Zwanger in Juni!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door babs38, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Laura - je kindje in de box laten slapen kan wel hoor. Ik had er toen luc een baby was ook een hangmatje inhangen, daar lag ie best vaak in te slapen. Hij viel ook wel eens in slaap in de kinderwagen, als we dan terug kwamen van het wandelen liet ik hem daar ook gewoon nog even in liggen. Dan reed ik de wandelwagen in de woonkamer. Genoeg opties om de hond te laten wennen denk ik. Hoop ik. Volgens mij heb jij een hele mooie leeftijd om een kindje te krijgen en als ik zo lees wat je allemaal schrijft ben je er helemaal aan toe. Vind dat leuk om te merken. Ik werkte ook met allemaal mannen, vond dat altijd wel prettig. Helaas ben ik begin mei ontslagen omdat het bedrijf en mee stopt. Nu heb ik wel weer ander werk, maar ik krijg een contract van een half jaar en dan ben ik hoog zwanger dus ik denk niet dat ze dat dan gaan verlengen. Ook omdat ik er dan nog maar zo kort werk. Welke kinderwagen heb je in je hoofd?

Babs - heel goed idee om dezelfde gastouder te "nemen" ;). Ik heb zelf niet zo'n probleem met een kdv voor iets oudere kinderen. Dus vanaf een jaar of 3. Ik zou er moeite mee hebben een baby van een paar maanden midden in de winter in te moeten pakken en naar een kdv te moeten brengen. Gastouder lijkt me dan veel fijner. Kindje kan lekker blijven liggen, alles op het gemakje en niet zo hectisch allemaal. Zal me er maar eens in gaan verdiepen.

2. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Ja Roos, inderdaad. De kinderwagen de kamer binnenrijden is ook een optie. Zal de hond toch wel aan wennen aan dat ding als ik ga wandelen. Hond moet toch uit en denk er wel aan om zo veel mogelijk die kleine mee te nemen. Kan de hond wennen aan een kinderwagen en de kleine in de frisse buitenlucht.
    We hebben trouwens een hondenriem die 8 mtr uitgerold kan worden. Daar is ze goed aan gewend, en weet ook precies wanneer zo op 8 mtr zit. Dus met trekken aan de riem heb ik geen last gelukkig. Zal alleen wat lastig worden als ze opeens van de ene naar de andere kant loopt en dus om de wagen draait.

Zelf denk ik trouwens aan een Mutsy 4rider / slider of een Maxi Cosi Mura 4. Mutsy staat me aan ivm de hoge bak en ruimte onderin. Maar Maxi Cosi heeft een wat grotere bak waar ze dus langer in kan blijven liggen.
    Kinderwagen-gedeelte van de Mutsy is ook wat groot, waar je kindje dan niet lekker in zit (zo lees ik overal de verhalen).

Dus ja, denk dat t een MC gaat worden. Even de hoogte afwachten, want ik ben 1m80 en me vriend 6 cm langer. Dus stang moet wel lekker hoog zitten.
    Wil het kinderwagen gedeelte ook willen draaien, zodat 't kindje me aan kan kijken. Zal de eerste periode dat ze er in zit wel beter zijn, zodat ze toch mama nog kan zien...

Maar Roos, het lijkt me trouwens niet leuk werken, met vooruitzicht dat je contract waarschijnlijk niet verlengd kan worden. Ben je wel al ander werk aan het zoeken, of wil je daarmee gaan beginnen als de kleine er eenmaal is.

Dank je wel trouwens voor je compliment, dat ik er aan toe ben ;). Ik zeg dat net tegen me vriend, maar die zegt dat ik er wel te veel mee bezig ben. Alleen maar met de zwangerschap bezig, hij weet dan ook niet hoe ik ga reageren als het niet goed blijkt te gaan.
    Misschien dat t ook komt omdat ik 't er met niemand over kan hebben. We hebben besloten het pas na de echo te zeggen, maar voor mij is dat ook wel een soort van 'opsluiten'. Ipv dat ik het er met me collegaatje of vriendin over kan hebben of met me moeder ofzo. Dus dan hier op t forum me verhaal maar doen. Sorry dat ik jullie hiermee lastig val :D...

