zijn hier nog meer wordende mama's uit nijmegen en omgeving? ik zou graag iemand hebben om koffie te gaan drinken en wat bij te kletsen, aangezien het nog zo vroeg is en we het niemand willen vertellend.. er zijn nog wel veel angsten. mijn 1. dag laatste ongi was 19 april. conceptie was ca 4 mei. eind januarie zou het mogen komen. liefs
wooow je hebt gewoon al een buikje??! yes!! wat mooi ik hoop dat mijn buikje ook snel groeit. op de andere kant vind ik het ook fijn als het de komende 7 weken nog niet op valt.. voor het geval dat.
Jullie hebben t dus nog niet verteld? Hier weet iedereen t, ze waren ook op de hoogte van onze mk in januari. Dus wisten ook dat we bezig waren. En ik heb veel steun van de omgeving gehad.
Hoi hoi, Hier ook een mama in wording woon in Groesbeek dus lekker dicht in de buurt. er zijn maar weinig mensen uit de omgeving nijmegen vind ik. Dus vind het leuk om me hier bij te voegen en evt nieuwe vriendschappen op te bouwen. en vooral met mama's in wording..
Gezellig. Al 3 . Ik heb ooit ook weleens een topic hierover gestart maar ook nooit aanmeldingen gehad.
nee idd ik dus ook hahaha. nu hebben we een topic met 3 leden jeejjjjj laten we er een gezellige boel van maken..
gaan jullie ook iets van zwanerschapszwemmen doen of yoga. Ik wil gaan zwemmen maar zie me daar niet in me eentje tussenstaan hahaha
Ik zit te denken om evt een zwangerschapscursus te gaan doen. Zwemmen weet ik nog niet, wil sowiezo zichtbaar zwanger zijn voordat ik daaraan begin, haha
ja ik heb me al aangemeld voor een curses hier in groesbeek, en bij mij zie je het al wel ben dan ook al 10 weekjes verder... toch eens diep overna gaan denken om naar dat zwemmen te gaan. wil ook graag in bad bevallen vraag me niet waarom (heb thuis niet eens een bad)
Haha idd. Ik ben gister de hele dag in de efteling geweest en vandaag weer gewerkt. Ik lig nu op ape gapen in bed gtst te kijken, lekker op tijd alapen...want morgen termijnecho!!! Spannend... Bij 6 weken echo gehad ivm buikpijn en bloedverlies. Die was goed. Het hartje klopte. (ik heb in januari een mk gehad)
druk druk druk dus... hier ook wel alleen dan met van alles en nog wat sämiddags doe ik een middag dutje dus dan heb ik s'avonds meer energie hahaha. maar spannend joh die echo ik ben gisteren ook bij de VK geweest hier alles goed. zit alweer bijna op de helft en dinsdag 20 weken echo... heel veel succes morgen ben benieuwd hoe het was..
Hoe was je echo??? wij hebben met 16 weken een echo gehad en daaruit bleek dat het een jongetje word..
He wat leuk. De echo was helemaal goed. Ik ben uitgerekend op 25-12. Sinds twee dagen ook een mooi buikje. Echo en buikfoto staan in mijn album.
mooie foto's heb ze net even bekeken. zag dat je bij nijmegen west zat. Ik heb daar ook mijn inthake gehad super aardige mensen daar jammer dat ik er niet kon blijven..