? Wij hebben ook een hond en 2 katten. Onze katten zijn heel veel buiten, ik wil ze dan ook niet in de box hebben. Ben wel benieuwd hoe het met de hond en de baby zal gaan. Wij hebben een briard van 1, die behoorlijk enthousiast is. Zit absoluut geen kwaad in maar hij vergeet vaak hoe groot hij is...en log en lomp. Hoop dat het goed gaat. Denk het wel eigenlijk.
    Lucas is altijd behoorlijk veel naar het kdv gegaan. Maar ik ben zijn eerste levensjaar thuis bij hem gebleven. Dat was wel heel fijn eigenlijk. Weet niet of dat nu ook weer kan, maar zou het wel willen. Daarna is hij 3 dagen naar het kdv gegaan en 1 dag naar een vriendin. Nu werk ik vanaf donderdag weer 32 uur en waarschijnlijk wordt mn contract niet verlengd dus heb ik aan het einde van mn zwangerschap geen werk meer. Dus moet er nog maar eens over na gaan denken hoe ik het allemaal ga doen. Zie het dan wel.... Wat voor werk doe jij? Weet je al hoe lang je thuis wil blijven na je bevalling?

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Heb mn vriend net de echo foto laten zien. Een wit stipje in een donkergrijs geheel. Hoorde hem nu net tegen een collega zeggen dat hij vader wordt en net vroeg hij hoe het legaal gerelegd is als we trouwen met lucas. Of hij dan meer rechten heeft. Het lijkt nu of hij er ineens meer mee bezig is. Nou ja, wacht het maar af.

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Babs - dat lijkt mij ook wel handig, een gastouder die thuis komt. Ook met lucas en de hond enzo... Aan wat voor bedrag moet je dan denken? Ik betaalde nu bijvoorbeeld 850,- voor lucas. Dat is voor de bso, dus elke dag maar een paar uurtjes. Belachelijk veel vind ik. Ben wel benieuwd hoe het met die gastouders zit.

17. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    @Roos: Wat goed te horen dat je vriend er wat meer mee bezig is. Zelfs als ie al 'hardop' tegen iemand anders zegt dat ie vader wordt. Dan 'kan' ie er niet meer onderuit he ;). Ok, ervaring met Lucas zn vader is natuurlijk anders gelopen, maar met je huidige vriend is dit wel een grote stap de goeie richting op!

Huisdieren: Bij ons kunnen de hond en kat niet boven komen. Hebben smalle, houten trap en dus te gevaarlijk voor de hond. Zowiezo voor de heupen ed. voor 't beest is t niet goed. Kat kan wel naar boven, maar dat mag ie niet. Merkt ie altijd wel hoor als ie stiekem langs de deur glipt. Krijgt ie meteen geen eten meer die ochtend / middag ;).

Maar de hond kan dus niet aan de commode en wiegje ruiken. Wil het kindje de eerste keren wel beneden verschonen en bijv. in de box laten slapen (als dat laatste kan natuurlijk, eerst uitzoeken hoe). Op die manier betrek ik de hond er ook bij.

Me ouders hadden ook een hond (drentse patrijs, dus ook vrij groot) toen ik geboren ben. Was een jaar toen ik kwam. Maar ook op elke foto zie je wel een stukje snuit of staart. Kwam altijd mee naar boven als ik in t badje ging of ging slapen / uit bed kwam.
    Ook hebben ze een stuk gefilmd toen ik 5 maanden was (zonder geluid) en ook daar zie je steeds die hond om me heen... Hoe bedoel je, nieuwsgierig en wakend.

Oppas: Babs, jij zit dus aan een gastouder / oppas in huis te denken. Mede vanwege de teckels. Hier is de hond gewend om thuis te zijn overdag, dus wij zullen niet zo snel daarvoor iemand in huis nemen.
    De kat is trouwens onze waakhond. Die valt je gelijk aan als je als vreemdeling zomaar binnenkomt. Hmm, wil geen belletje van de oppas dat ze t huis uit is gerend en niet meer naar binnen durft.