Maare, voor vanavond stop ik er maar mee. Morgenochtend weer om 6 uur op kantoor zijn, dus op tijd naar bed. Slaap heel licht de laatste tijd. Zal wel door de warmte komen, maar misschien ook wel beetje de zwangerschap... Ach, zolang ik maar niet op me werk in slaap val is t goed toch?

Groetjes en fijne avond verder!!!!

3. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Goeiemorgen dames :D

Nog plannen voor vandaag?

Ik ga zo even naar het winkelcentrum om te kijken voor een 9maanden dagboek :D

Fijne dag iedereen ;)

4. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
  5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Laura - wat fijn dat je hond niet trekt, die van mij doet dat wel, word er helemaal gek van. Hij loopt eigenlijk bijna altijd los. We zijn wel met hem naar cursus geweest, maar heeft niet echt geholpen helaas. Wordt nog wat naast de kinderwagens. Ga straks "jouw" kinderwagen eens googlen. Als jij het toch al helemaal uitgezocht hebt hoef ik dat niet meer te doen! hihi Het is inderdaad niet leuk dat ik moet gaan werken op een plek waarvan ik nu al weet dat mn contract niet verlengd gaat worden. Maar het is even niet anders, heb in ieder geval werk. Ik vind het trouwens heel leuk hoe positief jij bent en ik vind het ook leuk dat je er zo veel mee bezig bent. Word er blij van :)

Tara - ik had een rustig dagje vandaag. Het is mn laatste dag voordat ik met mn nieuwe baan begin, dus had een rustdag. Lucas is naar een feestje en de hond heeft het te warm om te wandelen. Leuk zeg dat boek dat je gekocht hebt. Ga het misschien ook wel bestellen. Is leuk voor later, ook voor het kindje.

Misschien beetje voorbarige vraag hoor, maar weten jullie al waar je wil bevallen? Thuis of in het ziekenhuis... De vorige keer wilde ik graag thuis bevallen, maar het werd helaas het ziekenhuis. Vond dat geen prettige ervaring en zou nu ook veel liever thuis bevallen. Maar ik weet ook al dat mn vriend dat geen goed plan vindt. Ben benieuwd naar jullie meningen.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    roosenzo gefeliciteerd met je goede echo! En wat fijn dat je vriend eindelijk begint te wennen!

9maanden dagboek:
    die houdt ik hier bij:
    Dagboek bijhouden - Babyopkomst.nl
    en later laat ik hem drukken.
    Vorige keer heb ik niet veel gevuld, nu wil ik het echt volhouden.

thuis/zkh bevalling: ik zou dolgraag thuis bevallen, maar helaas, ik heb een keizersnee gehad dus moet in het zkh bevallen.

7. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Ah, zo leer ik nog een wat....een 9 maanden dagboek, een digitaal dagboek! Miischien ben ik er onbewust toch iets te veel NIET mee bezig, omdat ik eerst af wil wachten hoe het gaat. Maar wel een leuk idee...nog maar een weekje tot de echo, misschien dat ik dan ook zoiets ga bijhouden.

@ Roos...een van mijn honden trekt ook zo enorm, heb ook nog geen idee hoe ik dat ga doen!??

@ Tara..die Mutsy kinderwagen heeft mijn beste vriendin ook net gekocht. Juist omdat hij de bak zo hoog heeft en zij zelf ook vrij lang is. Ik vind het een leuke wagen, je kunt hem alleen niet zo klein opvouwen...en ik rij in een Mini!!! Dat wordt sowieso leuk met 2 honden en een kind!!

En wat betreft bevallen..ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om thuis te bevallen, vind het een fijn idee als er artsen in de buurt zijn. Maar ik ben natuurlijk ook wel al 38, en meer kans op complicaties. Post natale depressies zitten bij ons helaas ook heel ernstig in de familie, ik heb bij mijn vorige zwangerschap een hele ernstige pre-natale depressie gehad...dus ik vermoed dat ze mij sowieso onder strenge controle houden. Ik vind zo'n kraamhotel wel een leuk idee..als een soort middenweg!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    babs ik heb ook een ernstige prenatale depressie gehad. Ben blij dat ik nog leef...
    Ik had het toen met 18 weken ongeveer dat het opkwam dus ik vind het nu wel een beetje eng. Heb jij dat ook?

9. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    @Debby...jeetje, je bent de eerste die ik 'spreek' die het ook daadwerkelijk zelf mee heeft gemaakt!!

Dat je zo snel alweer een nieuwe zwangerschap aandurft! Naast dat de zwangerschap bij ons uiteindelijk natuurlijk ook niet goed is verlopen, heb ik misschien nog wel meer schrik in de benen gehad van die ernstige depressie! Wat een zwart gat en er was echt niemand die me echt kon helpen...vreselijk voor de mensen om me heen. Bij mij was het er eigenlijk meteen met de hormonen, vanaf het begin en ik heb niet eens normaal meegemaakt dat het allemaal niet goed ging, mijn gevoelens waren zo afgezwakt dat ik op dat moment alles over me heen liet komen...ik heb mijn man zelden zo wanhopig gezien! Bah...

De gynaecoloog heeft me echt op mijn hart gedrukt dat elke zwangerschap anders is en dat ik dat echt niet nog een keer hoef mee te maken...daarbij is iedereen nu op zijn hoede en dat geeft me ook wel vertrouwen....so far gaat het goed, in ieder geval!

Heb jij behandeling gehad tijdens je zwangerschap?

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Babs - wat heftig wat je schrijft over die depressie. Wist niet eens dat een pre-natale depressie bestond. Ben zelf net uit mn depressie aan het kruipen. Dus ik weet hoe het voelt en het is afschuwelijk. Lijkt me nog moeilijker als je die gevoelens tijdens een zwangerschap hebt.

Debby - jij ook al een depressie. Hoe lang heeft het bij jou geduurd? Kan me voorstellen dat je een beetje angstig bent voor wat er kan komen. Maar was Babs zegt is natuurlijk waar, iedere zwangerschap is anders.

Hebben jullie medicijnen geslikt toen? Ik ben sinds dat ik weet dat ik zwanger ben gestopt met de a.d. Tot nu toe gaat het met af en toe een vlaag(je) goed. Maar ben als de dood dat het gevoel terugkomt. Zo intens en heftig. Zoals Debby ook al zei, ik ben blij dat ik er nog ben.

Nou, morgen mn eerste dag bij mn nieuwe baan. Het is in Houten en ik ga voorlopig maar lekker op de fiets. Ik heb mn auto in moeten leveren toen mn baan ophield met bestaan en ik had zo'n leuk lief autootje....

Lucas was net op zn nieuwe fiets aan het fietsen toen hij de bocht uitvloog en heel erg hard viel. Hij heeft 2 tanden door zn lip en heel veel schaafwonden. Zo ontzettend zielig.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    babs ja ik was door de vk doorgestuurd naar de gyn en die stuurde me naar een psychiater en psycholoog gelinked aan het ziekenhuis. Daar kwam ik zowieso 2 keer in de week en toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen (hoge bloeddruk) 2 keer per dag.
    Ja die depressie was heel erg, gevoel helemaal alleen op de wereld te zijn. Mijn man heeft weken niet kunnen werken omdat ik zei dat hij me dan van het spoor af kon schrapen.
    Gelukkig was het na de geboorte van mijn dochter direct over. Alsof er een zwarte sluier van me aftrok en een roze wolk over me heen kwam. Heel heftig.

Mensen snappen het niet echt nee. Had niet echt het idee dat er mensen echt voor me waren in die tijd...

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    roosenzo arme lucas!

Waarom ben je gestopt met de ad? Er zijn ook ad die tijdens zwangerschap kunnen hoor?

Ik heb geen medicijnen geslikt omdat, toen ik eindelijk bij de psych was ik al 28 weken was. En ad doet er ongeveer 4 weken over om te werken en dan was het maar voor een paar weken geweest... uiteindelijk ben ik met 34 weken bevallen dus ik ben blij!