Ik wil trouwens bij wijze van spreken nu het kdv al bellen om plekkie te reserveren. Haha, hoe bedoel je, veel mee bezig :).
    Kinderen van dat collegaatje gaan daar nu ook heen, is net buiten Bodegraven en lekker 'buiten'. Ze heeft daar goeie verhalen van verteld vandaar dat wij de kleine daar ook heen willen brengen. Kan ook wel in Woerden (plaats waar ik werk) maar me vriend begon gelijk al 'nee, ik wil die in Bodegraven'. Hihi.

Kinderwagen ben ik ook al aan t zoeken. Heb al me voorkeuren. Maar pas na die 12 weken echt gaan winkelen. Alleen meubeltjes heb ik nog niet echt naar gekeken. Zit te denken aan ladenkast van de Ikea (Hemnen, 110 cm breed) als commode en dan een smalle kast voor hang/leg-kleding. Hebben heel klein kamertje trouwens. En dan kan naast de smalle kast het wiegje / ledikantje komen te staan. Zo staat er niks onder het (openslaande) raam en bij de verwarming.

Dus ja, wat Babs al zei, ik ben echt zwanger met hoofdletter Z. Wilde vroeger altijd voor me 25e een kindje. Ging niet werken met 'verkeerde' vriend (wist dat hij niet de vader van me kindje ging worden, voorgevoel). Dus toen 'verschoven' voor me 28e. Ging 'm ook niet worden omdat huidige vriend 4 jaar geleden riep geen kinderen te willen. Toen de grens verschoven tot me 30e en dat gaat nu lukken! Me vriend heeft trouwens afgelopen jaar zn gedachtes omgegooid (is er meer over gaan nadenken denk ik) en begon al dat ik voor zijn 35e zwanger moet zijn! Haha, dat lukt me net, over 4 weken is ie alweer zo 'oud'.

18. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    #118 Laura81, 29 jun 2010
    Laatst bewerkt: 29 jun 2010
    @Roos: Ik werk bij een transportbedrijf op de planning. 40 uur echt op een mannen-afdeling. Hebben nu zelfs geen telefoniste meer, en ander grietje van de afdeling gaat ook weg. Dus vanaf eind juli ben ik de enige dame nog daar. Tuurlijk, we hebben wel de facturatie enzo, maar dat is toch niet 'onze afdeling' ;).

Ik zit er dan aan te denken om 32 uur te gaan werken. Misschien de eerste weken me 'overige' vakantiedagen op te nemen om toch nog op die 40 uur uit te komen. Of gewoon wat weekjes 'extra' vrij om op die manier me dagen op te maken.
    Maar als me vriend continu werkt hoeven we t ook niet voor t geld te doen (ik die 5e dag wel/niet werken). Als zzp'er verdien je dan altijd nog meer dan iemand in loondienst...

Balen trouwens dat je contract waarschijnlijk niet verlengd wordt. Ik ben dan wel in vaste dienst, maar als me baas geen mogelijkheid ziet dat ik 32 uur kan werken, dan zal ik ook wel verder gaan kijken denk ik. Intern misschien op een andere afdeling, maar me vriend is niet zo heel 'positief' over me baas dus waarom dan minder gaan verdienen op een andere afdeling terwijl je ook in een heel nieuw bedrijf aan t werk kan... Ben je meteen van die baas af (is zijn gedachtegang) hihi.

19. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    @Roos; nou dat zijn positievere berichten..aan trouwen zal je vriend toch niet denken als hij niet achter de relatie staat! Misschien moet hij echt nog even wennen. En wat de kosten voor gastoudersschap zijn...het is blijkbaar zelfs goedkoper dan een KDV. We kunnen tegen die tijd wel dezelfde zoeken...woon dan toch bij je om de hoek, haha....

@ Laura; is toch vroeg genoeg voor je 30ste! Heerlijk...en je hebt het toch niet zelf in de hand. Mijn schoonzusje had altijd graag voor haar 30ste moeder willen worden en ineens maakt haar vriend het uit na 6 jaar relatie en nu is ze 32 en nog geen relatie in het vooruitzicht. En hoe leuk ze het ook vindt voor ons..ik zie aan haar dat het haar pijn doen, ze zou zelf ook zo graag willen.

En wat die oppas betreft...ik denk idd aan gastouderschap ook ivm de rust die dat met zich meebrengt. De honden kunnen wel halve dagen alleen thuis zijn en ik werk zelf geen hele dagen, maar ik heb wel ADHD en dikke kans op een kind met ADHD. Ik heb zelf rust en structuur nodig en dat zal mijn kindje ook ongetwijfeld nodig hebben. Een KDV is door de grootte wat chaotischer, kunnen wat minder persoonlijke aandacht geven en met een gastouder ben je wat flexibeler qua tijden. Iemand in mijn huis is ook niet mijn eerste keus, maar soms moet je gewoon kijken waar iedereen het beste bij gebaat is en dan zal ik wat langer moeten zoeken naar iemand die ik geschikt vind en vertrouw. Ik ga toch de eerste weken in de bosjes liggen gluren, hahaha....

't is trouwens wel wat met die banen tegenwoordig. Mijn beste vriendin, 7 mnden zwanger belde me net op dat haar vriend net de zak heeft gekregen. Totaal onverwacht...erg leuk, hoogzwangere vriendin en geen baan meer!!

20. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Jeetje Babs, daar moet je toch niet aan denken. 7 maanden zwanger en vriend opeens zonder werk. Tja, tegenwoordig gooien ze 't op reorganisatie. Kijk maar naar TNT, moeten ook tig-duizend banen uit. Omdat er nou eenmaal minder post is (wordt wat lastig he, zo'n forum per post :D).

En wat je zegt over die leeftijd, je heb t inderdaad niet in de hand. Toen ik begin 20 was had ik wel een relatie, waarin ik ook kinderen zag. Dat liep na een jaar op de klippen en daarna nog wel 2 jaar een relatie gehad, maar daarbij wist ik dat hij niet de vader van me kinderen zou worden. Tja, zo'n gevoel heb je weleens.
    Maar nu met mn huidige vriend. Ik ben zo mezelf, het is zo heerlijk.. In het begin had ik 't er dan ook heel moeilijk mee dat hij geen kinderen wilde (ivm zn eigen gezondheid en zn vader overleden toen hij 19 was). Hij wilde dat zn eigen kindje niet aandoen. Maar steeds van meer kanten kreeg ie de vraag of 't er nog een keer van ging komen, en ook ik heb de wens steeds kenbaar gemaakt. Toen is ie toch gaan denken en je ziet t resultaat!
    Oh, hij had nog wel zn voorkeuren. 't Moest een leeuw (sterrenbeeld) worden - iets wat nu niet meer gaat lukken. En hij wil er graag mee voetballen, dus jongetje graag... Haha, met een meisje ken je ook voetballen hoor. Gewoon vanaf de geboorte een voetbal mee de wieg in ;).
    En dan zn leeftijd, hihi. Hij begon zelfs afgelopen maart (na een half jaartje niet zo intensief testen enzo) dat ik moest gaan opschieten! Haha, krijg ie haast ofzo...

Maar gastouder zelfs goedkoper dan kdv. Tja, ik hou er niet van hoor, een vreemde in me huis. Heb 't zelfde gevoel met een schoonmaakster. Maar ach, misschien dat 't met die schoonmaakster alsnog gaat komen als die kleine er is. Of wanneer de kat een keer komt te overlijden, dat ie niet zomaar iemand wegjaagt...

@Roos: Net als wat Babs zegt, als hij er niet achter staat begint ie niet over vader worden en de verantwoordelijkheid voor Lucas. (Misschien baalt ie nu stiekem wel heel erg dat ie juist niet mee is geweest met de echo :).)

Deel Deze Pagina