Succes met je nieuwe werk!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    babs dat ik het nu weer aandurf is heel raar. Na de geboorte van mijn dochter kreeg ik echt een stoot adrenaline ofzo maar ja, ook het gevoel dat ik veel gemist had door de depressie, maar ook door de keizersnee, couveuse etc. Dus al heel snel de drang om het "goed te maken" wat ik uiteindelijk wel heb verwerkt, maar ja de drang naar een 2e blijft en ja dan maar beter nu, voor ik helemaal niet meer durf...

14. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    @Debby..sjonge, ja...meer dan herkenbaar! Wat een zwart gat he? Ik ben al heel snel aan de Zoloft gezet, een AD die tijdens de zwangerschap kon. Na de zwangerschap was ik de depressieve gevoelens niet direct kwijt, maar dat kan ook te maken hebben met hoe de zwangerschap af is gelopen. Ik denk dat het bij mij de combinatie was, hoewel ik natuurlijk al zwaar in de depressie zat voordat ik wist dat het mis was met ons kindje, heb je daarna ook niet iets moois waarvoor je het dan nog 'allemaal gedaan' hebt. Ik heb lange tijd gedacht dat ik maar beter geen moeder kon worden...ik heb zelfs op een gegeven moment gezegd dat ik mijn kind in een plastic zakje aan mijn schoonmoeder mee zou willen geven!! Terwijl ik gewenst zwanger was!!? Bizar hoe je lijf je in de steek kan laten...

Ik merk dat mijn man nog steeds een beetje aan het aftasten is en vaak vraagt hoe ik me voel etc. Die had de angst er ook goed inzitten natuurlijk..dat zal bij jouw man niet anders zijn geweest, denk ik!

@ Roos...arme Lucas! Gelukkig heeft 'ie een lieve mama om hem te troosten!

En succes met je nieuwe baan morgen...hoop dat ze er airco hebben! En dan ook nog met de fiets er naar toe..petje af!!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    babs vooral mijn man is heel erg bang dat het nu weer mis gaat met mij. Hij zit er nog heviger mee dan ik.

ik heb het serieus met mijn over abortus gehad met 23 weken... bizar he... achteraf vreselijk.

Lijkt me idd vreselijk als het mis is gegaan en dat je er dan niks voor terugkrijgt. Want wat ik nu hoop is dat ik me kan vocussen op hoe mooi het krijgen van een kindje is en daarmee een depressie kan bestrijden (wishful thinking). Want ja, iedereen kan je dat wel zeggen (o wat haatte ik dat toen) maar als het echt zo is... dan weet je dat er niets mooiers is. Hopelijk houdt dat me een beetje op de been.

Het schijnt wel vaak voor te komen. Er zijn ook speciale pop-poli's voor depressies tijdens zwangerschap maar ik heb toen een paar keer geprobeert een topic daarover te openen maar ik kreeg niet veel respons...
    alleen deze website vond ik heel erg mooi:
    www.geenrozewolk.com

16. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    @ debby; Die site heb ik toen ook gevonden en heel veel op gelezen. Ik heb toen ook op een forum geschreven, nadat ik was bevallen, maar dat ging eigenlijk meer over dat de zwangerschap niet goed was gegaan..zodra ik over de depressie begon, kreeg ik weinig respons. Vaak zeggen mensen dat ik het al aanvoelde dat het niet goed was met ons kindje, dat ik daarom zo depressief was, maar dat geloof ik niet. Kijk maar naar jouw dochter.

Ik heb toen zo sterk gevoeld dat ik de zwangerschap niet wilde en ik heb nooit mogen ervaren hoe het uiteindelijk is als je wel een kindje in je armen kan houden achteraf, dat ik het gewoon echt niet opnieuw aandurfde. Mijn grootste angst was nog steeds dat ik na de bevalling het kind ook niet wilde. Ik was echt een labiel wrak wat niet meer voor rede vatbaar was, afgestompt en niet bereikbaar...ik was alleen in mijn gedachtenwereld! En toch is het rare dat hoe graag ik ook van de zwangerschap af wilde...ik heb nooit iets gedaan wat het kind kon schaden, roken..drinken etc. Daar was ik wel heel stellig in...vreemd he! Ik vind het af en toe nog steeds net of het een ander is overkomen, omdat er een soort mist overheen hangt. Op het moment zelf heb ik er overigens niet over gesproken dat ik het kind niet meer wilde, zelfs niet tegen mijn man...daar lag echt een te groot taboe op. Alleen 2 vriendinnen wisten het..zij hadden al kinderen en hebben mij aangeraden na te denken over abortus, zo erg was ik er aan toen, want zoiets raadt een moeder je normaal gesproken niet aan. En mijn moeder, zij had het door...zij heeft een ernstige post-natale depressie gehad en herkende heel veel in mij. Oh...en die mensen die dan tegen me zeiden: ja, die roze wolk is een fabeltje hoor, dat had ik ook niet. Pfff...nee, het was wel duidelijk dat ik geen roze wolk had, maar dit was wel even iets erger zeg.

Ik heb zeker tot 2 jaar daarna medelijden gehad met zwangere vrouwen. In mijn ogen was het totale marteling om vrijwillig weer zwanger te worden..en toen ik me realiseerde dat ik er zo extreem over dacht ben ik naar mijn huisarts gegaan en zij heeft mij doorgestuurd. Ik ben toen een jaar lang behandeld bij een psychotherapeut om alles te kunnen verwerken en die angst weg te kunnen nemen...en zie hier...alsof er nooit wat gebeurd is, ben ik nu zwanger. Besef het vaak nog niet helemaal en durf er ook niet zo diep over na te denken...een hele enkele keer overvalt me nl een beetje weeig gevoel en dan voel ik het weer een klein beetje, dan stop ik het weer snel weg en dat gaat redelijk goed. Die hor(ror)monen brengen je toch een beetje uit evenwicht en ik probeer mezelf voor te houden dat elke zwangere vrouw dat heeft!!

Hoe is het met de rest...hebben jullie al meer last van kwaaltjes en hor(ror)monen? Een vriendin van mij die 2 wkn langer zwanger is, zit steeds haar vriend af te bekken...die arme jongen zit vaker hier dan thuis. En vervolgens brult ze weer haar ogen uit haar hoofd en twee minuten later zit ze lekker tv te kijken. Mijn man prijst zich nog erg gelukkig met mij, hahaha!

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Babs en Debby - heftig wat jullie meegemaakt hebben. Lijkt me ontzettend eng. Ik kan me al voorstellen hoe een depressie voelt. Maar een depressie tijdens je zwangerschap lijkt me vreselijk. Ik ben zelf gestopt met de a.d. toen ik ontdekte dat ik zwanger was, ik weet wel dat er ook a.d. zijn die je kan slikken tijdens een zwangerschap, maar ik voelde me er sowieso niet goed bij. Nu doe ik het dus sinds anderhalve week zonder en het gaat redelijk. Af en toe heb ik wel een vlaag van dat gevoel weer terug. Probeer dat dan maar weg te drukken, al weet ik niet of dat de goede manier is. Ben ook bang dat het terugkomt. Lijkt me heel erg als dat tijdens de zwangerschap gebeurd. Lijkt me echt afschuwelijk moeilijk de situatie waar jullie in zaten. Hoop oprecht dat alles goed blijft gaan voor jullie.

Heb op het moment eigenlijk nergens last van, klein beetje misselijk 's ochtends, maar mn hormonen heb ik volgens mij redelijk onder controle.

Vandaan mn eerste werkdag gehad en het was officieel vreselijk. Ging echt huilend terug op mn fiets vanmiddag. Werk daar heel erg onder mn niveau en het doet gewoon pijn dat ik mn vorige baan niet meer had, had het door zo naar mijn zin, zat helemaal op mn plek. Nu begin je weer ergens onderaan en ik voel me gewoon weer 15 ofzo. Vreselijk naar gevoel. Zit er nu eigenlijk over te denken om te kijken of ik voorlopig niet eens kan stoppen met werken. Heb vanaf dat luc klein was altijd heel veel gewerkt, wil dat eigenlijk wel anders. Of iets doen wat ik heel leuk vind. Maar moet gaan kijken of dat financieel haalbaar is.

18. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    @ Roos...wat vervelend dat je werk zo kl*te was! Natuurlijk is het al helemaal vervelend als je je leuke baan kwijt raakt, maar om dat meteen in een baan te vallen die niet leuk is en ver onder je niveau! Rot voor je, joh! Ik hoop dat er andere mogelijkheden voor je zijn...

Ben kaput vanavond...ga lekker op bed tv kijken!

19. Laura81

Laura81 Actief lid

7 jun 2010
    201
    0
    0
    Jeetje meiden, wat een verhalen... Ik zou t me niet voor kunnen stellen om zo te kunnen denken. Zullen jullie ook altijd wel gedacht hebben, maar toch gebeurd 't dan.
    Laten we hopen dat jullie er sterker uit zijn gekomen en het deze zwangerschap beter gaat.

@Roos: Wat balen zeg van die eerste werkdag. Zowiezo ergens anders moeten beginnen, en dan ook nog onder je niveau. En dan met tranen in je ogen naar huis fietsen. Groot gelijk dat je denkt aan stoppen met werken of echt iets gaan doen wat je leuk vind... Want op je werk wat je nu zou doen, daar hou je het ook niet lang vol. Succes met het maken van een keuze...

Hebben jullie gisteren ook op het puntje van de stoel/bank gezeten trouwens met de voetbal? Ik wel hoor, samen met t vriendje. Hij ging helemaal uit zn dak met de 1-1 en daarna 't tweede doelpunt van NL. Hihi, we weten nu zeker dat de tv van ons een seconde voorloopt met t signaal dan de buren. Hij juigen, horen we een seconde later de buren (met flinke groep vrienden) uit hun dak gaan. Maar we zijn wel weer door!!! Zullen ze de finale halen en uiteindelijk winnen???

Zit nu trouwens nog even op me werk, heb weekenddienst. Dus op zaterdag altijd even naar kantoor en de rest van 't weekend telefonisch bereikbaar. Hier is t gelukkig niet zo warm, dus heb nog wel wat puf om wat te typen. Maar afgelopen dagen was echt slecht. Heb jullie verhalen dan wel gevolgd, maar kon me er niet toe zetten om een reactie te sturen...
    Verdere kwaaltjes naast 't moe zijn en zere borsten heb ik gelukkig niet. Geen misselijkheid ofzo, dus hopen dat 't ook zo blijft.
    Oh, gister trouwens voor de zekerheid nog even urine ingeleverd bij de ha. Toch nog even doen vanwege die blaasontsteking van vorige week. Gelukkig was alles schoon, dus hoef me daar ook niet meer druk om te maken. Is nu alleen het vele toiletbezoek een gevolg van het zwanger zijn en vele drinken... Want geloof ook wel dat de zwangerschap er een steentje aan bijdraagt.

Nou, ik ga ff me laatste dingetjes doen. Ken ik weer met een kwartiertje naar huis...

Groetjes!!!

20. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    Utrecht
    Ik werk ook bijna altijd in het weekend..afhankelijk van de drukte op locatie, maar vandaag coordineer ik vanuit huis.

Ik had beter op locatie kunnen zijn, want ik word al vanaf 10.00 uur plat gebeld. Door klanten, door instructrices...niks klopt. Er zullen wel een aantal mensen hun hoofd er niet bij hebben gehad door het voetbal gister....en het noodweer doet ook wat workshops in het water vallen. Letterlijk..

't was idd een geweldige wedstrijd..wij hebben hier thuis met vrienden zitten kijken, wat een gekkenhuis!! Daarna buiten gebarbequed met de ventilator aan. Mijn vriendin is 7,5 maand zwanger dus die had het zwaar gister!!

Dat hebben wij beter gedaan....ik vind het helemaal prima om in de winter zwanger te zijn en dan bevallen als het langzaamaan weer lente wordt en de dagen langer worden!!

Deel Deze Pagina